Další předpověď prodejů 3D TV zveřejnila známá společnost DisplaySearch. Ve zprávě se říká, že zatímco v roce 2010 představují 3D televizory pouhá 2 % z celkového počtu prodaných televizorů, v roce 2014 to bude již 41 %. Celkem se zatím prodalo 3,2 miliónu 3D TV, z toho v Severní Americe polovina z tohoto počtu. Postoj zájemců o 3D TV je nyní zcela jasný – většina se řídí pravidlem „počkáme a uvidíme“. Důvodem je mimo jiné, že zatímco za 3D TV si musíte dosti připlatit, minimum dostupného kvalitního 3D obsahu tuto „investici“ znehodnocuje. Na druhou stranu mnozí výrobci v polovině roku uvedli na trh své první televizory, tudíž jejich prodej pouze startuje. Zajímavý je také pohled náročnějších zákazníků, kdy při koupi dražšího televizoru začínají automaticky očekávat 3D obraz a dvojici 3D brýlí, a to i přesto, že 3D nevyužijí a nebudou jej sledovat. Zkrátka a dobře, k dražšímu televizoru 3D obraz začíná patřit.
Zdroj: Engadget
Praktické rady, tipy, recenze a další informace o novinkách, které patří k vysokému rozlišení a kvalitnímu obrazu a zobrazení 3D.