Vítězslav Novotný (Ijacek.007)
10. září 2013 • 11:56

No tak film jsem viděl a musím nesouhlasit s recenzí vzhledem k tomu že mi přišel oproti předchozím dílum tak nějak bez energie. Poprvé z dob kdy koukam na ironmena jsem byl ochotný a dokonce jsem to udělal v polovině filmu vypnout notebok a na konec se dodívat jindy. To by se mi u předchozích dílu rozhodně nestalo.

Prosim o odpoved
15. června 2013 • 13:36

Dobry den
Prosim vas nevite kdy se tento film
bude zoobrazovat na televizni obrazovce???
Dekuji predem.
Jena

Miky
5. května 2013 • 21:59

Pro mě osobně velké zklamání... Celý film stojí a padá na hereckém výkonu RDj, bez něj by se snad ani nedal dokoukat. Celkově bych to hodnotil asi o kousíček lépe než I2, ale v mnoha směrech mi to přišlo strašně stupidně napsané.Trochu přemýšlivěji založený člověk si musí celý film říkat "sakra, jak je tohle možné"? Jak je možné, že pár měsíců zpět stojí Stark proti mimozemské armádě a v jednom jediném obleku postřílí XY nepřátel jak hejno vran. A o pár měsíců později si nechá zničit celou svou vilu, včetně veškerého vybavení od 3 konvenčně vybavených helikoptér (zničitelných i hozeným pianem) a jako bonus se i zabít + zabít svou milou... a to se ještě o jejich útoku dozví z TV, ačkoliv jejich přílet čeká. Plan B s jediným funkčním oblekem mimo vilu samozřejmě nemá. Nerozumím tomu.Taky člověk musí přemýšlet nad jeho oblekem. Každá jeho část má svou inteligenci, navigaci a vlastní pohon, který ho dopraví tisíc kilometrů daleko. Ale zastaví ho dřevěné dveře od kůlny puberťáka a na samotném Starkovi se rozpadne často po první ráně. V mnoha směrech jsem tak z kina odcházel ještě zklamanější, než ze dvojky... v jiných směrech byl I3 o něco dospělejší a krokem dál.

romanz
5. května 2013 • 23:46

souhlasim ze IM je obcas v trojce tak nejak nelogicky slabej.
To ze oblek po castech doleti stovky kilometru a pak se postupne pripne na telo.. no proc ne, ostatni veci jako napr. jeho pohon a zbrane mi taky nejsou jasny a neresim to, ale kdyz 1. verze obleku vydrzela v avganistanu (1.dil) nekolik ran z tezkyho kulometu cca 20mm raze (nebo snad i z tanku), tak nechapu proc 42. verze obleku se rozpadne po narazu do traverzy, nebo po tom co mu ten mutant da pesti.
Nehlede na to ze mu mutant rukou postupne urazel casti obleku, jako nohu a ruku coz se opakovalo behem minuty cca 3x i po te co Stark obul fungl novy brneni.Fakt divny..

Milan Křepelka (cicobasket)
6. května 2013 • 6:54

Já si myslím že trochu přemýšlivější člověk by se na takovýhle filmy měl úplně vykašlat. Musí ho to úplně dráždit. Spíchnout v jeskyni první verzi.Přežít náraz střely z tanku. Fakt si myslím že nejlepší bude se na filmy, které mají komixovou předlohu úplně vynechat a pro dobro okolí je i přestat komentovat na veřejných diskuzích.:-P

Miky
6. května 2013 • 16:42

Tenhle koment mi přijde trochu mimo... ... komixové příběhy mají svoje pravidla, stejně jako scifi, pohádky, fantasy a všechno možné a nemožné. Když jde člověk do kina na pohádku, neříká si, proč zvířata mluví a jak je fyzikálně možná magie. Stejně tak člověk nenadává na nereálno, pokud jde na scifi komixovou adaptaci Iron Man a přijme jako fakt, že T. Stark je geniální vynálezce a konstruktér a staví už dnes věci, které pravděpodobně nepůjdou sestavit ani v daleké budoucnosti. To není ale nic z toho, o čem jsem psal já ...

Michal
6. května 2013 • 8:54

Najlepsi boli aj tak ti, co mali teplotu co roztopi Starkovi oblek, ale cinska kosela a podpira to ustala :D

accetto
5. května 2013 • 20:49

Videl jsem ironmana 3 a musim rici, ze si mi libil. Bylo tam asi 2 pasaze, ktere jsem povazoval za pitomost a opravdu prehnanost, ale jinak ten film sam o sobe byl velice zdarily a povedeny. Sice to skoncilo tak nejak prekvapive, osobne si ale myslim, ze udelaji jeste ze par dilu. A to hlavne kvuli hlavnimu zapornaku z komiksu, ktery si to zaslouzi.

abama
5. května 2013 • 21:01

Doufam,ze to bude lepsi nez dvojka,protoze ta byla mizerna.

