Petr
5. ledna 2012 • 13:57

Fiio E7 - zajimalo by me srovnani s timto DAC/zesilovacem. Asus je nekolikanasobne drazssi, je o tolik lepsi i kvalita?
Diky.

František  Bína
5. ledna 2012 • 14:02 • externí redaktor AVmania.cz

Ano, pro mě osobně je Asus znatelně lepší ve zvuku snad ve všech ohledech.

Petr
5. ledna 2012 • 15:37

Dekuji za odpoved. Muze to byt tim, ze, jak pisete, Asus podava nabasovane a prijemne se poslouchajici podani, kdezto Fiio je vice neutralni?

František  Bína
5. ledna 2012 • 15:51 • externí redaktor AVmania.cz

Ne tím to není, mě třeba lépe sedne podání Fiia, ale zvuk Asusu je prostě na jiné úrovni v takových oblastech jako je detail, přesnost, čistou, prostor atd.

Karel
5. ledna 2012 • 22:04

Tak jsem nahledl do sve lossless knihovny a Loudness War unilo tak 10% skladeb, takze konec koncu je uplne jedno co ma kdo za DAC kdyz skladby jiz v pocatku stoji za prd a bez dynamiky.
Pridam jeste jednou video http://youtu.be/3Gmex_4hreQ...

SPY
4. ledna 2012 • 22:34

Ma nejake vyhody oproti Nuforce Icon HDP? Ke sluchatkum HD 600/HD 650/ K 701 (Sluchatka budu vybírat az po koupi zesilovace). Vyuziti hudba vsech zanru, hry, filmy.
Připojení vstupu přes USB a Digital.

František  Bína
4. ledna 2012 • 22:43 • externí redaktor AVmania.cz

Asus si lépe sedne ke K701, Sennheiser trochu lépe k HDP(ale sám jsem HD600 s Asusem poslouchal docela spokojeně). Asus má větší výkon a k těmto náročnějším sluchátkům bude lepší kombinací. U Asusu je možnost si zvuk doladit. Asus má symetrický výstup. Nuforce nabídne celkově k kousek lepší zvuk a výrazně lépe se vejde na stůl. Verze HD vychází cenově o kus lépe než Asus.

Karel
4. ledna 2012 • 22:43

Ja jsem vybral Audio-GD z několika důvodů ... je to koupené přímo od výrobce, takže se na to neživí kopa překupníků. Má v předu přepínání výstupů (sluchátka, zesilovac), takze kdyz me piscnicka zaujme, sáhnu po pripojenych sluchatkach a jen cvaknu. Má to přepinac vstupu, takze kdyz chci optiku nebo USB tak je to take cvaknuti vpredu ... no a má dost silný zesilovac pro sluchatka ... zkouset jsem to nechtel, ale ted mam 32ohmova a tipnul bych, ze bych je spalil, kdybych to dal naplno na Hi Gain (prepinac zesileni LO, HI) no a v analog casti pouze klasicke soucastky - tranzistory .... zapojeni konce maji na webu ... takze to byly me duvody, zda je lepsi to asi neposoudim :-)

Karel
4. ledna 2012 • 22:50

doplneni: každopádně, vezmu-li v potaz kolik lidí živí Ausus a Nuforce, kolik tlačí do reklamy. U Nuforce Icon HDP na obrázku není nic jiného než kopa SMD součástek.

SPY
4. ledna 2012 • 23:07

Ano, na ten jsem se taky dival. Ale resit pripadnou reklamaci zasilanim zbozi do Ciny to me od koupe velmi odrazuje.

Karel
4. ledna 2012 • 23:20

To by mohl být možná problém.
Nicméně audio-gd prodává své věci po 100hodinách provozu a testují vše i to zda do DAC leze opravdu 96k/196k . Takže já osobně jsem to vůbec neřešil. Člověk co to staví není žádný amatér (All the products of Audio-GD are designed and developed under the leadership of Mr. He Qinghua, the First Prize winner of the American National Semiconductor Audio Design Contest.)I použité volume se moc často nevidí ... tj. Apls potenciometrem se nezeslabuje signál, ale reguluje se výkon, takže při nižších hlasitostech to má zase o to menší šum. (než u klasických volume, kde koncový stupeň jede naplno a jen se reguluje ... přes odpor zeslabuje vstupní signál)na fóru někdo měřil i výstupní charakteristiku http://www.head-fi.org/t/524263/audio-gd-nfb-12/... ... a některé příspěvky komentují i z Audio-gd, což se asi u velkých společností nestane ... tady když nechcete u Power modrou led, tak Vám tam dají zelenou ;-) Přes DHL to bylo za 4dny od odeslání doma (z toho byly 2 dny víkend) A vlastně platil jsem DPH ... ne za 200USD ale za 100 - číňani udávají cenu 50 :-)

