eee  |  13. 11. 2010 23:16

Nenechte se zblbnout, že potřebujete Full HD, v naprosté většině případů by vám to bylo ku škodě.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Krucinal  |  14. 11. 2010 08:36

A mohu se prosím zeptat, co konkrétně jste si nakonec koupil? Jak TV tak i satelit?

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Demolition  |  14. 11. 2010 08:51

Netreba sa nechat oblbnut, ked predavac preferuje jednu znacku, rozdiel v obraze ani nepoznate, pripadne ak by bol len o nieco horsi, je to vec zvyku a po hodine si zvyknete.Netreba ist do spicky.
Ja som nedal na hlupy predavacov rozum, ale na ten svoj hlupy 2000e za 3D plazmu Panasonic.
Povodne som mal v plane LG 50PK950, stihly, krasny dizajn, super menu ovladanie.
Panasonic v dizajne a funkciach je velmi pozadu, nechal som sa uniest 3D obrazom a nemam co pozerat.Vlastne som priplatil viac ako 1000e aby som si mohol pozriet do 5 filmov v 3D.
3D TV nie je samotne ani taka draha ale uz Vckova rada od panasonicu z ktorej vychadza je predrazena.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
eee  |  14. 11. 2010 14:12

Tak ted aby sis jeste poridil ps3 konzoli a mohl parit aspon 3d hry .

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Ivan  |  14. 11. 2010 20:05

a ty si od ktorej firmy? z x skoleni viem, ze si velke firmy platia svojich blogerov a diskuterov, ktori odporucaju svoju znacku a hania druhe firmy... pretoze dnes predavaju skusenosti a referencie.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
eee  |  14. 11. 2010 14:09

Tv je letošní model hd ready plazmy od panasonic, číslo modelu si nepamatuji. Satelit je topfield srp 2411.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Krucinal  |  14. 11. 2010 18:49

Prosím, mohl by jste mi poslat Váš e-mail na krucinal@seznam.cz
Potřeboval bych poradit s doladěním koupě TVa sat.Děkuji mnohokrát.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
alianca predavacov  |  14. 11. 2010 20:10

HLAVNE KED PRIDETE OTRAVOVAT NA PREDAJNU TAK SI TO KUPTE. VASE DAKUJEM NEROBI PREDAVACOM VYPLATU A NIE SU POTOM MOTIVOVANY SA ZLEPSOVAT.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Buzik  |  15. 11. 2010 10:33

Nejlepší byl prodavač: prodaval Philips asi za 40k Kč, obraz byl dost vyblity. Tak ho zakazník zarazil, že na ty prachy to je nejhorsi obraz na celem světě a prodavače poprosil aby s tím něco udělal. Tak došel někam pro ovladač, dal menu, prošel asi 20x nastaveni obrazu kde mu ukazovalo jak to bude vypadat dal ok a obraz byl stejny Sel kolem jiny prodavač se slovy že v rezimu pro prodejnu (bo co) to nejde naladit normalně TV celou restartoval, jebal se sni asi dalších 20 min. pak obraz vypadal skutečně velice hezky a na to zakazník. Hmmm děkuji nashle!! pak zas prosel nějaky jiny z te firmy se slovy at to vrati zpet do puvodního rezimu
Ten prodavac málem prohodil ovladač TV a nasledně dalšího zakaznika dosova poslal do haje Chudak asi měl svuj den, ale tech 45 minut to sledovat stalo za to! Jak byl vztřícný na začatku a na konci už málem vraždil.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
tesla15  |  15. 11. 2010 11:22

