Zvráteným filmom dáva Čech hodnotenie 9-10/10, a pohodovým filmom s oscarovými hercami dáva hodnotenie 5/10...... darmo, tu asi nemal nad čím masturbovať......
Inak, nebol náhodou Michael Douglas pred takým rokom ťažko chorý (nejaká vážna choroba) ? ...Už vyzdravel ?

gekko
21. prosince 2013 • 9:19

No, oskarovy herec neni zaruka kvalitniho filmu. Nicolas Cage a jeho poslednich deset let! Jennifer Lawrence a sracka Hunger Games.

21. prosince 2013 • 9:24

Žádný z filmů, k nimž píšete své komentáře, jste neviděl, jen čekáte zda někdo vyplní vaši samotu a bude s vámi polemizovat. Já to nebudu a teď tak činím zcela výjimečně. Život Adéle považuji spolu se Sorrentinovou Velkou nádherou za nejlepší filmy roku, Frajeři ve Vegas jsou filmem průměrným. Zkuste se alespoň někdy na tituly, k nimž se vyjadřujete, podívat a potom k nim něco napište. Bude to určitě zajímavější než když druhým v komentářích sdělujete to, co byste měl řešit třeba s vašim psychoanalytikem. (Viz vaše komentáře k Život Adéle) Nebo někdy stačí partnerka, přátelé, rodiče. Svěřte se jim a neventilujte své soukromí veřejně. Bude vám líp. Uvidíte. I tak vám přeji hezké prožití vánočních svátků Marek

NOWOCAYN
21. prosince 2013 • 9:54

Pán Čech, Vy by ste mal riešiť s Vašim psychoanalytikom otázku, prečo dávate filmom o 15 ročných cigarety fačiacich lezbičkách hodnotenie 10/10....... A Vašu samotu si vyplňujete Vy, sledovaním filmov, seriálov,a možno aj hraním hier. Ja hry nehrám, filmy sledujem výnimočne, lebo kvality veľa niet.... A čo sa týka partnerky - Vy tú svoju asi máte na háku, keď čumíte na film o 15 ročných lezbičkách, a dávate tomu spomenuté hodnotenie (lebo Vaša partnerka asi ťažko bude mať s nimi niečo spoločné - ale nechcem zas byť príliš osobný, no nedalo mi )... ;-) Takže asi tak. Majte sa. (môžte sa vyjadriť k tomu môjmu príspevku, nechám Vám posledné slovo, nechcem tu viesť siahodlhú diskusiu medzi nami dvoma).

leroy26
21. prosince 2013 • 10:47

ty si čo za hlúpe, obmedzené monštrum?