Daniel
16. října 2017 • 6:34

Děkuji panu Vorlovi a všem kteří našli odvahu předat nám obraz toho co v hloubi v každém z nás je.
Po čem toužíme a co má smysl. Rodina a její vzájemné respektování se, podpora odvahy zůstat v proudu vlastního přesvědčení že musím jít tímto směrem pokud to tak cítím. Přátelství a přirozená moudrost ukrytá v hrubém a syrovém zrně pana Polívky. Odvaha a soucítění s přírodou předaná nádhernou výchovou maminky dceři, která je ještě odvážnější a přímá. Nakonec odvaha dcery lesníka stát se svobodnou, zahlédnout se a přestat plnit očekávání druhých, odejít z nadvlády autority a jít si za tím co je pro mě v životě připraveno. Nemám rád modlitby, ale tahle je nejhezčí kterou jsem kdy slyšel. Děkuji.

mischko
7. října 2012 • 20:57

Tak ja mam rad les, prirodu. Ale z toho filmu ze me dycha uplne "sektarstvi" (prehanim) a extremismus. Jako treba ta "modlitba" u vecere...sorry, ale to je ujety.

stin
7. října 2012 • 17:51

Já naopak předpokládám, že to bude pravej "Vorel" a komu se jeho filmy nelíbí, může jít klidně na Bonda. Já radši Vorla, se všema výhradama, který popsal tadyten kritik a který dělají Vorla Vorlem.........

oswald
6. října 2012 • 16:11

nemá být v předposledním odstavci "cesta z města"?

xmarek
6. října 2012 • 14:42

Jak vidno když docházejí nápady tak se vytáhne něco co mělo v minulosti úspěch a na tom se vybuduje pokračovaní. Z úkázky je patrné, že se to hodně nepovedlo. Ty dialogy jsou tak umělé až je z toho člověku špatně. Místo toho, aby prožíval příběh s hrdiny tak se musí stylizovat do situace jedince pozorující vesnické divadlo. Konkurovat to může už jen seriálům typu Ranč u zelené sedmy (zejména tomu pokračování). Prostě to vypadá, že má Vorel své nejlepší léta dávno za sebou a už nic zajímavého a originálníh z něj nikdy nevypadne. :-/