Oni jsou zákazníci a zákazníci. Pro některé je zábavou prodavače přivádět do úzkých. I na takové jsem narazil. Když to vrcholilo, zák. tvrdil svou ( on má to nejlepší,jeho TVP takové chyby nemá atd. ) nabídl jsem mu sázku 100 000 já, on jenom 10 000, Věřte nebo né, nikomu " nestálo " za to, jeho úžasnou telku pro takovou částku dovézt na porovnání. Co k tomu říci ??? Mělo by být uzákoněno podobně jako u lékaře ( změření tlaku za 30 Kč ) za informace blížící se profesionalitě též nějakou morální částkou hodnotit. Odpadli by "buzeranti" (rádi skáčou do výkladu), zbylo by více času pro skutečné zájemce.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Buzik  |  15. 11. 2010 11:45

ja ho nebuzeroval, ja ho naopak litoval a malem jsem si tu TV koupil, prodavac o tom fakt rikal se zanicením, porovnaval s konkurenci a nebal se rikat i nevyhody... Aj ten zakaznik vypadal že si to veme, pak vzal jen tužku a papir a sbohem... fakt se tem prodavacum nedivim ze na vsechny se*ou

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
tesla15  |  16. 11. 2010 13:34

p. Buzík, promiňte, nebylo to myšleno na Vás osobně. Že tací " všeznalci " existují se jistě shodneme.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
cml  |  14. 11. 2010 21:06

Kdy tak cca vyrobci obmenuji modely pro nadchazejici rok? Brzy budu hledat tv tak bych si mohl pockat na modeli 2011

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Buzik  |  15. 11. 2010 10:21

Cekej na rok 2014 to ma vyjit nova technologie procesru a bude lepe dopočitavat, ale je to stejne houby, ja bych cekal na rok 2020! To bude uplně jiny panel a spadnou cenyB-]

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Tomáš Holčík  |  16. 11. 2010 10:00

Modely se obměňují přibližně s půlroční periodou. Uvedou se v lednu na CESu, u nás v březnu, a pak v září na IFA, u nás v říjnu.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
cml  |  17. 11. 2010 16:28

Diky

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
tesla15  |  14. 11. 2010 21:35

6ivot nnení černobílý. Servisoval jsem TVP od r. 1955. V roce 1992 při otevírání obchodu jsem měl VELKÝ strach jak vše bude fungovat nejsem vyučen prodavač. Během týdne jsem zjistil jak prodávat je když odhodíte profesionální čest jednoduché.Stačí zákazníka sledeovat k jaké TVP se " hrne ", pochválit mu JEHO představu a zákazník je váš. Tak k tomu jsem se NIKDÁ nesnížil a svou profesi dál zák. předával. On běžný zák. mnohdy ani neví jaký výrobek vlastně existuje. Mnohdy sáhl po dražším výrobku, musil ovšem vědět proč. Ani cena o nějakých 30% vyšší mu nevadila potřeboval krom jiného serv. zázemí. Bohužel, také jsem si naběhl. Firmu nemohu zde jmenovat, ostatně nezachovala se tak jediná. Slušný TVP zde rozprodala, zmizela z trhu. Potřeboval jsem DO ( v onu dobu nešlo nahradit ) a firma nikde.. Jak já se před zák. styděl. Doba pokročila, trh ovládly obch. centra a ejhle... Jistá jiná fa. dávala prodavači 400 Kč do kapsy při prodeji jejich výrobků. Dorazilo mne .. prodavači v těchto centrech se musí vystřídat, co kdyby jste si šel ztěžovat na vám danou mylnou info. A nadřízený šef nebude nadšen odejitím zákazníka s prázdnou. Bohužel, po technické stránce prodej internetem velice utrpěl. Píši o TVP, kdy od výrobce nikdá není tento doseřízen na nejlepší obraz. ( levné ani nelze ). V menu máte mnoho možností nastavení, ztrávíte X hodin a další doseřizování stejně vzdáte, namluvíte si, udělal jsem maximum. Př. normální ton, teplý, studený,film, foto, hry, profesional 1, prof.2, gama menší, větší potlač.šumu atd. Jsem přesvědčen, pro mnohé je to jen zavádějící. Kdo z rodiny toto vše i kdyby věděl co dělá bude při každé změně programu překopávat??? Toto je únik výrobců od perfektnosti. Na jejich " obranu " přijímače by se PODSTATNĚ prodražily a doba nás naučila po přečtení letáků kapitulovat.M.Dv.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
chalk  |  15. 11. 2010 09:38