quido.speedy
5. ledna 2012 • 1:10

Cituji: "nezeslabuje signál, ale reguluje se výkon, takže při nižších hlasitostech to má zase o to menší šum"To je celkem známý fígl, nicméně je potřeba si dávat pozor na šířku pásma při velkých zesíleních.

jumbik2
17. března 2012 • 9:02

Měl bych prosbu. Chtěl bych koupit komponenty od Audio-GD, ale nemám žádnou zkušenost ohledně vlastního nákupu (clo, dph, paypal ...). Byl byste ochoten mi poradit? Pokud ano, pošlete mi prosím kontakt na liborj@datacom.cz. Dík moc.

quido.speedy
3. ledna 2012 • 20:09

Já bych nechtěl nikomu brát iluze, ale jakým způsobem dostanu do DSP data je proboha úplně jedno! Nehodlám tu v diskuzi trávit půl života, ale v době, kdy každé malé dítě ví jak vypadá digitální signál mě děsí jak velká skupina lidí je schopná takovým věřit, že kvalitu digitálního signálu je možné ovlivnit typem rozhraní nebo nedejbože kabelem...Naopak každý, kdo se někdy pokoušel postavit předzesilovač nebo sluchátkový zesilovač v rozumné kvalitě ví, že zabudovaný zdroj s sebou přináší řadu problémů jejichž řešení snadné ani levné a nejlepší způsob jak se jim vyhnout je použít externí stíněný toroid. A i tak zůstává v případě zástavby problém se síťovým brumem...Tento počin přes tantaly v analogové části lepší operáky mi stále připadá jako velmi předražená spotřební hračka...

Karel
3. ledna 2012 • 20:23

Iluze to moc nejsou. Jde o to, ze na vstupu je možná ještě obdélník, na druhém konci již nebude určitě. A pak je otázka v jakém okamžiku přijímač zareaguje na hranu. Vlivem možného kolísání napěťové hladiny může reagovat náhodně a tím posunovat data (jitter) o tom se dočtete v každém datasheetu kde jde o čas a synchronizaci.
http://cs.wikipedia.org/wiki/Jitter... Proto se řeší zda jdou data async, nebo sync. Protože pokud jdou asynchronně, tak přijímač má buffer, který jitter minimalizuje a pak se odesílání dat do D/A řídí přesnými hodinami v blízkosti DAC. Ono totiž v případě 96kHz dat se hodnota mění každých 10us a to celkem bezpečně velký jitter může ovlivnit.

quido.speedy
4. ledna 2012 • 13:40

S tím souhlasím i nesouhlasím.
USB nikdy nebude synchronní v plném slova smyslu. Je to dáno návrhem sběrnice a její paketovou charakteristikou. V low a full speed lze sice garantovat jistou dobu odezvy (jako to využívají HID zařízení), ale zde zase dochází k ignorování pozdě doručených dat, tudíž to není zcela vhodné...Tenhle problém se snaží vyřešit konsorcium USB specifikací ADCD 2.0, neboť původní specifikace je někdy z konce 90tých let. Tím se dostáváme asi k jediné netradiční části recenzované hračky. CMI6631 je totiž, pokud vím, zatím jediný slušný procesor s podporou ADCD 2.0.Řešit přesnost záchytu hrany mi připadá zcestné. USB nepřenáší holá digitální data. Vždy je zde přenosový rámec, který má minimálně hlavičku a kontrolní součet. Navíc USB stack jako takový, je narozdíl od FW softwarově emulovaný, což přenáší problém včasného odeslání dat na operační systém.Co se týká fázového závěsu, bez bufferu to nikdy nepůjde. Stále přenáším 16/24/32bitů informace po sériovém rozhraní a před promítnutím na výstup D/A je do něj musím dostat. Jitter v takové situaci může vznikat pouze snahou načítat data pomocí jednotky záchytu hrany místo odečítání hodnoty pomocí PLL v polovině délky impulzu. (To lze omluvit snahou dosáhnout marketingové "nuly" ve zpoždění, což ovšem při přehrávání nevadí vůbec a při nahrávání lze bezpečně zaručit zpoždění rovné polovině délky impulzu.)Protože se toto celé odehrává uvnitř zmíněného čipu, je větším problémem příjem a zpracování USB dat. A hlavně, konečný - pozorovatelný "jitter" vzniká pouze leností operačního systému.

