petr
13. února 2019 • 14:20

Dobrý den, bude i nějaké rozšíření na webos od LG?prosím o odpověď děkuji.

Roman
16. prosince 2017 • 9:06

Dobrý den, bude i nějaké rozšíření na webos od LG?

Ghouless
14. března 2017 • 22:05

Poměrně drahé s neskutečně debilní systémem výběru programové nabídky (ale z psychologického hlediska to má své opodstatnění...). Na sledovanitv.cz to nemá...

tmicek
15. března 2017 • 18:15

"Na sledovanitv.cz to nemá..."
A od kdy má sledovanitv.cz přístup ke své službě z jakékoliv sítě?
Vpravdě kvalitní názor.

fpetru
16. března 2017 • 9:49

Nevím od kdy, ale má. Říkají tomu OTT služba a sám jsem tak od nich tu službu měl, než jsem zjistil, že sledovanitv nabízí i můj poskytovatel internetu. Jednoduše se zaregistruješ přímo na jejich stránkách, nikoliv přes svého poskytovatele internetu. Problém je (a proto jsem i přešel pod svého poskytovatele) omezená nabídka balíčků. Mají jen základ (300 Kč) a premium (tuším 700 Kč) a v ceně je sledování přes jedno zařízení hardwarové (smart TV nebo box) a tuším 3 softwarové (PC, tablet atd.) a 50 hodin timeshift.
Jinak ale mne třeba kuki taky zajímá hlavně kvůli možnosti vlastního výběru programů. Nyní u sledovanitv abych měl ty programy a služby, které chci, musím kombinovat dohromady 5 balíčků za cca 530 Kč a mám dohromady 70 programů. Z toho ale nějakých 25 - 30 mne a nikoho z rodiny nezajímá a mám je jen proto, že jsou součástí některého z balíčků.
Když se podívám na nabídku kuki "větší", tak z povinné nabídky 30 programů je nějakých 5, bez kterých bych se obešel a zbylých 30 programů si vyberu sám dle svých představ za 400 Kč dohromady (a to jsou tam i takové, které u sledovánitv vůbec nenajdu).
Problém v mém případě je absence aplikace pro LG smart TV, set top box nechci. Takže holt musím počkat, až bude, jestli vůbec bude...

Ghouless
14. března 2017 • 22:04

Poměrně drahé s neskutečně debilní systémem výběru programové nabídky (ale z psychologického hlediska to má své opodstatnění...). Na sledovanitv.cz to nemá...

sabai
12. března 2017 • 13:19

Dobrý den, jak mám službu objednat, když chci vše sledovat jen na počítači?

Jan Slavík (Nolwendil)
13. března 2017 • 12:04

Jestli chcete odpověď či službu objednat, tak bude lepší kontaktovat přímo provozovatele, než se ptát v diskuzi pod článkem na zájmovém webu. https://www.kuki.cz/kontakt...
Zkuste objednat telefonicky a nebo přes web a do poznámky napište, že chcete službu bez set-top-boxu, pouze pro sledování v KUKI aplikaci v PC, a toť vše. Pak už jen dostanete uživatelské jméno a heslo, kterým se přihlásíte do aplikace.
Každopádně nejjednodušší je vzít telefon, zavolat, poptat se, a objednat. :-)

Martas
10. března 2017 • 16:21

Zdravím mam Panasonic 55 AS640 bude fungovat i nejaka aplikace na muj tip televizoru nebo je potreba set-top box dekuji.

za Kuki rodinu
13. března 2017 • 10:32

Panasonic bohužel nemá operační systém, který má dnes Kuki v road mapě na rok 2017 a 2018. Třeba časem využijí možnost Andorid TV, tím by se vše zjednodušilo. Současně Panasonic má velmi malou prodejnost v ČR, je až na spodních příčkách za Samsungem, LG, apod. Tedy spíše s aplikací do Panasonic nepočítejte. Řešením tak zůstává pouze set-top box Arris, případně nově Shield (od cca 1.4.2017 a nejde o Apríl).

Martas
13. března 2017 • 19:50

Děkuji v současné době již vašich služeb využívam za pomoci set-top boxu dekuji.