Dakujem, z duse.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Tomáš Holčík  |  16. 11. 2010 10:05

Souhlasím, jako doplnění toho závěru - třeba Sony nabízí tunu různých nastavení, ty se ale pohybují ve velmi malém intervalu změn, skoro je to psychologie - zákazník má pocit, že si to naladil k dokonalosti, Sony je zase klidná, že si to nemohl rozhodit tak, že by to vyžadovalo servisní zásah.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
pavel  |  16. 11. 2010 16:56

proč to nejdůležitější nikdo moc nerozebírá ? praktické věci a odborné, to chci číst a ne nějaké "kecy", nikde jsem nenašel kvalitní tabulků dle velikostí obrazovky se všemi technickými parametry. všichni se věnují jen obrazu a přitom díky nekvalitně posílanému zvuku nevím jestli je závada na tv nebo prostě je to zase ořezané aby proud dat nebyl velký !!! na pc se kolikrát divím, jaký stream jde na obraz a jaký jde na zvuk !!! po dotazu na naše čs. provozovatele digitálu mě odpověděly takové paraMETRY, ŽE NEMÁ SMYSL ANI TU TV KUPOVAT, BO TOMU NEBUDE NIKDO ROZUMĚT !!! rovněž tu nikdo nezmínil praktickou věc, která je nesmírně důležitá a to jednu f-ci na ovladači pro změnu rozměru obrazu ze 16:9 na 4:3 etc. hodně tv to má ve složitém menu, ale teď je problém narazit na dobrého prodavače, který ví o čem mluvíte, jako i např. na dotaz na zastavení obrazu (potřebuji se občas podívat na nějaký dokument, kterým se někdo ohání v tv a je jen krátký záběr nebo si chci opsat adresu instituce, tel.číslo atd., co tady již vůbec nezaznělo, že nemá smysl kupovat tv za strašný prachy, když během několika málo let ji budou muset lidi stejně vyměnit !!! změny z DVB-T na DVB-T2, DVB-S2 a bůhví co dalšího se udělá pro další obrat zboží !!! tvrdý konzum, žádná tv jako dříve na 20 let

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
tesla15  |  16. 11. 2010 17:51

ČT na teletextu v r. 09 již píše:" od 1.2009 vysílá většinu programu ŠIROKOÚHLE ve form. 16 : 9. Problém je s pořady archivu. Některé původně širokoúhlé jsou zaznamenány v podobě " leterbox " pro formát 4 : 3, takže na tv 16 : 9 se objeví orámované kolem dokola černými pruhy.Divák si může SÁM ovladačem roztáhnout na plnou výšku, ale na ÚKOR kvality obrazu ( 432 řádek roztáhne na 576 ).ČT nechce toto roztažení provádět sama a zbavit tak diváka možnosti volby. Ve zdánlivě neaktivních černých pruzích se mohou v pořadu objevit například titulky." Tolik ČT. Můj názor: nejvíce používanpé formáty 21 : 9, 16 : 9, 4 : 3 --- První film v USA 21 : 9 natočen již v r. 1953. V sedmdesátých létech začala i u nás širokoúhlá kina. CRT obrazovka 4 : 3 dlouho držela primát, 16 : 9 se dlouho neudržela, 21 : 9 ve větších rozměrech prakticky nelze oproti LCD a PLAZMĚ vyrobit. Řekl bych, dnes používaný formát 16 : 9 je pouze mezičas ( philips již prezentoval 21 : 9 ). Závěrem, u dosti programu se budete musit smířit s narušenou geometrii. / u philpse jsem se setkal s příjemným formátem kdy roztahoval obraz neznatelně na koncích vodorovné části obrazu, monoskop byl prakticky kulatý, v rozích trochu natažen.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
tesla15  |  16. 11. 2010 18:10