Karel
4. ledna 2012 • 14:10

Děkuji za objasnění problému. Pochopil jsem to tedy správně, že to jak se řešil přijímací čip a kvalita zvuku přes USB, tak to přenos dat kabelem neovlivní?

quido.speedy
4. ledna 2012 • 20:54

Prakticky u žádného digitálního signálu na kvalitě kabelu nezáleží, pokud je dodržena délka a impedance daná specifikací. Jediný rozdíl mezi USB/HDMI/FW kabelem za 80,- a 2500,- korun je, že ten levný vydrží dejme tomu 45let a ten drahý 50...Daleko smutnější je, že analogová část i takto drahých zařízení je osazena naprosto běžnými NE5532 nebo LM4558 v maloobchodní ceně 4kč/ks. Nejsou to špatné operáky, v kartě za 500 korun dobře splní účel, ale tady bych čekal minimálně OPA2134. A ty nemusí být nutně jen od BurrBrownu. Na druhou stranu to zesílení na nich nebývá tak vysoké, aby se citelně projevila menší šířka pásma.
Ty tantaly jsou příjemné, stejně jako precizní DIP patice. Trafo mělo být venku včetně usměrňovače, stabilizátoru i filtru (jestli tam je). Je to zkušenost. Nikde v hi-endu není zdroj hned vedle výstupní části. Jestli je po zapnutí opravdu slyšitelný brum, pak je tohle zařízení přes celkem slušné zpracování naprosto k ničemu...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují.
Karel
4. ledna 2012 • 21:02

Proto mě zaujal DAC od Audio-GD, sice toroid uvnitr, ale nema zadne operaky, zadne zpetne vazby a volume reseno pres ACSS.- diskuse o DAC za 5tis s dualnimi DAC chipy http://www.head-fi.org/t/524263/audio-gd-nfb-12/... ...

quido.speedy
5. ledna 2012 • 0:35

Neznám. Ale dle prvního ohledání tam OZ jsou... pouze složené z jednotlivých tranzistorů... ...jestli ano, pak mi uniká důvod proč to kdokoli dělá. Rozumná konstrukce bez OZ (postavená na FETech) je třeba Dispre http://web.telecom.cz/macura/dispre2_final_cz.htm... jenže pan Macura ke své tvorbě přistupuje čistě komerčně. Třináct tisíc je za hliníkovou bednu s konektory a hromádku součástek v ceně 200,- opravdu dost. Navíc je to čistě sluchátkový zesilovač bez převodníku.Nicméně třeba takový DAC BB-PCM1794 http://www.ti.com/lit/ds/symlink/pcm1794.pdf... a http://cz.farnell.com/texas-instruments/pcm1794... ... ve spolupráci s jednoduchým zesilovačem ve třídě A hraje velmi velmi slušně. Vejdete se do 1000Kč a krmit se to dá skrz SPDIF prakticky z čehokoli. to vyžaduje obětovat tomu pár desítek hodin. Kvalitativně budete na úrovni přístrojů za pětimístné sumy...

Karel
5. ledna 2012 • 9:48

Někde jsem psal, že mají na webu zapojení koncového zesilovače. Neviděl jsem zapojení OZ v audio aplikaci, kde by nebyla použita zpětná vazba. (viděl jsem toho možná málo) :-)http://www.audio-gd.com/Pro/Headphoneamp/NFB12/NF... ... Jestli chcete, podívám se Vám na typy tranzistorů, kvůli možnosti volby digitálních filtrů ma NFB-12 sundavací horní kryt

František  Bína
5. ledna 2012 • 10:23 • externí redaktor AVmania.cz

Mohl bych Vás jen požádat, aby jste svou diskuzi o zařízeních Audio-gd přesunuly spíše na diskuzní forum? Zařízení jsou to opravdu kvalitní a zaslouží si vlastní diskuzní vlákno, ale ne pod recenzí na Asus :-)

Karel
5. ledna 2012 • 10:37

Přišlo mě celkem zásadní upozornit na to, že existují i jiní nekomerční výrobci, kteří v ČR nejsou známí. A za dvojnásobnou cenu u Asusu rozhodně čtenář nedostane dvojnásobnou kvalitu oproti Asus Xonar Essence One. už jen dle použitého D/A čipu.

fundix
5. ledna 2012 • 10:48

Je vidět, že jste redaktor v pravém slova smyslu. V diskusi výrobek Audio-GD shodíte a pak najednou je kvalitní, ba i možná i lepší než Asus. Hlavně ať se do krásného článku neryje a čtenáři kupují Asus.

