jak by rekla wednesday tobe se tady poblila duha ve 3d a co ten zbytek aha ono lidem staci 3d no nic tak ja tedy pujdu dal :-D

Mirjam Lišková
27. prosince 2022 • 15:08

Může každý zažít přímo destrukce ve světě, za to nemusí s popcornem sedět s brylama v kině....jen si běžte ven do okolí...

Mirjam Lišková
27. prosince 2022 • 15:05

Jestli někdo jen jde na film kvůli techniky, tak je to generace degerenace. Obsah je důležitější než obal si myslím, a tady to je jen nasili. Technika znici už jen umění toho herectví a nebo obsahu, jestli to není vyvážené, je to odpad, a nemá žádný význam,akorát že máme další film,který jen podporuje bestialni myšlenky. A to se předá dětem!! To se ještě někdo diví, kdyz máme takové nadšenců takových filmů? Pitomejsi to už nejde, a ještě má někdo radost, tohle vidět v 3D ?????

Harvester
20. prosince 2022 • 9:50

Chystáte se na Avatara 2? (pozor SPOILER)Tak se připravte na násilí. Na zvířatech, na dětech, těhotné bojující ženy.... Scéna zabití podmořského tvora - matky, která má malé dítě, které ji pak oplakává, tvora, ke kterému si divák díky scénáři získá vztah (duchovní sestra manželky náčelníka), ničení, ohrožování dětí i jejich smrt, apod.Osobně jsem měl chuť z kina odejít a to snesu dost. Nebo možná už ne? Kdo ví. Jako rodič, jako otec, jako člověk, co vnímá spoustu věcí ... v širším kontextu ... už tohle nemusím.
Prvoplánový stresor, který budí dojem, že je třeba ještě o něco přitlačit na pilu, aby se divák nenudil. Zvažte si tedy, zda to máte zapotřebí, třeba ano, třeba ne - you have been warned.

Zdeněk Zedka
24. prosince 2022 • 8:13

Zdravím, já a přítelkyně jsme z kina odešli ve druhé třetině právě z těchto důvodů. Máme dost vnímání a plně souhlasíme s Vámi. Přišlo nám, že je tam opravdu až strašně moc násilí, utrpení, bezmoci. Přemýšleli jsme, zda je ve filmu nějaká postava, která je pozvedající, štastná a v síle, a není. Když to srovnám třeba s pocitem z filmů "jak vycvyčit draka" ságy. nebo studia Ghibli ( Za mě top hartwarming sagy, moudrost, akce, odvaha, láska tam je, i vyváženost ohrožení a hrdinství) nedá se to srovnat, v avatar 2 převládá za nás bezmoc a utrpení. To co v jedničce bylo vybojováno Sullim a kmenem, tady se maže ( Přiletí ještě větší armáda, modří záporáci co Sulliho úspěchy strčí do kapsy, osedlají draky jak nic atd. - ponížení, derivace už dosaženého, bezmoc, zoufalství) Všechny hlavní postavy jsou spíš surival, místo aby měli svou vybudovanou moc a sílu, jak v jedničce. Většinu filmu tam není naděje jakoby pro ně. Film většinu času diváka nutí se dostat do pocitu bezmoci nebo viny. Pomalu si hodit mašli, že je bílý evropan. :D Celý lidská rasa až na postavy z jedničky jsou tam ukázány jen jako mocichitvé, bezcitné svině. Jednorozměrné, Prostě wtf. Dále celý arc spidera u záporáků je o bezmoci pod modrým sociopatem. A ještě často po těch útrpných scénách film okomentuje, že to bylo ještě horší utrpení než jsme viděli (např že velryby mají velkou emoční inteligenci atd. ) Pro cítícího člověka prostě úlet. Pak všechny ty ploché jednorozměrné charaktery bez jakéhokoli podstatného vývoje. Nepopírám vizuál, ten je fakt top, avšak všechny krásné momenty mají v sobě předzvěst průseru. Člověk pak očekává, co se zase kde posere a je furt ve střehu, místo aby se uvolnil v krásném podmořském světě. Pořád je tam pocit napětí, ohrožení tyranem a mocí bezcitných lidí. Akční scény natahované, stopáž o hodinu delší než je za mě třeba. Ač jsem se těšil, za mě zklamání 4/10 Zejména kvůli ději a vyžívání se Camerona v útrpných scénách.

Mirjam Lišková
27. prosince 2022 • 14:08

Katastrofa ten film,jen masakr a zabíjení, odešla jsem před konci na silnou kávu!! Seděli malý děti v kině,jsem v šoku!! Jen stres jsem zažila, nic hezkého ten film ukázal,nikdy neměl Cameron tyhle postavy a přírodu či svět míchat s takovým násilí!!!Idiotitsky filmy,kde se jen zabije máme denně v televize,žádná nová, hezká myslenka už snad neexistuje! Nedivím se,že máme válku a tolik utrpení na světě,jeste se krmime s tím v kině, za peníze!!Je mi jen k bliti. Film by měl mít titul war of avatar,a na to upozornit, že vidíte 3h(!) Válku a masakr, a ne ze si užíváte hezký virtuální svět! Vyhození peněz a času je to jen,a nic hezkeho ten film nezanechává. Největší zklamání to bylo a jsem úplně naštvaná s toho. Něco tak destruktivního ,s pěkným pozadí, morbidni !!! Je to nepoužitelný odpad!!

boxi
1. ledna 2023 • 14:20

Touto scenou, rekl bych, chtel Cameron poukazat na pokracuji lov velryb v realnem svete. Rozhodne tim nemusel tlacit na pilu, protoze mimo toho bylo ve filmu stale neco zajimaveho k videni.