Šákul Ředkvička (pota)
5. května 2013 • 19:14

Viděno v našem maloměstském Cinestaru ve 3D s dabingem (máme s přítelkyní rádi český hlas IM). Film také hodnotím jako nejpovedenější ze série, ale přišlo mi to hodně krátké, zápletky se řešili nečekaně rychle a jednoduše a dle traileru to vypadalo na větší řežbu. Každopádně je to další film, který bude v mé BR sbírce.

maniak
5. května 2013 • 18:27

stahnul sem ho a nic moc

Šákul Ředkvička (pota)
5. května 2013 • 19:12

V kinoripu to musí být zážitek :D.

accetto
5. května 2013 • 20:51

To bude tim, ze kopie z kina je o ho~nu. Radeji si zaplat par kachli a jdi do kina. Me se opravdu libil a ikdyz souhlasim s panem Mrkvickou ze to nemelo tolik "akci" jak se cekalo, neustale se to zaplnilo vecna, ktere tomu davaly hloubku a pribeh. Me se libil.

creat
5. května 2013 • 14:53

Pre mňa veľké sklamanie. Efekty dobré aj hlavná myšlienka, ale všetko mi to prišlo také nezrelé. Neutrasené. Prehnané. Málo vysvetlení záporáci. Nelogickosti. Záchvaty úzkosti mi absolútne nesedeli. Nikdy by ma nenapadlo, že Starkova vila sa dá tak ľahko zničiť. Iron Man mi prišiel slabý voči záporákom, z ktorých som mal dojem, že by aj Hulka zmlátili jednou rukou. A kus filmu sa odohrával v rôznych polotmách a prítmiach ako posledné segalovky. U mňa 4/10.

Q
5. května 2013 • 12:11

Viete co ocakavam a vyzadujem od recenzie? Ze jej autor mi dokaze zaujimavou formou opisat film, ktoreho sa recenzia tyka. Jeho OSOBNY pohlad na film, zhodnotit jeho kvality a nedostatky z JEHO pohladu. Kludne som ochotny prehltnut aj zopar viet trailerov. Ale co je napisane vyssie...hroza! Naozaj netuzim citat o geneze rezisera az do piatej generacie jeho rodiny. Ani o predchadzajucich castiach filmu. Ani o filmoch v ktorych ucinkovali herci z tohto filmu. Ani OPATOVNE porovnavania s inymi filmami. Tato "recenzia" sa nedala citat. Nema to ani hlavu ani patu. Ak sa nahodou niekto ozve, ze to nemusim citat, ma pravdu. Ale bez precitania recenzie ju nedokazem ohodnotit. To nedokaze nikto. Aby som sa usetril dalsich sklamani a plytvania nervami, oficialne prestavam citat tunajsie "recenzie" a budem citat uz len komenty pod nimi. Z nich sa dozviem o filme viac ako z "recenzie". Tu si precitam az po pozitivnych ohlasoch citatelov. Pan autor, uvedomte si, ze neutralny pohlad na film, je nerealny a nezaujimavy. To som si mohol precitat oficialny text distributora. Tiez by mi nic nepovedal. Presne ako to dielko vyssie. Ze sa netrafite do vkusu vsetkych/vacsiny citatelov? No a co? Ved je to recenzia cloveka s urcitymi postojmi, hodnotami, predstavami....a nie stroja, ktory ma vyhoviet vsetkym. Dufam ze to co najskor pochopite. Prajem vela uspechov pri dalsej tvorbe. PS: Bede recenzia aj na The Big Weding?

5. května 2013 • 13:02

Pane Q, trochu nechápu proč bych v recenzi na film měl psát o trailerech na něj, když hodnotím celý film. Zevrubný pohled a srovnání s předchozími díly série jsem použil proto, aby vyniklo v čem je trojka jiná. Stejně tak jsem si dovolil připomenout, kdo je Shane Black a v kterých letech zažil svou hvězdnou chvilku, protože to třeba ne všichni čtenáři vědí. A neutrální postoj k filmům určitě nezaujímám, ale neberu vám právo si to myslet.