František  Bína
5. ledna 2012 • 11:02 • externí redaktor AVmania.cz

Pouze jsem se vyjádřil k použitému usb vstupu, který prostě není ideálním řešením. V ostatních ohledech jsou Audio-gd kvalitní zařízení a já neřekl nic proti nim, sám je v diskuzním foru často doporučuji.Ani mi nevadí že se tu doporučují, jen diskuze o technickém řešení a zapojení je tu opravdu zbytečná a zapadne tu, oproti foru kde z toho může být větší diskuze.

fundix
5. ledna 2012 • 11:27

Máte pravdu, omlouvám se za svůj výpad :-)

RomanL
5. ledna 2012 • 9:32

Ano, neovlivní. Kdyby byla digitální data ovlivnitelná kabelem, tak by asi moc digitálních věcí nefungovalo. Včetně například Ethernetu, IDE a SATA kabelů v PC a podobně. Kabel samozřejmě musí vyhovovat daným specifikacím.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují.
chudoba
9. ledna 2012 • 18:44

Trochu základní teorie. Digitální signál se vyhodnocuje intervalově. Označme H napěťovou úroveň HIGH a L úroveň LOW. Pak narozdíl od analogu H - 0,2V(ruseni) je pořád H. Rovněž L+0,2V je L. Jelikož je snaha dělat digitální spoje nízkoimpedanční, lze vliv běžných zdrojů rušení zanedbat. Kupříkladu nestíněný ethernet kategorie 5e v délce 20 metrů zvládá bez problémů i tak brutální zdroj rušení jako je plazmový oblouk 130V/400A necelé 2 metry vedle něj.
Většina signálů v počítači na MB vede v prostředí pulzních rušení naostro bez kontroly. Pokud by se transport těchto signálů choval analogově, počítač by se hryznul ve zlomku sekundy díky porušení dat - chybná instrukce, přistup k neplatné adrese ..
Proto v běžných podmínkách obývacího pokoje lze chybování na nepoškozeném USB kabelu nekompromisně vyloučit.
Jiná a zhoubná věc je, když do vzorků v časové ose tak, jak byla A/D převodem původně vytvořená, zasáhne nějaký přepočítávácí proces typu resampling. Stejně špatné je, když se audio systém OS začne za použití nepřesných procesových hodin - běžný spotřební krystal zhoršený nepredikovatelnou out-of-order instrukční architekturou - začne pokoušet o synchronní USB přenos do externího DAC.

Karel
18. ledna 2012 • 23:53

Tak ať si každý mluví co chce ... kvalita USB kabelu ovlivňuje zvuk ... mám relativně silný USB kabel se stíněním a nyní mě vede kolem přepěťové ochrany a pár napájecích kabelů a zvuk se rozpadá ... pokud kabel chytnu rukou po chvilce problém zmizí ... nevím co na to má v konečném důsledku vliv.

Karel
19. ledna 2012 • 0:44

Tak to tim nebylo :-) problem byl v MacOSX, vyresil restart.

Karel
19. ledna 2012 • 0:44

Tak to tim nebylo :-) problem byl v MacOSX, vyresil restart.

Pleva
27. února 2012 • 10:54

Co se v recenzích nezmiňuje a může být také na vině je připojení rušení cestou USB. Optický TOSLink přenese jen čistý signál (kupuju kolem 30Kč a nevadí mi, že není stíněný a pozlacený :-) ). Chybí tam zem a ani rušení se tu nemůže indukovat. Pokud je DA část nedokonale oddělená, což ani jinak nejde, může docházet k přenosu rušení přes zem i signálové vedení. Jako jediné rozumné řešení tak vidím optiku, protože S/PDIF via koaxiál, který je vodivý přenáší zase ruchy z počítače (asi méně než USB).Takhle to vidím laicky já a nenacházím jiné rozumné vysvětlení, ač jsem jeich četl spoustu. Taky jsem neviděl zohlednění kvality zdroje v PC v testech, prototže shitové zdroje opravdu moc nefiltrují (Net je zamořenej snímkama zvlněnní z osciloskopů)

pDm.
3. ledna 2012 • 12:39

Jen takovej menší dotaz, kvalita zvuku byla testovaná při připojeni přes usb nebo i přes spdif? V jedný z dřívějších recenzí byl totiž zmíněnej silnej propad kvality výstupu při použití USB, tak mě jen napadlo jestli se s tím autor náhodou nesetkal taky.