Doktor79
7. ledna 2023 • 1:28

Dotaz co tam bylo zajimaveho?

JiDrozd
17. prosince 2022 • 17:33

je to velmi podprůměrné fantasy / sci-fi s extrémně drahou produkcí. Stejně jako první díl. Pokud toto kritikům a divákům stačí, pak se nelze divit, že filmy, které kombinují kvalitní obsah s kvalitním technickým zpracováním, jsou extrémně vzácné. Pokud chcete, aby filmy byly kvalitní po všech stránkách, pak si tento zaslouží asi tak 5/10 (5 za technickou stránku a 0 za zbytek) a zaslouží si prodělat, aby si filmaři a producenti uvědomili nerovnováhu svých investic.

Doktor79
7. ledna 2023 • 1:39

jj presne kazdy wauu (3d) a zbytek co 3 hodiny nudy bohuzel uz dlouho nebylo zadne kvalitni sci-fi same slataniny nebo nezbyva si poustet stare filmy nebo cist knihy

pavel vítek
17. prosince 2022 • 10:25

Tržby 3 bilióny dolarů,ach ty jednotky...1000x méně je správně.

Vindis
17. prosince 2022 • 17:59

Až na to, že Američané miliardu neznají. Místo toho používají bilion. Takže je to napsáno správně. Zvláště ve spojení s dolarem.

boxi
17. prosince 2022 • 21:36

Ale je to pouzito v cesky psanem textu, takze je to spatne.

KosKarel
17. prosince 2022 • 8:37

Určitě se vyplatí navštívit kino. I přes dlouhou stopáž to nemá žádná hluchá místa a na plátně se stále něco děje. Vizuál na jedničku. Snad jen malá výtka nad "neprůstřelností" hlavních postav, ale tímto trpí většina akčních snímků.

intago
17. prosince 2022 • 7:52

První díl považuji za nejlepší film vůbec a to díky 3D které se bohužel nepochopitelné neujalo.
Žena říká že se toho boji. Sahá to prý na ní...
Tohle 3D je prý lepší tak uvidím. Rád bych si další díly přehrál na své 3D telce. Bohužel zahali.
Je pro mne svátek se na 3D koukat ale nic nového už dávno není.
Ale i přepočet 2D na 3D není špatný. Daleko lepší než placaté 2D.
Nechápu proč se ho lidé tak drží

wings123
17. prosince 2022 • 10:54

Tak to si hodne nenarocny.

intago
17. prosince 2022 • 12:08

Snad opačně?

Nedos.
17. prosince 2022 • 12:42

NN, má pravdu. Pokud považuješ avatara za nejlepší film, kvůli tomu že je ve 3D.... 8-)

intago
17. prosince 2022 • 14:18

Umělecky nejvýš hodnotím film Amadeus. Škoda že ve 3D není

.cvm
17. prosince 2022 • 16:12

Keď 3D je pre vás zážitok a sviatok, tak to odporúčam ešte vyskúšať VR. Tam ste priam súčasťou deja.
Osobne, 3D je niečo, čo pri sledovaní prestanem vnímať po desiatkach minútach a potom si to ani neuvedomujem. A to som mal doma pasívnu 3D TV, ktorá ma polovičné rozlíšenie v jednom rozmere a aj aktívnu 3D TV s 240Hz obrazovkou.

majkom
18. prosince 2022 • 8:09

Ja mel sveho casu snad nejlepsi 3d telku (aspon spotrebitelsky lvl), sony w905a a 3d sem nezapnul ani jednou.. gimmick

Nedos.
18. prosince 2022 • 8:34

A já dodneška pamatuju, jak když jsem kupoval televizi na mě prodavač že model kterej jsem si vybral nemá 3D. Bylo to v době kdy bylo 3D asi na vrcholu. Poděkoval jsem mu, že to bez 3D přežiju a teď o pár let pozdějí je 3D v televizích uplně mrtvá technologie. Kde se mi 3D líbilo, byla konzole Nintendo 3DS, její novější revize. Tam to fungovalo i bez brýlí a mělo to smysl.

majkom
24. prosince 2022 • 23:30

Tak ono zase 3d byla vetsinou vyssi trida tv, takze top obraz znamenal kupu 3d telky…

xhafan
20. prosince 2022 • 23:01

"ale nic nového už dávno není" -> https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_3D_films_(20... ... je toho celkem docela dost, bohuzel z novych veci to vypada jen na Avatar 2 a Avatar 3 😥 Ve sloupci "Camera system" lze najit zda to bylo natoceno ve 3D a neni to jen fake prevedeny z 2D, nejlepsi jsou "Fusion Camera System" (Avatar, Avatar 2, Alita), "Red Epic Cameras and 3ality TS5 Rigs" (Hobbit, Prometheus). Hyckam si svou Nvidia 3D Vision na tyto svatecni veci 🙂