Zde, ve zvukové části jsem v našem vysílání zcela nespokojen. Každá reklama mne svou řvavostí doslova vytočí, ihned hlasitost stahují, výsledek je že ji vůbec neregistruji. Za další, jak PLAZMY tak LCD používají malé repro, žádná ozvučovací deska. Z nouze tak na zprávy. To lze obejít v hodnou aparaturou. Stejně nástupem digitálu zvuk utrpěl, dříve na ČT2 jsem si nahrával koncerty. O něco lepší je Satelitní přenos, DVB-T neuznávám. S potěšením mohu říci, cesta na satelitním příjmu jak v obrazové tak zvukové kvalitě existuje, příkladem je holandská stanice BRAVA. S velkou PLAZMOU ( 63" 65" si připadáte na koncertě. ( chybí kašlání a chrastění sáčků ). Ovšem repro řetězec je od obrazového podstatně dražší, ale s delší životností ).

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
204  |  17. 11. 2010 00:15

Tohle jsou nejdulezitejsi body ostatek je jen omackaNa druhou stranu, na televizor budete koukat vy! Pokud se vám zdá dobrý obraz u levného televizoru a máte pocit, že s ním budete spokojeni, klidně si ho kupte a nedejte na řeči prodavače, že si máte koupit něco lepšího. Technologiemi nabitý drahý televizor totiž pak pro vás nemá smysl a jeho pořízení bude jen vyhození peněz. Navíc doma nebudete mít možnost srovnání, takže většinou stejně nepoznáte ty drobné detaily, na které vás bude prodavač upozorňovat, abyste si jich všimli.Rada na závěr: Když se vám prodavač bude věnovat, televizor vám předvede, vám se televizor bude líbit, kupte si ho. To nejhorší, co můžete dobrému prodavači udělat, je poděkovat se slovy, že děkujete za rady a že si to objednáte někde levněji přes internet. Pokud to udělá pár zákazníků, věřte, že je zase o jednoho dobrého, ochotného prodavače méně.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Tester  |  19. 11. 2010 13:28

Pujcit zakaznikovi dalkove ovladani v prodejne televizi udela jen velmi nezkuseny prodavac. Jednou mi takhle jeden mladej kluk pujcil dalkac o Sony televizi a ten pak dostal poradnej pojeb a cele odpoledne tam pak ladil vsechny vystavene Sony televize. A to jsem si jen prosel zakladni menu

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Puk  |  20. 11. 2010 15:58

Nevim, mám jinou zkušenost. Mě ho pujčili vždy, když jsem požádal. Podotýkám, že jako obyčejnému bezejmenému zákazníkovi, vizitku jsem jim neukazoval.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
tesla15  |  20. 11. 2010 21:10


Docela rád zákazníkovi všeználkovi ( rýpalovi ) D.O. půjčuji a bavím se. Dva stejné TV přijímače vedle sebe, ode mne doseřízeny. Na jednom z nich si zák. uvede přístroj do nastavení od výrobce. A potom běží čas, dlouhý čas. Měl jsem i zák.který trávil doseřizéváním celé odpoledne. Nakonec to vzdal. Ono u kvalitnějších přístrojů lze s nimi kouzlit. Výrobce nemůže časově vymakat ten nejlepší obraz. Na prodejnu přijde nastavení pro obchod atd. A znovu se vracím k základní otázce. Kolik mužů vidí barevně okem průměrného pozorovatele ??? Většina dozná chyby mezi R a G. Pro mne věrné barvy je jedna z priorit. Jdete (jak doufám ) koupit BAREVNÝ televizor. A rozdíl teploty barev, Evropa versus Dálný východ. atd. atd.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Puk  |  26. 11. 2010 22:48

Proto radím, aby při nákupu TV neseřizovali!!!! ale maximálně zkontrolovali, zda TV je v původním nastavení. Na nastavení potřebují obrazce a vědět jak na to. V postatě si bez kalibrační sondy stejně neškrtnou. Proto u TV rád testuji, jak je to nastavené od výrobce.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Vašek  |  21. 11. 2010 07:33