Danny202
10. března 2017 • 2:04

Ahoj, měl bych takový spíše technický dotaz. Mám menší problém se zamrzáním obrazu při sledování TV přes aplikaci Kuki. Televizi (vlastním Samsung UE55J6282 s Tizenem) mám připojenou jenom k internetu pomocí kabelu (tzn. bez set-top-boxu). Samotná aplikace Kuki funguje bez problému, prostředí je rychlé a s ničím nemám problém, ale jakmile si pustím nějaký program např. Prima Cool, obraz po nějaké době zamrzne. Někdy to udělá třeba po pěti minutách a někdy až po dvou hodinách (tzn. nepravidelně). Stává se, že to udělá i 3x za jedno odpoledne a prostě je to otravné (pokud nemám ovladač při ruce :-D). Většinou pomůže jen přepnout program nebo vyjet do nabídky programů a znova program pustit, ale už se mi stalo, že aplikace zamrzla a pomohl až restart TV. Rychlostí internetu by to snad být nemělo, mám 100Mb/s optiku od místního poskytovatele. Neví někdo v čem může být problém? Děkuji za případné odpovědi.

Danny202
10. března 2017 • 2:26

Ještě takové menší doplnění. Vzpomněl jsem si ještě na jednu menší chybku. Sem tam se při sledování programu stane, že se mi objeví v pravém horním rohu text Cituji: "Nejsem připojená k internetu, zkontrolujte připojení síťového kabelu." nebo tak nějak. Jenže program stále běží normálně dál. Žádné kostičkování nebo lagovaní obrazu nenastane, jen je prostě v rohu ten text. Tady pomůže jen ukončení a opětovné zapnutí aplikace.

za Kuki rodinu
10. března 2017 • 9:33

Kuki v Samsungu notifikuje hláškou "Nejsem připojená k internetu, zkontrolujte připojení síťového kabelu." v případě, že:1) pokud Samsung nazná, že nemá spojení s výchozí bránou do internetu
2) pokud Samsung nazná, že není připojen kabelTedy chybu doporučuji řešit se svým dodavatelem internetového připojení. Kuki bude do cca jednoho měsíce (jakmile Samsung schválí novou verzi aplikace) obsahovat diagnostický test, který by mohl pomoci lépe specifikovat problémy internetové linky.

tmicek
10. března 2017 • 10:27

Musím pochválit celou aplikaci i funkčnost. Nicméně i já mám z touto hláškou problém "Nejsem připojená k internetu, zkontrolujte připojení síťového kabelu."
Ale vyskytuje se jen, když si vyberu pořad z archívu nebo seriál a zároveň si tento přetočím o pár minut dopředu. Pak to zamrzne, vyskočí zmíněná hláška a musím počkat pár desítek sekund než hláška sama zmizí a vše se rozjede. V internetu ani konfiguraci problém není. Jsem it specialista a konfigurace různých podnikových a privátních sítí je pro mě denním chlebem :-) Jsem na optice, ap unifi mám asi 5m od tv, routuje mi edgerouter a cca 10m od ap unifi, kde mám pracovnu si bezdrátem naměřím rychlost 230/216Mb/s. Pustil jsem si ping do internetu a 2-3ms, pustím ping na ip adresu tv a 2-4ms. Jakmile ale pustím seriál a o pár minut jej posunu dopředu, tak se následně televize odpojí od netu, což trvá již zmíněných několik desítek sekund, funkčnost internetu je ok. Služby jako youtube, stream a netflix toto nezpůsobují.
Jakmile toto posouvání nepoužívám, tak je vše v pořádku a služba funguje narosto dokonale.Děkuji za skvělou službu, kterou si určitě začnu hradit, jakmile mi skončí promo od Samsungu :-)

Jan Slavík (Nolwendil)
10. března 2017 • 11:02

To zní spíš jako problém s tou TV, kdy reaguje na zvýšenou zátěž CPU nebo sítě právě krátkým odpojením, nebo toto odpojení pouze detekuje a pošle informaci dál KUKI, která pak zobrazí tu hlášku.
Když se na to podíváme z tohoto pohledu, tak je to od Netboxu velká odvaha, pustit svou aplikaci i jinam než jen na dva až tři vyzkoušené modely set-top-boxů. Je to čelindž, ale rozhodli se tomu čelit a já jako zákazník si toho vážím.

