Na Lepší TV se dívat dá - pár postřehů snad Vám pomůžou v rozhodování:
Mám ji od vzniku - neohlášené výpadky jsou tak dvakrát/třikrát ročně, neexistuje žádný způsob jak se dovědět, co se právě děje, zákaznická linka funguje jen v pracovní dny do 15:00 (výpadky jsou vždy večer nebo o víkendu) - když se dovoláte, prakticky Vám nepomůže, stále opakuje, že problém předá příslušné instanci a nakonec se vyřeší napolo. Pomalu začínám být nespokojen - jejich jednání se zákazníkem není dobré - pomalu a jistě Vám ubírají služeb (tím vlastně zdražují), např. postupně omezují nahrávání, stahování nahrávek, náhle a bez upozornění Vám zpoplatní více streamů atp. Není pravdou zpětné zhlédnutí po dobu 30-ti dní - to platí jen u některých programů, to ovšem reklama neuvádí. Postupně častěji se objevují nekalé obchodní praktiky - sami Vám stahují peníze z karty a je velice neintuitivní to zrušit (varuji před jakoukoliv platbu kartou tomuto obchodníkovi), mění Obchodní podmínky bez předchozího upozornění (i přesto, že se k tomu v nich zavazují). Technická úroveň lidí na klíčových pozicích zřejmě není dostatečně profesionální - např. výpadky služeb jsou zjevně způsobeny nedostatkem zdrojů, hardware není dostatečně spolehlivý, software pravděpodobně vychází z dobrého základu, jenže následný vývoj jej vyloženě dehonestuje - např. samovolně mění Vaše nastavení, užitečné features mizí, kosmetické změny jsou vydávány za "Vylepšené nové GUI". Nakonec nejsou už nejlevnější IPTV.