František  Bína
3. ledna 2012 • 13:09 • externí redaktor AVmania.cz

Také jsem četl o tom nepoužitelném USB, nejspíše chyba kusu?Zkoušel jsem USB i SPDIF(výstup jen přes obyčejný UDac V2), USB mi v tomto porovnání přišel o kousek lepší. USB bylo zkoušeno s obyčejným USB kabelem za pár korun.

Karel
3. ledna 2012 • 15:16

Koupi jsem D/A prevodnik od Audio-DG NFB-12 ... cena polovicni, odstup signal sum 128db a kvalitni zesilovac pro sluchatka bez zpetnych vazeb. Zjistil jsem ze pri pouziti s MAC OS je USB vystup horsi nez opticky a to (pravdepodobne) kvuli tomu ze zvuk tece jeste nekudy jinudy. (je pres USB dostupne volume) pres Toslink nikoliv.

František  Bína
3. ledna 2012 • 15:29 • externí redaktor AVmania.cz

Audio GD používá opravdu základní synchronní USB vstup, oproti tomu Essence One má asynchronní a nejspíše své vlastní řešení, tedy nejde to porovnávat.

Karel
3. ledna 2012 • 15:58

zase do toho nevidim, bral jsem ze S/PDIF je proste S/PDIF ktery dostane asynchronně data do D/A prevodniku ...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují.
Zdeněk
3. ledna 2012 • 16:32

Výrobců / výrobků kteří jsou schopni mít přijímač S/PDIF signálu v asynchronním režimu a tedy nepoužívat klasikou PLL smyčku moc není. Příkladem je například EMM labs ale to je už trochu jiná cenová kategorie.

Karel
3. ledna 2012 • 16:43

Pokud budu vycházet ze specifikace, tak S/PDIF je jasně daný protokol komunikace, takže bych v tom neviděl problém. I popis na http://www.hornstudio.cz/technika/hudebni_pc.html... neříká nic o problémech s S/PDIF jen problém u výstupu z S/PDIF a vstupu do D/A.
(nehádám se, diskutuji :-) rád bych se dozvěděl více)

Karel
5. ledna 2012 • 9:35

Tak si tento jev sám vyvrátím. Rozdíl není žádný. U Macbooku je možné nastavit výstupy, takze pokud se přeply na USB i Optice na 96/32 tak jsem se rozdilu mezi USB a Opt nevsiml.

RomanL
5. ledna 2012 • 9:28

USB kabel na to nemá vliv...

František  Bína
5. ledna 2012 • 10:21 • externí redaktor AVmania.cz

Když myslíte, já mám opačnou zkušenost po vyzkoušení kabelu WIreworld starlight. Měl jste vy možnost vyzkoušet nějaký kvalitnější USB kabel v reálu?

Karel
5. ledna 2012 • 10:26

Nabízí se mě otázka Placebo efektu. Funguje celkem dobře a již jsem si to ověřil v praxi u 2 lidi. Člověk něco změní, slyší lepší hudbu a pak později zjistí, že ta změna vůbec omylem neproběhla.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují.
František  Bína
5. ledna 2012 • 10:33 • externí redaktor AVmania.cz

O vlivu USB kabelu najdete velké diskuze na Computer Audiophile i AudioAsylum, já se k tomu víc vyjadřovat nebudu.

RomanL
5. ledna 2012 • 13:16

Ano, diskuze hluchého s němým jsou vždycky velmi výživné. Ale to, že levný kabel zkopíruje data stejně jako drahý kabel je prostě fakt. A to, že data proudící do zesilovače jsou naprosto shodná je též neoddiskutovatelný fakt. A dál se k tomu skutečně netřeba vyjadřovat. Pokud máte jinou zkušenost, měl jste buď vadný kabel, nebo byla chyba úplně jinde.

Ryan Giggs
6. ledna 2012 • 13:33

Na placebo efekt je jednoduchy recept, stači skusiť slepy test.

