Americké filmové studio Twentieth Century Fox zkouší různé metody, jak navýšit prodeje úspěšných seriálů na optických nosičích. Poprvé se fanoušci některého seriálu dočkali toho, že den po premiéře posledního dílu sezóny si mohli koupit všechny odvysílané díly hned na DVD nebo Blu-ray disku.
V USA se filmové studio rozhodlo sedmou sezónu úspěšného seriálu 24 hodin vydat téměř okamžitě, s odvysílání posledního dílu v americké televizi. Američtí fanoušci agenta Jacka Bauera tak mohou koupit sedmou sezónu rovnou a nemusí čekat pár měsíců.
Zástupce studia Twentieth Century Fox, Gary Newman, se nechal slyšet, že normální doba výroby disků trvá dvanáct týdnů a epizodu tvůrci obvykle dokončují až týden před odvysíláním. "24" ale nyní těží ze stávky scénáristů v roce 2007, kdy natáčení většiny seriálů muselo být přerušeno, seriál se vůbec nevysílal, a tak tvůrci tentokrát mají náskok. Obvyklý termín, kdy je seriál dostupný na DVD se kryje se začátkem další sezóny v televizi.
Seriály na DVD či BD jsou v USA populární, Fox uvádí, že prodeje už překročily 7,5 miliónu kopií kompletních sezón seriálu "24". Například poslední sedmá sezóna toho seriálů se umístila šestá v žebříčku nejprodávanějších titulů na serveru Amazon.
Tento krok je dalším pokusem jak navýšit zisky. Stojí za tím snaha přesvědčit lidi, aby si místo stahování kompletní sezóny z internetu rovnou pořídili DVD či BD. Stejně tak ale Fox učinil bezpečnostní opatření, aby náhodou na internet neunikl závěrečný díl ještě před jeho odvysíláním.

Zdroj: New York Times