dominik  |  01. 06. 2017 13:59

Lepší.TV používám od úplného začátku (přelom roku 2016/2017) a v žádném případě bych neměnil. Služba se neustále zdokonaluje a za celou dobu co jí mám mě pozlobila snad jen jednou, když mi na hoďku vypadlo pár stanic. Po téměř půlročním testování mohu Lepší.TV jen doporučit.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
jito  |  02. 06. 2017 13:54

za tu cenu malá nabídka programů.....

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Szajkova  |  11. 12. 2017 17:59

Já určitě doporučit nemohu.Lidi nedělejte to.Hrozny nervy z toho.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Baran  |  06. 09. 2017 21:34

Promo kod na poštovné zdarma: Pitrygo6414

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Dejv  |  07. 12. 2017 16:36

7.12.2017.Katastrofální přístup, poslali mi nefunkční tv box, dovolat se operátorům nadlidský a nemožný výkon. Na firmě mají pracovní dobu od 8:00-16:00 byl jsem si osobně vyměnit špatný tv box ve 12:30 a na firmě vymeteno ani noha!!!!! Čekal jsem tam hodinu a půl a nikde nikdo!!!! Volám a volám a nic!!!!!!! Hrůza a děs,další ignorant na trhu ,kterému je zákazník u prde.e!!!!! Týden mám službu zaplacenou a ho.no!!!!! Takže mi doma leží nefunkční tv box,promarněný čas,volání do prázdna a bez výsledku, vyhozené peníze za benzín za 40 km cesty do OV a zpět atd.!!!!!!!3-[3-[3-[3-[3-[

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Szajkova  |  11. 12. 2017 17:57

Mám taky tu zkušenost nejde se tam dovolat 🤢

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Erik  |  02. 01. 2019 10:59

Dobrý den, prosím poradíte mi, jak sledovat televizi přes počítač? dá se to nějak?

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Tomáš  |  03. 01. 2019 16:17

Ano to už je docela dlouho co se to takhle dá, já jsem sledoval televizi pomocí USB tuneru https://www.1obchod.com/products/bezdratovy-usb-d... ...

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Jana  |  06. 01. 2019 16:22

Dívala jsem se, že tam mají super chůvičku pro děti i s kamerou a nočním viděním, jak dlouho trvá dodání zboží nevíte?

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Tomáš  |  10. 01. 2019 15:08

Ano to přesně vím, jak dlouho trvá dodání zboží, když to v ten den objednáte do 14:00 hodin, tak to eshop expeduje přímo v ten den, takže to máte druhý den doma.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
František  |  20. 01. 2019 14:10

Jsou to zmetci.Arogantní zmetci. Celá firma pana Góreckého Pavla z Ostravy je podvodná.
Bere peníze, je nedohledatelný, komunikují na emaily pouze anonymně. Stydí se i podepsat celým jménem a přitom mají naše osobní údaje. Výpověď budu řešit právní cestou a budu požadovat zpět uhrazené peníze za nekvalitní službu !!!!!

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Michal  |  31. 10. 2020 08:48

Pridejte se k nam do skupiny na fb vypadky lepsi tv.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
František  |  20. 01. 2019 14:07

Naše zkušenosti s Lepši TV jsou otřesné. Platíme si tuto službu již více než rok a nejsme spokojeni. V poslední době dochází téměř denně asi 15 x k zastavení vysílání s tím, že se program pořád načítá. Dále není synchronizován obraz se zvukem ( moderátor ještě na obrazovce mluví a obraz už je z jiné reportáže. Dále absolutně nespolehlivě nefunguje archiv pořadů. Pokud si vrátíte pořad, který jste neměli možnost vidět před dvěmi dny, program se sice nastaví ale nespustí s tím, že se opět dlouze načítá.
V neposlední řadě se denně objevuje chyba v tom, že se program samovolně vrací o několik minut zpět, takže vidíte reportáž i 3 x za sebou. Poslední vada je neustálé objevování spektra různých barev přes obrazovku.
Jen pro upřesnění uvádím, že internet je v absolutním pořádku a bez výpadků !!
Několikrát jsem tyto vady reklamoval u poskytovatele služby - firmy ,,goNET s.r.o. pana Góreckého Pavla z Ostravy, která nijak dlouhodobě nereaguje na vznesené připomínky. Bylo mi pouze sděleno, že smlouvu nelze vypovědět. Při emailové korespondenci se Vám nikdo nepředstaví a neexistuje ani na web stránkách žádný přímý kontakt na tuto podivnou firmu.
V žádném případě tuto firmu NEDOPORUČUJI !!!!!! Ptám se, v čem je lepší Lepší TV ???? Odpovím Vám sám. V ničem. Jejich služby dnes nabízí každý poskytovatel TV příjmu a navíc tyto firmy komunikují se svými zákazníky alespoň na základní úrovni.Samozřejmě budu celou záležitost o ukončení smlouvy řešit právní cestou.
NEPODEPISUJTE S TOUTO FIRMOU SMLOUVY NA DÁLKU NA POŠTĚ !!!!! Je to chyták.
Pokud se tento příspěvek neobjeví v této sekci, bude to další důkaz o nesolidnosti jednání firmy goNET s.r.o. pana Góreckého Pavla.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Petra Čachová  |  18. 04. 2020 21:25

Dobrý den. Úplně s Vámi souhlasím. Po Novém roce ta televize nefunguje podstatě 20 hod.denně. Chtěla jsem smlouvu vypovědět a prej můžu ale částku za službu musím doplatit, jako by služba byla poskytována až do konce smlouvy, to bylo kdysi i u telefonu. 2.roky. Ale teď se měnil zákon a smlouva by se měla dát vypovědět hned, ale nevím zda se to vztahuje i na takhle poskytovanou Tv.
Takže si asi rok počkám.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
 |  15. 12. 2019 23:57

Lepší Tv absolutně nedoporučuji. Dva měsíce čekání na set top box, platby kartou, ze které si peníze čerpali absolutně za nic. A to měsíční částku 517Kc.
Dnes měli na Prime propagaci. Opět jsem se rozzlobila a napsala příspěvek.
Velmi mě zklamalo i arogantni jednání
NEDOPORUCUJI!!!

