To není nic nového. Odjakživa fungoval ve filmech product placement, smáli jsme se tomu už v 90. letech, že ve filmu je televize vždycky Sony a musí tam být záběr i na logo... svou éru zažil dokonce i Microsoft, který do toho slušně šlapal a své laptopy i telefon tenkrát nacpal do skoro všeho, co vycházelo. Apple v tomhle nebyl žádná velká výjimka nebo unikát, prostě sem tam někde svítilo jablko na víku nebo se používalo jeho zvonění a výpis zpráv iMessage – ilustrovalo to realitu v americkém filmu, nic obtěžujícího. No a Google je, aspoň myslím, zrovna v jednom posledním žánrovém hororu s robotickou paní, která procitne v rámci woke feministického trendu dá co proto svému snobskému neschopnému příteli, měli všichni Androidy a vypadalo to jako Pixely. Dále si tam zaplatil reklamu Hyundai a to mě baví sledovat asi víc... než nějaké telefony, auta která se použijí ve filmu, existuje na to i fajn databáze, kde mám své srdcovky a občas nahlížím, když nějakou káru nepoznám nebo hledám.
Neblábol.
Aha, nehraje 😀
Co ti na tohle debilní posouvání branky říct jiného?
Android nebyl dlouho hlavně vůbec použitelný a telefony měly nízkou morální životnost. Až posledních pár let se dá mluvit o použitelnosti a dotáhli aspoň ten jakýsi základ, že není nutné po roce telefon rozmlátit o zeď. Jsme ovce všichni, holí nás všude, a obchod s osobními údaji nezakáže ani Evropská unie. Je dobré aspoň vědět, která data předávám, pohlídat si aspoň fotky dětí a nenechat se někde okrást. Úplné soukromí prakticky neexistuje. A paranoici používají pro tyto zlé korporáty typu Google, Meta a jejich služby anonymní jednorázové sessions, maskování IP adresy a blokátory reklam, aby jim předali co nejméně dat, ztížili tvorbu profilu, prodej jejich dat a neúměrný zisk, který se ani nedaní v zemi, odkud my chroupáme ta mnohdy bezcenná odpadní a prokrastinační data na jejich službách. Na druhé straně je potřeba se nad tím zamyslet z globálního pohledu ekonomického, že každý někde pracuje, chce mít aspoň důstojný plat, a aby jeho práci někdo mohl zaplatit, musí prodávat produkt nebo službu, a tu mnohdy potřebuje právě pomocí zlých, nemorálních sítí a medií nějak prodat, zviditelnit pro další ovečky, které si pochroupají a peníze předají do velkého balíku, ze kterého se pár dukátů, aby se neřeklo, dokutálí i k těmto ovečkám, které pro ně nevolničí, aby si taky mohly koupit právě ten předražený telefon s Androidem. A tak dokola, dokud se neubavíme k smrti.
O tom žádná... A když něco chtějí z pohledu globální ekonomiky, nemůžou mít problém ten krám dávat grátis a ve finále mít víc.
Je vtipné, jak si někteří Apple uživatelé myslí, že jejich soukromí je posvátné. Asi jediný rozdíl bude v tom, že Apple těch dat uživatelů má o fous míň. Bohužel, pokud chceme používat mobil, daní je soukromí.
U tebe je ta mentalita následek Androidu nebo to bylo už předtím?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.