Trashman
7. května 2018 • 18:24

Nevím jestli si to ještě pamatujete, ale Black Panthers byli v Americe teroristická skupina složená z černochů. A po shlédnutí filmu je vidět, že myšlenka této teroristické skupiny prostupuje filmem a chce vyhladit bělochy. Tento film by měl být proto ihned zakázán jako propagace rasismu. Podávám ihned trestní oznámení za šíření tohoto filmu v Českém státě.

.
17. února 2018 • 14:24

Dovedete si v dnešní době představit, že někdo natočí film nebo kreslenou pohádku bez negerské kukačky nebo rákosníka? To by bylo obviňování z rasismu a nadvlády bílé rasy. I do úspěšného filmu Pacific Rim 2 museli dát bubáka jako hlavního hrdinu.

Ghx
17. února 2018 • 14:51

Ne, to si predstavit (bohuzel) opravdu nedovedu. Jen scena z metra v Darkest hour jak Churchil nasloucha cernochovi (ktery evidentne chodi s tou bilou holkou) je k smichu. No, spis k placi...

MonikaSh
17. února 2018 • 15:01

Jste mě pobavil. To je jako byste napsal, že Othela MUSEL hrát ZASE černoch.

AIbert Winter (AI Wintermute)
17. února 2018 • 15:14

mno, proti obsazování "barevných" nic nemám tam, kde to nevypadá jak pěst na oko. V moderních amerických detektivkách je to OK. Black Panther vypadá jako super exotika z Afriky a k té černoši logicky patří stejně jako Indiáni k Americe nebo aboriginci k Austrálii.Na druhou stranu třeba Heimdall v Thorovi působil divně - vikingský bůh a černoch? A to mám Idrise Elbu coby herce rád a když se člověk oprostí od toho, co by jako asi černoch dělal mezi vikingy, tak OK.Na druhou stranu tu pak máme "multikulti tlačenky" jako když řeckého Achilla hraje černoch, ačkoliv je to popírání historie/mytologie:
"Jenže Achilleus sám je v Iliadě konzistentně popisován jako muž světlých až zlatých vlasů („xanthē“, ξανθή). Díla jiných autorů naznačují, že byl možná ryšavý. Byl prý synem bohyně, a řecká božstva se často pyšnila světlou hřívou."
zdroj:
http://neviditelnypes.lidovky.cz/svet-achillova-pata-postm... ... Takže z toho má člověk pocit, že nejde o jakési "dorovnání" tam, kde by "barevní" hrát mohli, ale vynucení všude s tím, že obráceně to neplatí = ve filmu o válečnících Zulu nikdo bělocha či asiata vynucovat nebude a nikdo se nebude vztekat, že je to jednostranně obsazené jen černochy. To mi na současném trendu vadí. Chápu, že USA se svou otrokářskou minulostí v relativně nedávné historii má vztah poněkud pokřivený - totéž asi v JAR, ale nutit všem ostatním "motiv bělošské viny vůči barevným" a povinnost ji jednostranně "vyrovnat" i za cenu, že bude akceptován rasizmus "barevných" vůči bílým je zrůdnost.

Jiri
17. února 2018 • 22:36

Tady je ještě jedna recenze, trochu z rasového pohledu:

MonikaSh
18. února 2018 • 9:23

Tak to mi hlava nebere, proč chodí rasisti na film plný černochů (jeden můj známý "levicový macho-rasista" se přestane dívat na film/seriál v momentě, kdy se tam objeví první černoch nebo homosexuál). Že by si "středoevropan" podle názvu myslel, že se jedná o volné pokračování Růžového pantera. ;-) Ale už podle názvu serveru je mi jasné, kdo je platí. 3-[

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují.
Jiri
18. února 2018 • 11:28

Ohledně financí středoevropana. Středoevropan žebrá od lidí peníze na provoz a prezentuje se jako práce jednoho člověka. Podle množství informací a data vložení informací se opravdu jedná o práci jednoho protimigračně zapáleného člověka, který se serveru věnuje ve svém volném čase. Asi mu zrušili stránku na FB, tak se trochu radikalizoval. :-D

miro
19. února 2018 • 18:23

ďalšia antifa blbka, čo nechápe elementárny fakt, že tak ako sú černosi nadmerne pretláčaní v kultúre, tak prirodzene vznikajú protitlaky na obranu svojho kultúrneho priestoru bielymi?
čo vám vlastne vadí na stredoevropanovi, že sa nehanbí za pôvod? vy ste z akej diery, ak smiem vedieť?

miro
19. února 2018 • 18:35

no a recenzia na stredoevropanovi je výborná, autor si nedáva servítku pred hubu a tak pochopiteľne prekáža niektorým "jednotlivcom"

MonikaSh
20. února 2018 • 7:01

A ty si rasisticky somár. :-P Taky mi vadí černý Achilles, ale Komiks Černý panter je zasazený do Afriky, kde světe (vlastně Slovensko) div se, žijí černoši. A ono vymyšlené království se uzavřelo před světem a stejně jako amazonky do něj nepouštějí cizince. A ještě jedna věc, tento komiks vznikl v 60tých letech a že by se už tehdy hrnuli černoši do Evropy proudem jsem opravdu nezaznamenala.

miro
20. února 2018 • 19:39

ďakujem za pochvalu, veď "pro hlupáka každý hloupý". mimochodom, na Slovensku sa nikto nediví, že v Afrike žijú černosi, je to úplne prirodzená vec. skôr sa diví, kde by sa tam mohol nabrať nejaký superhrdina... realita nám totižto pekne ukazuje, ako vyzerajú africké štáty po vyvraždení zlých bielych kolonialistov - chudobní sú ešte chudobnejší a ich jediná superschopnosť je bezmedzne plodiť potomstvo schopné namiesto motyky držať leda tak kalacha.

dg2018
18. února 2018 • 11:31

nie je to skor tym, ze dorastla nova generacia elitnych hercov inej nez bielej pleti? Jackie Chan, Bruce Lee, Samuel L Jackson, Morgan Freeman, Bill Cosby, Lucy Liu... tito nevadili a vadia teraz?

Jiri
18. února 2018 • 13:27

Teď vadí, že jich je příliš a že jsou vykreslováni jako superhrdinové. Černoši v Africe se na filmy dívají a myslí si, že až přijedou do Evropy, tak budou také superhrdinové. Opak je ale pravdou. Přijedou do Evropy a jsou ta největší spodina, s nízkou inteligencí, alergií na mléko, se zdravotními problémy z nedostatku vitaminu D ze slunce, který neumí černá kůže v našich podmínkách vyprodukovat v dostatečném množství.
Další kapitolou je obsazování historických postav černochy. Tady je příklad:

pica
18. února 2018 • 15:35

nie. je to tym, ze pchaju cernochov aj tam, kde netreba.
v opacnom garde sa podivujem, preco nikoho z tych cernochov v black panther nehral ziaden beloch. v black pantherovi bolo malo belochov a ja namietam vedomy rasizmus. pochopil si?

miro
19. února 2018 • 18:29

nezmysel, dorástla akurát generácia marxisticko-ľavicových aktivistov, ktorí agresívne všade pchajú černochov bez ohľadu na vkus a kultúrne prostredie. s kvalitou hercov to nemá nič spoločné a len dúfam, že návštevnosť v kinách ukáže nezmysel podobných počinov. no bohužiaľ usilovní marvelovskí aktivisti sa nenechajú odradiť a budú chrliť ďalší a ďalší multikulti odpad.