za Kuki rodinu
10. března 2017 • 11:07

hláška "Nejsem připojená k internetu, zkontrolujte připojení síťového kabelu." je absolutně nezávislá na Kuki backendu tzn na konektivitě ke všem Kuki serverům. Kuki musí bohužel striktně reagovat (Samsung to vyžaduje) na níže uvedené API volání:webapis.network.isConnectedToGateway()
webapis.network.getActiveConnectionType()I když víme, že Samsungu tato detekce připojení nefunguje vždy optimálně, Kuki s těmito stavy musí pracovat. Kuki současně nepoužívá žádný vlastní přehrávač a musí využívat vnitřní přehrávač od Samsungu, tedy ani chování tohoto přehrávače nejsme schopni ovlivnit. Pokud buffering videa při posunu v čase má za následek odpojení televize od internetu, je to problém Samsungu a bude pro nás složité je přesvědčit, ať chybu opraví. Bohužel Netflix, YouTube apod. mají zcela jiné podmínky a mohou si dovolit významně více.Zkuste prosím připojit televizi přímo na kabel, nepoužívat WiFi a pokusit se reprodukovat chybu. My se zase pokusíme vaši chybu na WiFi reprodukovat v našich laboratořích :-) Díky za hinty!

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují.
sarga
10. března 2017 • 15:48

Myslím, že by lidi zajímalo, jaké jsou technické podmínky ohledně rychlosti internetu. Jaké rychlostní připojení musite mít, aby Vám to umožňovalo přijímat HD pprogram na KUKI bez problému. Díky.

Jan Slavík (Nolwendil)
10. března 2017 • 16:10

Stačí kouknout na stránky:TECHNICKÉ PARAMETRY SLUŽBY- minimální požadovaná rychlost internetového připojení 2 Mb/s se stálou odezvou do 40 ms- mobilní aplikace dostupná pro zařízení s operačním systémem iOS 7 a novější a Android 4.2.x a vyšší- minimální technické parametry pro PC najdeš na www.kuki.cz- podporované video výstupy HDMI a SCART s maximálním rozlišením 1080p- dostupné video profily-- 1300–4000 Kbps pro SD rozlišení (v závislosti na typu kanálů a kvalitě vstupního streamu)-- 4000–5000 Kbps pro rozlišení HD ready-- 7000–11500 Kbps pro full HD rozlišení (v závislosti na typu programu)- služba využívá tzv. adaptivní streaming, který se automaticky přizpůsobuje měnící se kvalitě internetového připojení

tmicek
15. března 2017 • 17:42

Tak jsem si natáhl chybějící kabel z edgerouteru do tv a funguje to naprosto skvěle. Nemám už žádný problém.
Asi je problém ve wifine v tv. Jsem naprosto spokojen za geniálně fungující službu.

eda
9. března 2017 • 22:36

Nějak se nám s těmi IP telkama roztrhl pytel. Po sledovanitv. Cz nějaká firma gogonet odkudsi z Ostravy tvrdí, že pouze oni mají nejlepší technické řešení, nejvíc programu a za směšné peníze. .. Aby se v tom čert vyznal.

Jiří Batěk
9. března 2017 • 18:21

Mě udivuje že píšete že Kuki TV je dostupná pro všechny až teď přitom to šlo od samého začátku. A také netbox nebyl jen v Brně ale i ve Zlíně dokud to nepřevzal avonet.

Jan Slavík (Nolwendil)
10. března 2017 • 10:49

Netbox musí mít někde datacentrum, kde se vše přijímá, nahrává, a odkud se pak streamuje do koncových zařízení. Možná mají i víc distribučních bodů po Brně či po republice, ze kterých se teprve streamuje. Vůbec si nedovedu představit, jaké tam musí být datové toky, co to obnáší, a tak. Celkem rád bych zašel na exkurzi. ;-)
Je rozdíl ten streaming provozovat jen ve vlastní síti, a je rozdíl ho pak pouštět skrz sítě jiných ISP, kteří navíc často také nabízí vlastní IPTV. Z hlediska síťové neutrality by jim to mělo být šumák, ale z hlediska nákladů/ zisků z provozování sítě to samozřejmě vnímají. Nejen že musí mít s těmito ISP dostatečně dimenzovaný peering, zároveň jde i o kapacitu toho datacentra. Pokud Netbox očekává nějaký zájem po celoplošném spuštění, tak se nejdříve musí ujistit, že na to má připravenou infrastrukturu. Takže si myslím, že to nebude tak jednoduché. Nehledě na to, že firma u obchodních rozhodnutí zvažuje nejen technické aspekty, ale i situaci na trhu a spoustou jiných proměnných.