Q
5. května 2013 • 14:13

Trailery som uviedol len ako priklad a ze by som ich toleroval. Nie ze v recenzii musia byt. Porovnanie s predchadzajucimi dielmi? Ved tie su notoricky zname a recenzii na ne su tony. Stacil by odkaz. Je naozaj jedno kto je reziser a ake mal hviezdne chvilky. Podstatne v tejto recenzii je to, aku pracu odviedol na tomto konkretnom diele. Minulost je casto len zavadzajuca a pri dobrych reziseroch je to povinna reklamna vata. Vata, ktora ale NEZARUCUJE kvalitne, prave recenzovane dielo. Hoci je to jeden z (mnohych) predpokladov. Ma tahat ludi do kina. Ale ved to viete. Tak isto ako aj to, ze vela hviezdnych reziserov vyprodukovalo aj odpad. Co si budeme nahovarat, je to tak. Takmer 50% riadkov, slov...v tejto recenzii je pre mna zbytocnych. Keby boli nahradene pojednavanim o recenzovanom filme, malo by to stavu. Takto je z toho chaos. Je prave na vas a vasej recenzii nam to podat hoci aj zaujato a s vlastnym postojom k dielu. Vela vlastnej tvorby v porovnani s oficialnym textom bohuzial nevidim. Myslim tym priamo k filmu a nie k historii predchadzajucich casti a rezisera. To uz bolo vsade pisane x krat. Tak naco to pisat este raz? Ked bude 5 pokracovanie, tak budete v recenzii rozoberat aj vsetky predchadzajuce casti a porovnavat? Preboha, dufam ze nie. Porovnavat sa daju jedine dve identicke diela spracovane roznymi rezisermi a hercami. Vsetko ostatne je nezmysel. Neda sa ani napisat ze bol lepsi/horsi ako 1,2...x-ta cast. Bol a vzdy bude INY! To plati pre vsetky diela s pokracovanim. Vykony jednotlivych hercov (jasne ze hlavnych hrdinov), perlicky z natacania, zakulisne drby, miesta natacania, fotky z natacania....na ozivenie recenzie, by boli asi hodnotnejsie. Berte to len ako moj nazor, nikomu ho nenutim.

MarsSnickers
5. května 2013 • 14:21

Na konci píšeš, že svůj názor nikomu nenutíš, ale tvé sáhodlouhé blitky svědčí o opaku.Recenzi jsem přečetl a jako recenzi ji hodnotím vcelku pozitivně, a je třeba rozlišovat mezi recenzí a kritikou.

5. května 2013 • 14:28

Vykony jednotlivych hercov (jasne ze hlavnych hrdinov), perlicky z natacania, zakulisne drby, miesta natacania, fotky z natacania....na ozivenie recenzie, by boli asi hodnotnejsie. ...
Všechno, co zde v závěru vašeho příspěvku zmiňujete je součástí právě distribučního materiálů k filmům a je to možno užít v útvaru preview a ne recenze. Nezlobte se, ale recenze je opravdu něco jiného než perličky z natáčení a zákulisní drby typu jak na place vládla skvělá atmosféra, všichni herci si rozuměli a dali do svých rolí maximum svých možností. Ty obecné distribuční materiály nečtu a považuji je většinou jen za takové promo plky, vhodné tak maximálně do magazínů typu Vlasta. Mé pojetí recenzí je a bude jiné, snažím se o analytický přístup k danému filmu i tématu, o němž třeba pojednává a je mi opravdu jedno, jaké zákulisní drby vznik filmu provázely. Ty se pak třeba objeví v časopisech bulvárního charakteru.

Q
5. května 2013 • 15:30

Sustredil ste sa na najmenej podstatnu cast mojho prispevku....

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují.
KFJ
5. května 2013 • 18:34

Vysmahni za humna, čobole. Nikdo tě naše recenze číst nenutí.

Q
5. května 2013 • 18:57

"Nase", znamena ze si sa na nej autorsky spolupodielal?

Pampuch
5. května 2013 • 21:42

"Čobolaci" ktory sem chodia zvysuju citanost-ziskovost-kvalitu servru

Q
6. května 2013 • 9:02

Skoda ze nenapisal, ze som cigan, alebo neger. Uhadnite preco?

Jirka
6. května 2013 • 15:32

Hezky ste to napsal, ale problem je, ze z vasi recenze se krome toho, ze je tam humor, neda dozvedet nic!

Odar
5. května 2013 • 16:51

Preto recenzie na filmy necitam, pozriem si len obrazky na CSFD, komentare jednym okom na CSFD, preletim na CSFD o com film priblizne je (co u Iron Mana nemusim), film si pozriem a spravim si nazor sam. Je to ako niekomu vypravat, ako hra ten, ci ony album bez toho, aby ho dotycny niekedy v zivote pocul.
Ja sa cudujem, ze na AVmaniu "recenzie" filmov vobec pchaju. Ale aspon nemusim hladat na youtube trailer :-D