jjfb
26. října 2020 • 8:14

Neviděl jsem film, ale Netflix trailer ano. A trailer IMHO nic o kritice specializace dětí prakticky nenaznačuje, spíše o tom, jak zaprdění zpátečničtí rodiče a společnost nechápou, jak je tanec s výrazným sexuálním nádechem pro desetileté super... Možná jsem hloupý, ale to pak je chyba vydavatele, když trailer působí opačně, než jaké je dílo...

Net.Xtreme
26. října 2020 • 7:31

By mě zajímalo, co dnes někteří říkají na Lolitu. Za chvíli bude asi zakázaná.

dolph1888
25. října 2020 • 17:22

Naprosto korektně prezentovaná skutečnost a jen hlupák před ní zavírá oči. Sociální sítě deformují lidské charaktery a poškozují vývoj děti. Na filmu nevidím nic závadného ani pedofilního. Nehledě na to, že to má hodnotit soud a ne aktivisté či soukromá firma! Kdo viděl skutečné pedofilní porno ví o čem mluvím (před pár lety běžně na netu). Přičemž taková věc hne skutečně jen s člověkem, který dětem „rozumí” a má je „rád”. S námi ostatními ne. Prostě žena, dívka v danou chvíli není dostatečně zralá a vyvinutá aby člověkem s normální preferencí hnula. Láká jistě, vzrušuje jistě, ale pouze dočasně, omezeně, není to stále ono, nelze navázat komunikaci ke zlepšení sexuálního uspokojení (u mě hry).
> Nehledě na to, že pokud se nepletu, tak dnes se různé úchylky LGBT+ komunity již neřeší jako nemoci, jsou normální, tak co zde komu vadí. Někdo rád vdolky jiný holky a nelze přece omezovat svobodu druhých, kdo bojuje za práva dětí v Indii a arabském světě? Kdyby ano, mohou mít ostatní zase výhrady k homosexualitě, jinakosti (i moje B&D preference byla do nedávna v UK hrozbou, deviací) a tak dále. Dvojí metr a pokrytectví nesnáším.

brk77
25. října 2020 • 17:07

Asi si na to budu muset podívat. Ceny z festifalů, publicita značná a na CSFD 44%, i když jen na základě 475 hodnocení. Jsem docela zvědavý, jestli ten film je fakt tak dobrý, když vyhrává ceny, fakt tak špatný, když má jen 44%, nebo jeho bídné hodnocení je jen důsledek toho, že se na to díky zvýšené publicitě dívají lidi, které tento typ filmu prostě nebaví, normálně by si ho ani nepustili a pak ho hodnotí jako mizerný.

AjaFreeman
25. října 2020 • 17:03

Možná měla ražisérka nějaký původní cíl, ale pak se toho ujali úchylové z Netflixu slintající nad 500 hodinami castingu natřásajících se polonahých dětí a začali to označovat za emancipaci a "poznávání vnitřní síly ženy."

roob
25. října 2020 • 16:47

tento film bola nepozeratelna blbost. Amici by sa radsej mali pozriet na svoje sutaze Little Miss.. co tam robia s tymi detmi, nieje s kostolnym poriadkom. Krasne to sparodoval Little Miss Shunshine 2006. Netflix presiel na kvantitu a je to velka skoda, lebo este par rokov dozadu platilo, ze novy serial = bez debaty uspech. Cuties sa mal vypadnut v prvom kole z vyberu.

MLJČOŽ
25. října 2020 • 16:56

jmenuj prosím ty kvalitní seriály netlfixu. protože bych to viděl tak na dva, tři, když přimhouříme oči u Zaklínače.

L79
26. října 2020 • 9:58

tak treba Kalifat ?

Jukelo
25. října 2020 • 15:39

FAP FAP FAP FAP :tleskani ;-) ;-]

Arctia
25. října 2020 • 14:25

A co je potom Is-slottet? :-)To je tak, kdyz nekdo puziva "uderne" terminy a nezna jejich vyznam.
Pornografie, pedofilie, xenofobie, rasismus.
Ovsem k likvidaci nepohodlnych to staci...

MLJČOŽ
25. října 2020 • 16:27

Pche, to je vcelku hodně soft. To spíše Děvčátko https://www.csfd.cz/film/6364-devcatko/prehled/... je solidní legální materiál pro peďáky, zejména v necenzurované verzi pro Evropská kina (což je mezi sběrateli sakra vzácný kousek), i když i tady byla Brooke už dvanáctka, jen vypadala (a hrála) o dva roky mladší.A jsou ještě tvrdší, i když je otázkou, jestli by dnes byly ještě uznatelné jako legální (nejedná se však o porno, tak nejspíše ano).Co se toho v článku řešeného filmu týče, tak se stačí podívat na jakoukoliv skupinovou taneční souťež malých holek a přesně takhle tam tančí v křiklavých kostýmech a tanec je snůška sexuálních a vilných pohybů. Tam to musí být co porotce, to peďák :-)

David Nový
25. října 2020 • 0:56

To obviňovali jen psychopati, někteří hloupější voliči Donalda Trumpa, kteří z toho nesmyslně udělali politiku. Chytlo se toho i pár speciálně duševně vybavených Čechů. Inteligentní člověk ale pochopil...

budman
25. října 2020 • 8:46

Musíte do toho hned tahat politiku? A když už, tak na tyhle věci jsou v USA přecitlivělí spíše příznivci druhého tábora...
Každopádně buďme rádi, že ještě mohou vznikat filmy, které se snaží o pohled na tato citlivá témata bez příkras, bojím se, že zanedlouho si novodobá cenzura na tom smlsne :-(

David Nový
25. října 2020 • 11:06

Politiku do toho tahali Ed Cruz a další republikánští psychopati, ne já. To oni za tím vidí spiknutí demokratů a pedofilii, i když tam žádná není a naopak jde o varování před sexualizací dětí. Asi za tím vidí to, po čem sami tajně touží.

Roman Langer (RomanL)
26. října 2020 • 9:04

Ano, někdy je opravdu moudřejší mlčet...

Matyáš Křepinský
28. října 2020 • 13:55

Je pochopitelné, že vám nařknutí z pedofilie vadí. Ale pokud se někomu líbí film, který se zaměřuje na dětské rozkroky a sexualizaci jedenáctiletých dívek, je s ním vskutku něco v nepořádku. V České Republice vyjde film "V Síti", který se zaměřuje na podofilii a nebezpečí sexualizace dětí na internetu a ve Francii se rozhodnou udělat pravý opak a sexualizaci dětí berou jako běžnou věc. Rozhodně tím ale úchylům ulehčili práci, při hledání dětské skoro pornografie. Normalizací a odváděním pozornosti na politiku a td. z Vás dělá akorát podporovatele sexualizace nezletilých.