LED podsvícení ve východní Evropě láká k nákupu

LED podsvícení ve východní Evropě láká k nákupu

Společnost DisplaySearch pravidelně provádí průzkumy, které sledují motivace vedoucí lidi k nákupu nových televizorů. Ze studie vyplývá, že důvodem nákupu je, že prostě chtějí novější, větší a lepší televizor, než měli před tím. Výměna nefunkční TV hlavním důvod není.

Index_of_Drivers_of_TV_Replacement_Relative_to_the_Other_14_Drivers_by_Country.png 

Uveřejněný graf ale zajímavým způsobem ukazuje, co je důležité pro kupující při výběru nového televizoru, zejména si povšimněte, jak se požadavky liší podle země a světadílu. Je zjevné, že zejména v Rusku, Číně a Indonésii je LED podsvícení velmi důležité a že zkrátka v těchto zemích kupující nadprůměrně trvají na tom, aby jejich nový televizor byl zkrátka „LED TV“ a je to často právě ten důvod, proč se nový televizor kupuje.

Naopak v západní Evropě není již LED podsvícení není důvodem k nákupu. Internetová konektivita není již také to hlavní, s jedinou výjimkou (opět Indonésie), ani 3D nepatří mezi to, co je pro lidi při nákupu minimálně průměrně důležité a co je k nákupu vede. Za povšimutí také stojí, že 3D, Internet a LED podsvícení právě ve Francii, USA, Británii, či Japonsku patří mezi ty podprůměrně důležité důvody k nákupu nové TV.

Speciál: Televizory

Nový televizor vybírejte pečlivě. Kolik do něj chcete investovat, na jaké ceně začínají kvalitní modely? Jaká bude nejvhodnější úhlopříčka, rozlišení a jaký typ zobrazovacího panelu? Určitě si přečtěte návod Jak dobře koupit televizor.

Doporučujeme také redakční výběry televizorů:

Určitě si přečtěte

Články odjinud