Celé je to absolutní nesmysl. DVB-T2 i DAB+ jsou zastaralé už teď, natož v době, kdy se u nás rozjedou naplno. Kdyby stát udělal správně 5G aukci, mohlo by se po obecné 5G IP konektivitě posílat cokoliv. Třeba i TV a rádio.
Strc si to skodlive 5G do sve radioaktivni prdelic, mozna ho takhle neutralizujes. Aneb si alespon uzijes vlneni prostaty.
Cim je 5G skodlive?
Hlavne mu nerikej, ze to 5G je tu vlastne uz desitky let :)
Ještě že neví, že DAB vysílá taky "škodlivé" rádiové vlny... to by to s ním rovnou seklo :-D
Další blbec, který věří nesmyslům o 5G...
No, a uz dab funguje bez vypadku, kdyz jedu autem mimo prahu a dalnici?
Pokud posloucháš multiplex Českého rozhlasu, tak prakticky ano. :-)
A dal by mi někdo tu 5G konektivitu potřebnou pro rádio a TV zadara? (jo, hrůza, já občas jezdím autem bez mobilu)
Zdarma? Vy neplatíte koncesionářské poplatky?? Tak to se nemáte čím chlubit!
Koncesionářský poplatek řeší mobilní data v síti 5G? Odkdy? Napsat takovou hloupost také není na chlubení.
Tož asi neumíte číst. Zkuste si to prosím přečíst ještě jednou. On se totiž zcela jasně táže, jestli mu někdo 5G konektivitu pro příjem rádia a TV dá zadara. Z toho plyne, že se mylně domnívá, že současná konektivita DVB-T2 je zadara, což tedy rozhodně není!
Jedna vec je platit konektivitu (internet) a druha vec je platit koncesionarske polpatky za tv a radio.
V čem je rozdíl mezi "platit za" a "platit za"? :-D
Vzhledem k tomu, že průměrný osobák v ČR má už skoro 15 let, tak podmínka nových aut s DABem tu měla být už dávno. U těch hodně starých aut je to asi celkem jedno, prostě se vymění rádio. Větší problém jsou ty relativně nové. Ještě teď jsou skladovky, kde DAB prostě není a rádio už není jen rádio, ale ovládá to půlku auta, takže výměna rozhodně není snadná.To mě přivádí i k "Tím spíš, že od příštího roku bude digitální tuner povinný u všech nově prodávaných aut s rádiovým přijímačem.". Opravdu u všech nově prodaných, nebo je v článku chyba a jde o nově vyrobené auta? V prvním případě by měl asi nejeden dealer problém s nějakou tou svojí skladovkou bez DABu.
Ten zákon to moc neupřesňuje, ale měla by to být nově vyráběná auta. V článku jsem to přepsal na „dodávaná“, aby bylo zřetelnější, že tu povinnost mají výrobci dodávají auta, ne dealeři nebo bazary.
obavam se, ze ve vysledku to bude stejne jako s eCallem, ktery je taky povinny od 2018, ale jen pro nove predstavene modely aut ... takze ikdyz vam ted pujde do vyroby auto, ktere ma i posledni facelift z roku 2020, tak eCall nemusi mit
Důležité je ten rok výroby a homologace a jestli je nové. To nové neni ani serviska ani prvni majitel v ČR ani jiné báchorky chudých petrolheads. Skladem může být u dylera nové vozidlo z roku 2018 které dab mit nemusí.Skladem může byt uz přihlášené vozidlo které kdyz nemá žádné radio tak DAB mit nemusíOjetina která už byla někde v EU přihlášená mit opět DAB mit nemusí.....Vzhledem k tomu že tu je i spousta i dvouletých vozidel ktery dab nemaji a průměrně stáří vozu jen stoupá je nějaké velké rozšíření DAB v autech vlhky sen teoretikův. Proti tomu je dvtb levná a jednoduchá sranda.
Začali asi tak o 2 roky později..... :achjo:
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.