RomanL
5. ledna 2012 • 13:12

Ano, vyzkoušel jsem v reálu mnoho USB kabelů při kopírování digitálních dat na Flash-ky, a zkopírovaná data byla vždycky v pořádku, obsah souborů se skutečně nikdy nezměnil. Jestli jste toho názoru, že se digitální data do zesilovače zasílají jiným způsobem (takovým, který zasílaná digitální data dokáže změnit), je to skutečně na pováženou. Ano, v praxi se může díky ne-kvalitě kabelu možná změnit rychlost, při splněné specifikaci to však nehrozí v žádném případě. ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují.
acid
5. ledna 2012 • 13:19

Dovolim si nesouhlasit... zmena na kabelu se neprojevi pouze na optice, ale klasicky metalicky kabel (napr. USB) uz je schopen chytat rusive elektromagneticke zareni, takze verte, ze rozdil v kabelu za dvacku se "skoroplastovym" stinenim a kabelem s poradnym opletenim opravdu je... ;-)

RomanL
5. ledna 2012 • 13:31

Pokud ten kabel splňuje specifikace pro dané zařízení, tak prostě funguje bezchybně a žádný digitální obsah nemůže změnit. Jinak by to nefungovalo. Takže věřte, že v konečném výsledku rozdíl není. Jinak je ten kabel prostě vadný.

RomanL
5. ledna 2012 • 13:24

Ten kdo nesouhlasí, ať prosím uvede reálný příklad, kdy mu nějaký kabel při kopírování jakýchkoliv dat změnil/měnil obsah souboru (a ten kabel nebo disk nebyl vadný). Ale neztrapňujte se laskavě tvrzením, že do zesilovače se posílají "jiná data". To je totiž asi něco takového, jako "jiné objekty" hlodače pana Hejla...

František  Bína
5. ledna 2012 • 13:44 • externí redaktor AVmania.cz

Tady si dovolím citovat Gordona Rankina:
"Remember using these expensive cables on a hard drive is worthless, they are in Block mode not Streaming and will not be effected by the use of costly cables."

RomanL
5. ledna 2012 • 14:35

Z toho jako plyne, že digitální data se do digitálního zesilovače se posílají jinak, ano? Tak nějak "analogově"? Nebo co jako?

Roman Langer (RomanL)
5. ledna 2012 • 14:57

Koneckonců, viz. vysvětlení níže...

František  Bína
5. ledna 2012 • 15:08 • externí redaktor AVmania.cz

Nevím co sem pletete digitální zesilovače, ale asi jste měl na myslí D/A převodníky?Jak to vysvětluje Gordon Rankin: "kupříkladu harddisky používají tento blokový mod, ve kterém se všechny data natáhnou a potom překontrolují, oproti tomu usb audio používá nepřerušovaný stream, při kterém nedochází k té konečné kontrole a tedy nelze porovnávat tyto dva způsoby přenosu dat." U bloku tedy k chybám nedochází, u stream se může chyba objevit. Tohle nejsou mé poznatky, jen co jsem pochytil na forech kde se tématu věnují lidé, kteří v tomto oboru pracují. A jen pro zajímavost, má podle Vás zdroj SPDIF signálu(tedy jestli levná zvukovka či drahý CD přehrávač) vliv na zvuk D/A převodníku?

Roman Langer (RomanL)
6. ledna 2012 • 7:46

Ne, žádný D/A převodník jsem neměl na mysli, a digitální data jsou digitální data. Nikde jinde než u audiofilů jsem neslyšel, že digitální data jsou závislá na kabelech a nemají kontrolní součty, takže ta digitální data jsou vlastně analogová, když jsou pokaždé jiná. Dáte jiný kabel, a máte jiná digitální data. Vynikající digitální zařízení. Aha.
Žádný "stream" režim na USB není. Data se posílají jako data přesně podle protokolu USB přenosu. Stream režim je pouze název pro kategorii zařízení (Audio), stejně jako Mass Storage (data). A ten "stream" režim je pouze daný ovladači konkrétního zařízení, s přenosem digitálních dat nesouvisí, ten je na jiné (nižší) úrovni.

Roman Langer (RomanL)
6. ledna 2012 • 8:29

Jo aha, vlastně teda "D/A převodník a sluchátkový zesilovač". Tak jo, tak je to D/A převodník. jako každý zesilovač s digitálním vstupem.

Určitě si přečtěte

Články odjinud