Komiks se jmenuje Nářez.

Trashman
1. září 2013 • 23:48

Ano, nějaký negramot to přeložil jako Nářez, ale doslovně je to Nakopat prdel.

cernakus
26. srpna 2013 • 13:10

Mno, není to vyloženě špatný film, ale hravost a lehká nadsázka jedničky jsou tatam. Hlavní postava je vcelku ošklivá (ono to tak bývá, holka co je pěkná v děství, je ošklivá v dospělosti) a speciálně kostým, kterej je dělanej na malou holku, ji nesedne. Sice zastávám názor, že měli HG přeobsadit (nic proti Chloe, je dobrá herečka, ale 15ky který mlátěj chlapy na hromadu najdeme v každém druhé japonském gore-soft-pornu), ale s ohledem na to, že opustili uvěřitelnou lehkou nadsázku jedničky, tak víceméně Ok. Mimochodem, Vincent na rozdíl od Jeffa uměl lépe vystihnout realitu bojů. Když se 12ti letá HG utká s Frankem D'Amicem, tak ho tam řeže boxerem a naprosto reálné, i když má implikován Bourneův výcvik, moc ran od Franka nevydrží. Matka Rus(ka) ji tam řeže způsobem, že by z ní byl už po polovině těch knokautů kožní pytel mletého masa a masokostní moučky a naše hrdinka si píchne Áčko a už to jede...A tím se dostáváme k druhému problému. Zatímco v Vincent si vymyslel jen asi jednu chujovinu (jetpack) a hrdinové neměli žádné neexistující hračky, tedy jasná zpráva divákovi, že to je REÁLNÝ svět, zde se Jeff již ponořil do plně komiksového klišé a pár "cool but unreal" obezliček si tam přidal. A i když blítko či Áčko nejsou ryze samoúčelné, do světa Kick-Ass prostě nezapadají.Třetí problém je Jeffovo nepochopení komiksového způsobu vyprávění Millara. Ten na necelých 100 stranách komiksu větší množství vedlejších postav jen naznačí, ale reálně se jim nevěnuje, protože na to není prostor. Psychologický rozvoj hlavních postav pak řeší samostatným přídavkem Hit-Girl. Jenže Jeff nejenže rozvinul vedlejší postavy, které jsou ve skutečnosti prázdné, ale přidal do už tak krátké stopáže ještě úseky z Hit-Girl.Celkově, jako pokračování, je tedy samozřejmě film zklamáním. Ale naštěstí jako samostatné Céčko to není vůbec špatné. Je zde slušná porce gore, vtípků a akce. Škoda jen, že pedobear mi nekompromisně říká: "Too old" :-D

cernakus
26. srpna 2013 • 13:11

No ty krávo! "Vistihnout" Bože já jsem debil, já jsem debil "facepalm" 3-[

Q
26. srpna 2013 • 13:34

Netrap sa nad jednou chybou, kto nic nedela, nic neskazi. Naopak. Patri ti vdaka za kratke, vystizne a prehladne zhrnutie filmu.

Pavel
26. srpna 2013 • 8:11

Včera viděno v kině, líbilo se úplně stejně jako jednička, úžasný hlášky i akce, a zároveň dost děsivý disturbing scény (z nichž byly některý zároveň vtipný). Desítková záležitost a nejlepší film co jsem tenhle rok v kině viděl.

Matěj Mareček (Cejky)
26. srpna 2013 • 0:16

Viděl jsem to včera a super. S klukama jsme se u toho pěkně pobavili. :-D