Jak by mohla vzniknout platforma co má všechno, když ani platformy co už tu jsou nejsou schopné zpřístupnit celý svůj katalog? Taková K3 franšíza je sice na Google Movies a Apple TV, ale ne v Česku. Na Amazon Prime zase vyšel dokument o zpěvačce Claře Luciani, ale zase není v Česku. Podobně zřejmě dopadne ten CANAL+, na katalog OlympiaTV můžeme v Česku zapomenout.Jednotná platforma, u hudby to je (bylo) daleko jednodušší, filmaři by museli od základu změnit přístup. Zaprvé žádný label nemá vlastní platformu, takže se snáz dohodne se všema ostatníma. I když kdyby si Universal, Mercury a Sony Music vytvořili vlastní platformy, tak je tu stav jako u filmů.Zadruhé hudební průmysl nikdy neřešil geoblokaci a práva na omezenou dobu, vždyť vinyl, CD ani kazeta to technicky neumí. A kdyby to teď náhodou někdo zavedl, tak se zákazník prostě vrátí k CD. Taky všechno co se vydá je určeno pro přímý prodej koncovým zákazníkům, tenhle model začal v době šelaků a vinylů a přežil až do doby internetu. A kdyby náhodou něco nebylo v jedné zemi dostupné na netu, tak pořád všechno vychází na CD. U CD sice bývá někdy problém s doručením ze zahraničí, ale bazary fungují celkem dobře. U filmů se geoblokace používá už od dob kin a televizí (postupné uvádění v různých zemích), pokračuje přes VHS (PAL a NTSC), DVD a BluRay (regiony) a zůstává i v době internetu v různých podobách. A že by se filmový průmysl po tolika desetiletích změnil je nereálné.Zatřetí hudbu narozdíl od filmů není třeba překládat do X jazyků, takže nové album může být sekundu po uvedení dostupné celosvětově. Kdežto film potřebuje dabing a titulky a do toho se mimo mainstream nikomu nechce. A pokud je film pouze regionální, tak ani dobrovolníkům. Tady by mohla pomoct nějaká umělá inteligence, jenže doba AI teprve začíná.