Martin Kočí
2. října • 10:46

Funguje v této aplikaci preskakovani intra?

Jaromír Janka
1. října • 17:34

Televizi této značky nechci ani zadarmo. Větší šmejd jsem doma neměl. Ty samé zkušenosti má i můj známý. Oba dva jsme tyto výrobky vrátili. Bohužel na prodejnu je musíte dopravit na svoje náklady.

Petr Hudec (Necened)
2. října • 7:34

Můžete to rozvést, proč šmejd? Na zmetkový kus se může narazit i u jiných výrobců.
Já mám osobně špatnou zkušenost se Samsungem, odešel panel cca. 2 měsíce po záruce a to nebyla zrovna nejlevnější telka, to samé manželčin mobil stejně značky, kdy se taky těsně po záruce odporoučel displej.
Na druhou stranu jsou v rodině 3 TV Hisense (+ 1 lednice) ve stáří 3-5 let a všechny zatím bez problémů.
Já bych ji koupil klidně znovu, zvláště, když vyšší řady "U" patří obrazově k tomu nejlepšímu (v LCD) co se dá koupit.

tielk100
30. září • 16:12

Max uz v prohlížeči nefunguje aspon v tom našem.

Určitě si přečtěte

Články odjinud