Trávíte večery přepínáním televizních programů a hledáním pořadu na který budete koukat? Tak vězte, že více než čtvrtina diváků (27 %) stráví 3,5 hodiny týdně jen tím, že hledají na co budou koukat. Celkem to tedy činí více než týden čistého času za rok.
Je to jeden ze závěrů výzkumu společnosti Microsoft ve Velké Británii, na kterém se podílelo více než 2 000 diváků sledujících digitální televizi. Stojí za připomenutí, že digitální stanice vysílají elektronického programového průvodce (EPG), takže vybrání vhodného pořadu my mělo být teoreticky jednodušší. Navzdory tomu 73 % diváků stále propásne pořad, který chtěli sledovat, protože je časově náročné pořad najít, nebo jednoduše nevěděli, že jej vysílají.
Podle zástupkyně společnosti Microsoft (Connected TV) Christine Heckart vzhledem ke stále se zvyšujícímu se početu stanic a služeb, kdy divák sleduje jen vybraný TV pořad, není překvapivé, že diváci mají problém rozhodnout se, co budou sledovat.
A jak jste na tom vy. Sledujete jen pořady, které si dopředu vyberete? Nebo sednete a přepínáte dokud na něco nenarazíte?
Zdroj: whathifi