za Kuki rodinu
10. března 2017 • 11:39

Kuki má dnes více data center v ČR a velmi rozvětvenou síť CDN. Bez decentralizace by se streaming nedal zvládnout. Pokud vás zajímají datové toky, tak se dnes pohybují ve špičkách okolo 130 Gbps s neustálým růstem. Kuki hodně bude pracovat na optimalizaci datových toků, hodláme významně zúžit jednotlivé streamy a pokud možno zvýšit kvalitu. Jelikož většina nových chytrých televizí dnes podporuje H.265 HEVC, je to pro nás ideální cesta. Exkurze hodláme realizovat, pokud bude větší zájem, rádi vás přivítáme a vše ukážeme!

sarga
9. března 2017 • 15:19

Škoda té vyšší ceny za settop box. Jinak palec nahoře. Zajímá mě kvalita obrazu, ono HBTV na ČT taky není nic moc. A o jiných stanicích nemluvě, to ta ČT je vlastně ještě nejkvalitnější..Ale myslím, že full-HD to určitě není. Aby to nebylo jako O2 TV Free na DVBTV, na takovou mazanici, bych se nedíval ani zadarmo. Kdyby byl pěkný obraz, možná by to byla i alternativa pro starší lidi místo DVBTV 2. Otázka pro tvůrce. Aplikace pro Apple TV se náhodou nechystá?

za Kuki rodinu
9. března 2017 • 15:24

aplikace pro Apple TV se samozřejmě chystá také. Apple zákazníci se na ni hodně ptají :-)

Lexandr
23. dubna 2018 • 2:24

Dobrý den, jak to s aplikací pro Apple TV vypadá?

za Kuki rodinu
9. března 2017 • 14:56

pro všechny Kuki fandy upřesňujeme některé data z článku:1) Kuki funguje nejen na Samsungu s operačním systémem Tizen, ale také s operačním systémem Orsay. Tedy pro všechny modely vyrobené od roku 2013 a mladší.2) Kuki v rámci online videopůjčovny nemá pouze vybrané tituly od Banaxi, ale také od dalších dodavatelů jako AQS či Film Europe. Většinu filmů se snažíme nasazovat v originálním znění s titulky, ale ne vždy máme k dispozici potřebná data od dodavatelů.3) Android TV bude a bude velmi brzo! Kuki nejde jen o spolupráci se značkami jako je Sony nebo Philips, ale také příkladně o Shiled od společnosti NVIDIA.
Autorovi děkujeme za pěkný článek.Krásný den

lupenyk
9. března 2017 • 17:01

Šlo by to velmi brzo u aplikace pro Android TV nějak více upřesnit? :)

za Kuki rodinu
9. března 2017 • 18:54

očekáváme, že do cca 2 týdnů bude aplikace k dispozici na Google Play!

pvi
9. března 2017 • 22:50

tak potom to bude jasná volba, konečně někdo!

Jan Slavík (Nolwendil)
10. března 2017 • 10:35

Tak to je super zpráva! Hned jak bude Kuki na Android TV k dispozici, tak ji otestujeme a dáme vám vědět, jak se nám používá oproti set-top-boxu. Když bude fungovat spolehlivě, tak vám můžu vrátit set-top-box, nebo si ho jen nechat v záloze. Což mě přivádí k otázce, zda se bude aplikace v Android TV licenčně počítat klasicky jako mobilní zařízení s Androidem, tedy se odečte jedno zařízení z těch čtyř možných, nebo to bude počítáno nějak jinak?
Každopádně změřím i zatížení routeru při přehrávání oproti běžnému provozu. Od aplikace pro Android TV si slibuji minimálně že mi ve skříni, kde mám už tak spoustu krabiček a jejich napájecích adaptérů, ubude jeden switch, plus nebude potřeba dalšího kabelu k TV...