Dobrý den,
rozhoduji se mezi Panas. TX-P42U20E , TX-P42C2E ,TX-42X20E. sledování asi ze 4 metrů,mám DVD rec Panas.DMR-EH55 , videoPanas.NV-FJ-732 , sat. přij. PACE - PSR900. Jiné další přid. zařízení -neuvažuji ,už jsem trochu starší. Takže normální sledování TV pořadů, ani na sport se nedívám.
Ještě myslím , že mi stačí 100Hz, nebo mám raději volit 400Hz.? Mám volit s větším rozlišením (1920x1080) nebo postačí1024x768? Postačí úhlopříčka 106 nebo mám volit raději větší (ale i dražší). Děkuji za odpověď , V. Vítek.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
jARDA  |  26. 11. 2010 18:50

Dejte si pozor na něco, s čím jsem se já osobně spálil. Mám LED tv LG LE5300, která neumožňuje smazat naladěné digitální stanice ( nechápu proč, analogové smazat jdou ), další velkou nepříjemností je to, že nejdou uspořádat předvolby, aby byla nějaká stanice digitální, pak analogová a pak zase digitální, kdybych to věděl před koupí, vzal bych si jinou značku.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
tesla15  |  26. 11. 2010 20:30

Tyto problémy mívají TVP z dálného východu ( i Samsung , míval to i Panasonic ). Za další problém a dle mého ještě větší, zasunutím sluchátek zůstává ve funkci repro ? Lepší výrobky ( pravý Grundig, Loewe, Philips ) mívají zvlášť regulaci pro repro a zvlášť pro sluchátka. Považuji to téměř za nutné, u starších lidí v rodině někdo hůř slyší. Nebo večer, musíte zasunovat, vysunovat konektor, někdy ve špatně přístupném místě. / PLAZMA, LCD na držáku, konektory zezadu /. Dobré, či né ?

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Pepek  |  05. 12. 2010 14:57

Včera jsem byl kupovat TV v Datartu ve Zlíně. TV do kuchyně - 22 palců. Zeptal jsem se evidentně "zaneprázdněného" prodavače, jestli by mi na té TV mohl pustit SD signál(běžel tam eurosport HD na všech tv), on mi odpověděl, že oni už analog nemají a mají vše v digitálu....a už se mi nevěnoval. V ten moment jsem nevěděl, jestli se smát nebo radši utíkat pryč.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
tesla15  |  06. 12. 2010 16:34


Když už DVB-T, ( kvalita obrazu a zvuku nic moc ), chtělo se zeptat na DVBT-2. Jsem přesvědčen v jeho brzský nástup.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Pepek  |  06. 12. 2010 19:55

On evidentně spěchal domů, takže oni SD vysílání nemají, protože nemají analog. To byl nejlepší výrok dne! Směju se tomu ještě teď. Ale chudáci lidi, kteří o tom moc neví a kupují tam TV.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
honza  |  20. 12. 2010 18:49

Moc prosím všechny, vyberte si televizor, nechte si ho zabalit a při placení požádejte o slevu asi 25%.
Pokud nebudou ochotní, nekupujte ho, zeptejte se, za kolik ho oni nakoupili.
Nenechme se okrádat, oni to kupují za pár stovek, vše se vyrábí v Číně! Je to spotřební zboží bez jakékoli hodnoty.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
tesla15  |  20. 12. 2010 22:35

Nezlobte se, toto od Vás je VELMI ZCESTNÉ. Jsou výrobky a to zvláště televizory na kterých se mnohdy prodělá, prodává se daleko pod nákupní cenou. Jednou z příčin jsou neustále nové ( to neznamená že lepší ) modely a zákazník v domnění že dřívější výrrobek je překonán o stávající model nemá zájem. Další, neprodáre-li TVP ve správnou dobu přicházíte o záruku. Možná znáte lépe prodej textilu, kde marže jsou stoprocentní oproti TVP, kde v současné době daleko pod 10ti procenty. Vaše jednání je NEFÉR, cenu dohodou PŘED ZABALENÍM. Takto se vůbec nedivte " vstřícnosti " prodavačů. Jak se zaseje, tak se sklízí. Upozornit na okrádání máte možnosti.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Zasílat názory