Dobrý den,nechtěl jsem cíleně hned hledat upgrade OS. Šel jsem cestou běžného uživatele. Navíc podobné chování není standardní. A občas se může vyplatit znát problémy u starší verze softwaru. Když testuji běžně televizory, tak mám také své postupy. Ale z mnoha důvodů se snažím prověřit techniku a znát případné chyby. Je to přínosné i pro kluky z našeho fóra, kteří následně radí našim čtenářům, čtenářům majícím problémy. Řekněme, že budu využívat IPTV od určitého operátora. Takže koupím televizor, hned tam z flešky střelím nový software, nic ladit nebudu, nainstaluji aplikaci IPTV a hotovo. Jenže takto asi nezjistím, zda má problémy satelitní, či třeba pozemní digitální tuner. Domnívám se, že pro běžného čtenáře, který nechodí po fórech, a hlavně nikde nepíše, neptá se, jen občas čte, může být přínosné, když může poznat onu cestu od mnoha problémů k jejich postupnému odstranění. I o tom měl a chtěl být tento článek. No a už vyšel další software, který jsem včera nasadil. A schválně ne prostřednictvím flešky na resetovaný stroj, ale běžnou aktualizací z menu. Případné poznatky buď zpracuji do nějakého „rychločlánku“, anebo předám klukům na fórum a nechám zveřejnit tam. Mimochodem. Tím, že mám stále k dispozici různé typy televizorů, a to nejen z redakce, ale od známých a jejich známých, tak věřte nevěřte, neznám jediný, kde by nebyl žádný problém k řešení. Je to spíše o tom, kdo jak televizor využívá. Viz můj popis IPTV a tunery.
A netýká se to, bohužel, jen televizorů. Není to tak dávno, kdy jsem předával podpoře výrobce routeru informace o jeho chybování v určitých chvílích. A taky se nakonec našlo vhodné řešení, které přispělo k vylepšení fungování. Krásný zbytek čtvrtečního dneAlexandr Bray
A. Bray