za Kuki rodinu
10. března 2017 • 11:32

aplikace je totožná s aplikací do set-top boxu tedy budete nadmíru spokojen :-) Tím, že se jedná o nativní aplikaci bez potřeby HDMI kabelu atp. je kvalita Kuki GUI a samotného obrazu o cca 20% vyšší! Radost pohledět. Set-top box klidně vraťte je proti aplikaci v Andorid TV opravdu k ničemu.Každé zařízení, které umí plnohodnotně přehrát obsah v nejvyšší kvalitě, tedy všechny chytré TV, spadají do kategorie fixní tedy potřebují volnou pozici pro přehrávání ala set-top box.

achmed
9. března 2017 • 18:22

a co AppleTV? Ta běží na modifikovaném iOS, a dle vyjádření samotného Apple je úprava iOS aplikace pro AppleTV velmi snadná.

fpetru
12. března 2017 • 20:47

Dobrý den,
aplikace pro LG smart TV (s op. systémem WebOS 2.0) se náhodou v dohledné době nechystá?

za Kuki rodinu
16. března 2017 • 9:52

aplikace pro LG je v plánu na rok 2018, ale vzhledem k tempu rozšiřování Android TV je možné, že se jí ani nedočkáme. Každopádně pokud LG neohlásí přechod na Android, tak LG bude další platforma, která Kuki velmi zajímá.

Petr
16. května 2018 • 20:21

Je nejaky update s aplikaci pro LG tv, rad bych se uz zbavil setoboxu. Diky

Nolwendil
9. března 2017 • 14:26

Kuki je super, máme ji k internetu od Netboxu, tam je cena za základní nabídku 100kč příplatek k netu. I se službou sleduj seriály 65Kč za měsíc je to pro mě tak akorát, stejně na televizní vysílání zas tak nekoukáme. Nejvíc na Kuki využíváme právě ty seriály. Koukání na tabletu v posteli či při vaření je taky fajn. Pokud někdo zvažujete IPTV, tak Kuki můžu jen doporučit.
Přidávám se k připomínce ohledně Android TV. Když už je aplikace na Android, tak by neměl být takový problém ji vydat i pro Android TV, a hned by se tím pokryl zajímavý trh, který se do budoucna bude spíše rozšiřovat, minimálně u levnějších výrobců, kteří radši použijí Android TV, než aby vyvíjeli svůj software.

pvi
9. března 2017 • 13:24

Android TV - pro IPTV čím dál větší průser, bez Kodi javascript:__doPostBack('ctl04$2240_1029$ctl00$btnSave','')nepoužitelný a naděje na změnu zřejmě žádná

lupenyk
9. března 2017 • 16:59

Problém je spíš na straně českých firem...

Radon
9. března 2017 • 22:34

proč průser? KODI je super oproti stupidnímu přehrávači, který jsem měl na Samsungu, ještě ani jednou nezatuhl a nové filmy s HEVC přehrává na jedničku. Za mne osobně paráda (Sony W805)

pvi
9. března 2017 • 22:49

píšu o TV, ne o filmech, např doplněk k O2TV sice existuje, ale bez doplňkových služeb. S aplikací je to samozřejmě nesrovnatelné - chybí zpětné přehrávání, nahrávky nebo taková trivialita jako TV program

Jan Slavík (Nolwendil)
13. března 2017 • 12:10

A na kterých jiných televizích běží O2 TV bez set-top-boxu? Já teda s Android TV nemám problém. Jediné co bych přivítal je aplikace iVysílání, ale do té doby než bude, tak to budu řešit přes KODI.
Která aplikace či jaký obsah vám na Android TV chybí, zvláště v porovnání s ostatními značkami a jejich systémy?

pvi
21. března 2017 • 11:31

Právě proto jsem pořizoval android TV, protože na jiných firemních systémech/televizích nejsou nativní aplikace pro IP vysílání (nemám pozemní signál, jsem odkázán na satelit/IPTV). A nyní jsem tam kde bych byl i s neandroidí televizí, je to už lepší pro pochopení? Takže odpovědí je - u televize mi kupodivu chybí nativní aplikace pro televizní vysílání via IP, jiné nepotřebuji.
Jednotná TV platforma bez ohledu na výrobce by snad měla přinést změnu, předci jenom stačí přizpůsobit již stávající aplikace, běžící na standardních android zařízeních, ale asi to tak jednoduché není, či není vůle, nevím.

Určitě si přečtěte

Články odjinud