autore, musim vas pokarat za naduzivani slova universum ... navic MCU universum? to je uz ponekud prehnane (MCU - Marvel Cinematic Universe) :D

Pepa z depa
11. března 2019 • 11:31

Musím se smát 😂

pozitkar
11. března 2019 • 7:37

No ... první dotaz by byl, jestli je dobré svěřit takovou zodpovědnost, ehm, ženě :-D Nudné to bylo, ale hlavně to bylo s chybami - třeba takový Teserakt vylovili z moře lidé pracující pro Howarda Starka někdy okolo roku 1945 a uskladnili v depozitu S.H.I.E.L.D.u. Pak ho najednou měla v devadesátých letech ta profesorka na orbitě. A o pár desítek let opět S.H.I.E.L.D., kde s ním experimentoval Selvig.Hudba byla blbě vybraná a mizerně namixovaná.Ale jako prequel ke čtverce Avengers je to stejně užitečné jako Black Panther pro trojku. Jen, aby se někdo nedivil, co tam dělá ten Batman s kozama (svítící oči) a proč má takové číro? :D

Dr
11. března 2019 • 7:28

Další odpad pro děti ;-)

Mára
10. března 2019 • 22:24

Zatim to nejhorší co jsem viděl i Thor 2 byla oproti tomu mega akční podívaná která toho měla v sobě daleko vic, max 2 z 10

Honza Hanyss (Hanysek3099)
11. března 2019 • 6:37

Zřejmě jsme byli s manželkou na jiném filmu. Rychlé tempo, výborné herecké výkony od obou hlavních postav a hlavně funkční humor v průběhu většiny filmu. Za těch cca 10 let, co oba s ženou sledujeme a chodíme na Marvel filmy, jsem zažil poprvé, že by se v určitých chvílích smálo celé kino. No stejně jako v hudbě platí, že každý máme jiné požadavky a chutě :-)

Kulich
10. března 2019 • 10:19

Takhle podle textu recenze, by člověk lehce nabyl dojmu, že jde o zábavnou rozverně hláškující marvelovku se sexy tvrďačkou v hlavní roli. Ve skutečnosti jde o nejnudnější MCU film poslední dekády v hlavní roli s největší rasisticky misandrickou opeřenkyní v Hollywoodu. Aby toho nebylo málo, podle top komentářu amerických filmových kritiček tento film nebyl natočen pro muže. Well done.

Funaì
10. března 2019 • 12:34

...tak bol natoceny pre muzatky.... Pre ZENSKE ZENY rozhodne nie.