Podle zprávy společnosti DisplaySearch se za první čtvrtletí roku 2008 celosvětově prodalo celkem 21,1 milionů LCD televizorů, nicméně ve stejném období jen 2,8 milionu plazmových televizorů. Klasické televizory s CTR obrazovkami však stále zůstávají stále nejprodávanějšími – prodalo se jich 22,1 miliónů kusů.
Oproti prvnímu čtvrtletí roku 2007 se však počet prodaných CRT televizorů snížil o 21 %, zatímco LCD televizorů se prodalo 45 % více, plazem se prodalo o 20 % více. Propad zaznamenaly projekční TV – 79 %. Celkový objem prodaných televizorů činí 46,1 miliónů kusů, což je o jedno procento více, nežli za stejné období minulého roku, ale příjmy společností vzrostly o osm procent (na 22,8 miliard USD), neboť více zákazníků zvolilo dražší plochý televizor.
Zajímavé výsledky se také vztahují na severoamerický kontinent. Podle DisplaySearch zde prodeje byly silnější, nežli se čekalo (o 4 %) – celkem 7,5 milionů kusů. Velmi zajímavé je, že na tamním trhu je po LCD televizorech nejvíce zájem o CRT televizory - ty nahradily plazmy na druhém místě. Důvodem úspěchu CRT televizorů jsou jejich velmi nízké ceny.
Nový televizor vybírejte pečlivě. Kolik do něj chcete investovat, na jaké ceně začínají kvalitní modely? Jaká bude nejvhodnější úhlopříčka, rozlišení a jaký typ zobrazovacího panelu? Určitě si přečtěte návod Jak dobře koupit televizor.
Doporučujeme také redakční výběry televizorů: