Martin
22. prosince 2020 • 19:28

Celé je to absolutní nesmysl. DVB-T2 i DAB+ jsou zastaralé už teď, natož v době, kdy se u nás rozjedou naplno. Kdyby stát udělal správně 5G aukci, mohlo by se po obecné 5G IP konektivitě posílat cokoliv. Třeba i TV a rádio.

Funai
22. prosince 2020 • 20:48

Strc si to skodlive 5G do sve radioaktivni prdelic, mozna ho takhle neutralizujes. Aneb si alespon uzijes vlneni prostaty.

jinej Michal
22. prosince 2020 • 21:02

Cim je 5G skodlive?

P3p3k
22. prosince 2020 • 21:07

Hlavne mu nerikej, ze to 5G je tu vlastne uz desitky let :)

AirForce1
29. března 2021 • 21:27

Ještě že neví, že DAB vysílá taky "škodlivé" rádiové vlny... to by to s ním rovnou seklo :-D

Martin0579
21. března 2021 • 19:31

Další blbec, který věří nesmyslům o 5G...

jinej Michal
22. prosince 2020 • 21:03

No, a uz dab funguje bez vypadku, kdyz jedu autem mimo prahu a dalnici?

Pavel F.
22. prosince 2020 • 22:14

Pokud posloucháš multiplex Českého rozhlasu, tak prakticky ano. :-)

Olda Orel
23. prosince 2020 • 7:45

A dal by mi někdo tu 5G konektivitu potřebnou pro rádio a TV zadara? (jo, hrůza, já občas jezdím autem bez mobilu)

František Novák
2. ledna 2021 • 9:10

Zdarma? Vy neplatíte koncesionářské poplatky?? Tak to se nemáte čím chlubit!

Mirek
5. ledna 2021 • 21:51

Koncesionářský poplatek řeší mobilní data v síti 5G? Odkdy? Napsat takovou hloupost také není na chlubení.

František Novák
11. ledna 2021 • 19:00

Tož asi neumíte číst. Zkuste si to prosím přečíst ještě jednou. On se totiž zcela jasně táže, jestli mu někdo 5G konektivitu pro příjem rádia a TV dá zadara. Z toho plyne, že se mylně domnívá, že současná konektivita DVB-T2 je zadara, což tedy rozhodně není!

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují.
Kolemjdouci
19. března 2021 • 10:39

Jedna vec je platit konektivitu (internet) a druha vec je platit koncesionarske polpatky za tv a radio.

Roman Langer (RomanL)
1. dubna 2021 • 8:49

V čem je rozdíl mezi "platit za" a "platit za"? :-D

brk77
22. prosince 2020 • 14:46

Vzhledem k tomu, že průměrný osobák v ČR má už skoro 15 let, tak podmínka nových aut s DABem tu měla být už dávno. U těch hodně starých aut je to asi celkem jedno, prostě se vymění rádio. Větší problém jsou ty relativně nové. Ještě teď jsou skladovky, kde DAB prostě není a rádio už není jen rádio, ale ovládá to půlku auta, takže výměna rozhodně není snadná.To mě přivádí i k "Tím spíš, že od příštího roku bude digitální tuner povinný u všech nově prodávaných aut s rádiovým přijímačem.". Opravdu u všech nově prodaných, nebo je v článku chyba a jde o nově vyrobené auta? V prvním případě by měl asi nejeden dealer problém s nějakou tou svojí skladovkou bez DABu.

Lukáš Václavík
22. prosince 2020 • 15:08 • redaktor Živě.cz

Ten zákon to moc neupřesňuje, ale měla by to být nově vyráběná auta. V článku jsem to přepsal na „dodávaná“, aby bylo zřetelnější, že tu povinnost mají výrobci dodávají auta, ne dealeři nebo bazary.

Petr
22. prosince 2020 • 23:37

obavam se, ze ve vysledku to bude stejne jako s eCallem, ktery je taky povinny od 2018, ale jen pro nove predstavene modely aut ... takze ikdyz vam ted pujde do vyroby auto, ktere ma i posledni facelift z roku 2020, tak eCall nemusi mit

Martin P.
25. prosince 2020 • 15:58

Důležité je ten rok výroby a homologace a jestli je nové. To nové neni ani serviska ani prvni majitel v ČR ani jiné báchorky chudých petrolheads. Skladem může být u dylera nové vozidlo z roku 2018 které dab mit nemusí.
Skladem může byt uz přihlášené vozidlo které kdyz nemá žádné radio tak DAB mit nemusí
Ojetina která už byla někde v EU přihlášená mit opět DAB mit nemusí.....Vzhledem k tomu že tu je i spousta i dvouletých vozidel ktery dab nemaji a průměrně stáří vozu jen stoupá je nějaké velké rozšíření DAB v autech vlhky sen teoretikův. Proti tomu je dvtb levná a jednoduchá sranda.

Nedos.
22. prosince 2020 • 12:54

Začali asi tak o 2 roky později..... :achjo:

Určitě si přečtěte

Články odjinud