Pavlína
2. ledna 2021 • 11:17

No, musím přiznat, že nebýt toho pěkného chlápka, film bych nedala ani do třetiny. Ostatně i tak jsem měla problémy dokoukat to. Nesmyslná slátanina, nemá to hlavu ani patu. Hlavní hrdinka je tak úspěšná, samostatná, schopná manažerka, ale ledva se setmí, ztratí se ve městě a neví kudy kam. Její chování (v průběhu celého filmu) nechápu ani po dvou sklenkách Jacka Danielse. Něco tak "slepicózního" jsem dlouho neviděla. Řekla bych, že když (sic!) už by k něčemu takovému (únos a věznění) došlo, nebude pokoušet trpělivost dotyčného, nebude provokovat, protože co může vědět, kdy mu dojdou nervy a přes veškeré sliby typu "neudělám nic, co nechceš" to udělá a znásilní ji, anebo ji rovnou odstřelí. Chování hlavního hrdiny mi taky místy přijde dost podivné, copak by šéf nějaké mafiánské větve sebou nechal takhle mávat, nota bene (nejen) před svými lidmi? Autorka předlohy má nejspíš hodně posunuté vnímání reality, takové knížky patří do sekce pohádek a pro romantičky a idealistky ženské části populace by něco tak mentálně toxického snad mělo být i zakázané. Přesto veškeré (přinejmenším valná většina) intimní scény byly natočeny s vkusem a osobně si myslím, že z celého filmu odvedl nejlepší práci právě kameraman (tedy když si odmyslím toho krasavce, na kterého se fakt dobře kouká).

Josef Čihák
25. června 2020 • 15:52

To se feministky zblázní uvnitř jejich sen (být unesena bohatým grázlem a být zneužívána) a na povrchu budou rozezlené, protože to ponižuje ženy :-D

zebra
25. června 2020 • 21:05

chlap ... :-D :-D :-D :-D

zebra
25. června 2020 • 21:05

No, abys věděl, bavilo to i mého přítele ,který se se mnou normálně na filmy nedívá :-D

Funai
25. června 2020 • 22:16

A tvoj priateľ je akože mužský vzor, či ? ...

Tomáš Holčík
26. června 2020 • 22:28 • videoeditor

Nás to s Jardou taky bavilo, ale asi jinak, že to původně zamýšleli. Oba ale rozhodně oceňujeme špičkové řemeslo kameramana a všech co se podíleli na kompozici a barevném sladění scén. Jede to krásně podle všech pravidel, že se na tom můžou studenti učit. Fakt pecka.

Jaromír Puk
27. června 2020 • 23:18 • šéfredaktor AVmania.cz

Mě se líbila odvaha, s kterou to dělali. Že si někde půjčí kamerový postup typický pro Michaela Baye a zároveň k tomu hodí hudbu Hanse Zimmera, to beru jako zábavné, ale že v jiné scéně budou prakticky citovat Hodiny (film o spisovatelce Virginii Woolf), to jsem nečekal.

MT
25. června 2020 • 10:34

Super reklamní kampaň :-D. Tenhle film recenzovali všichni. První v top 10 na netflix :-D. Čím to, že se nikomu nelíbí :-D.

Tomáš Holčík
25. června 2020 • 12:49 • videoeditor

My ho tady recenzovali až po té, co se stal 1. na Netflixu, takže doufám, že s tou pozicí nemáme mnoho společného :) A Netflixu je úplně jedno, když se podíváte na film, který se vám nelíbí, hlavně, že se podíváte. U tohoto filmu je vzácná disproporce mezi prémiovým zpracováním a klišoidním dějem s cílením na konkrétní část diváctva. Má tak šanci se stát kulturním fenoménem. Proto o něm píšeme s vědomím, že nás nejspíš nečte cílová skupina tohoto filmu. Tedy spíše ve stylu "obětovali jsme se za vás, abyste tušili, co 365 dní znamená" než "toto musíte vidět".Já ten film viděl jen při típání obrázků s myší trvale na časové ose, jak jsem jej celý za pět minut projel, ale i tak mne rozesmály některé dunivé vážně míněné dialogy. Pro někoho tak ten film může být tak špatný, až je vtipný.

zebra
25. června 2020 • 21:03

Nechci malovat čerta na zeď, ale v dnešní době to chybí spousta ženám stejně a tohle jsou nynější představy žen, které s dobou ano jdou, jedná se o glamour zpracování, ne o softporno, nejsou viděny intimní partie, představa patří ženám, sama režisérka a nejspíš i zároveň spisovatelka ty touhy zkoušela a uváděla na plátno, kolik chlapů v dnešní době nemá na svoje ženy čas, protože musí hodně se dřít, aby vydělali pro rodinu, holt každý není babiš, aby měl na všechno finance, takže pak sami hledají zábavu jinde, prtože ženy po čase už jsou protivné a mají toho dost, Massimo je scifi postava muže pro ženu v nynějších měřítkách a pro muže postava Laury zase scifi ženou, od které očekávají, že se rychle zamiluje a bude dělat vše, co mu na očích vidí. S 50ti odstíny to nelze srovnávat, četla jsem ty knihy a film se liší snad ve všem od samotné knihy, že to je až ostuda toho, co mohli natočit, romantika super, ale perverznost tomuto filmu poněkud chyběla, 365 bude souviset s dnešními problémy dnešní doby, rychlé vzplanutí lásky, rychlé těhotenství, rychle se vzít a až pak řešit problémy, to přesně se dnes děje, toť zase můj názor.

Funai
25. června 2020 • 22:14

"...kolik chlapů v dnešní době nemá na svoje ženy čas, protože musí hodně se dřít, aby vydělali pro rodinu..." Skôr by som povedal, že nemajú energiu ani chuť na to po celodennom strese trtkať ženu aspoň pol hodinu nech dosiahne multiorgazmy, a muži samotní, pri tom ako museli X krát stopnúť ejakuláciu, dosiahnu jedno 8 sekundové, len na genitálie lokalizované "kýchnutie"..... Niečo také baví chlapov len v začiatkoch vzťahu... Holt, príroda je k*rva......

Pastelka
24. června 2020 • 23:53

Na film jsem narazil naprosto náhodou a protože jsem měl zrovna lenošivou náladu, docela mi sedl. Překvapivě byl opravdu výrazně lepší, než 50 odstínů čehokoli. Hlavní dvojce je vybrána docela dobře ač je poznat, že slečna není primárně herečka. Zásadní výhradu mám jen proti konci, který přišel náhle, nečekaně a ne zcela logicky.
Každopádně označení "porno", byť bráno slangově, považuji za nepřiměřené. Ve filmu je otevřené zobrazování aktu, avšak víceméně uměleckou formou. Nejedná se tak o perverzi, jak porno chápe trestní zákon :)
Ovšem pravdou je, že zmíněných 50 odstínů je vedle tohoto filmu spíše taková taškařice na nedělní odpoledne.