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Milan  |  02. 01. 2020 11:46

Letošní televizní vánoce s Lepší TV byly super. Sekání obrazu 24 hodin denně.
Milan

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Vozňák  |  24. 02. 2020 17:02

Zakoupil jsem lepšítv za 2000,-.Slovo bez závazků si asi každý představuje jinak.Nikde není uvedeno, že když zaplatíte jednorázově tak budete ještě platit každý měsíc 200,-.Platím měsíčně tv poplatek,internet a ještě mám platit tv internet ? Když budete chtít odstoupit od smlouvy a vrátit peníze tak máte smůlu, protože peníze vám strhnou automaticky a vy na to příjdete až po 30 dnech.Takže dobře si to rozmyslete.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
hm  |  05. 03. 2020 13:06

Chtěla jsem Lepší.TV vyzkoušet tak jsem zvolila nabídku "jeden měsíc zdarma za 1,00 Kč". Platba proběhla online kartou a ani po 8 dnech nebyla služba spuštěna. Jediné co byly tak tak mi posílali přehledy jak dlouho jaká platba trvá a rovnou prodloužení...čeho? a ze všeho nejvíc číslo karty nebo účtu... nu což, přišla jsem o korunu a doufám, že si příští měsíc nestáhnou plnou cenu!

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
MEKY  |  13. 04. 2020 11:35

novodobá forma ŠMEJDŮ,podal jsem stížnost na spotřebitelský servr,,před měsícem jsem přišel o 400-samozřejmě vlastní hloupostí

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
MD  |  17. 08. 2020 11:25

Stiznosti vam nepomůze , jak jsem jiz psal , je to piratska , nelegalni internetova tv bez jakekoli licence , v podstate ale nic neporusuji jelikož oni na vysilani licenci nepotrebuji , to ze jim zaplatite skrze sms a nebo z uctu to je vase věc a je to legalni , samozrejmne něco jiného by bylo pokud by vam vybili ucet . Jedina obrana je proste ignorovat a nesledovat a neplatit , ono tam ani není co ke sledovani není …...

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Petr  |  14. 04. 2020 21:45

V žádném případě tuto službu nedoporučuji. Přestože mám internet naprosto bez problémů tak programy stále načítají, seká se to, zvuk předbíhá obraz a jiné libůstky. Jestli nechcete skončit na antidepresivech tak od této "lepší" TV zdrhejte co to jde...

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Milhouse  |  28. 04. 2020 19:42

Souhlasím s tím že jsou to arogantní šmejdi.mam internet rychlý a pořád se to seká.reklamoval jsem set-top box a poslali mi nový který byl ještě horší.tak sem jim volal a slušně je poslal do pr....!!ptal jsem se jak ukončit službu a prý v nastavení zrušit platbu.nikdy víc

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Jaroslav Pavlík  |  03. 07. 2020 16:52

Na Lepší TV se dívat dá - pár postřehů snad Vám pomůžou v rozhodování:
Mám ji od vzniku - neohlášené výpadky jsou tak dvakrát/třikrát ročně, neexistuje žádný způsob jak se dovědět, co se právě děje, zákaznická linka funguje jen v pracovní dny do 15:00 (výpadky jsou vždy večer nebo o víkendu) - když se dovoláte, prakticky Vám nepomůže, stále opakuje, že problém předá příslušné instanci a nakonec se vyřeší napolo. Pomalu začínám být nespokojen - jejich jednání se zákazníkem není dobré - pomalu a jistě Vám ubírají služeb (tím vlastně zdražují), např. postupně omezují nahrávání, stahování nahrávek, náhle a bez upozornění Vám zpoplatní více streamů atp. Není pravdou zpětné zhlédnutí po dobu 30-ti dní - to platí jen u některých programů, to ovšem reklama neuvádí. Postupně častěji se objevují nekalé obchodní praktiky - sami Vám stahují peníze z karty a je velice neintuitivní to zrušit (varuji před jakoukoliv platbu kartou tomuto obchodníkovi), mění Obchodní podmínky bez předchozího upozornění (i přesto, že se k tomu v nich zavazují). Technická úroveň lidí na klíčových pozicích zřejmě není dostatečně profesionální - např. výpadky služeb jsou zjevně způsobeny nedostatkem zdrojů, hardware není dostatečně spolehlivý, software pravděpodobně vychází z dobrého základu, jenže následný vývoj jej vyloženě dehonestuje - např. samovolně mění Vaše nastavení, užitečné features mizí, kosmetické změny jsou vydávány za "Vylepšené nové GUI". Nakonec nejsou už nejlevnější IPTV.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
MD  |  17. 08. 2020 11:05

Tak musim rici ze toto je silenost , jsme prukopnik v satelitnim vysilani a to jiz skoro 35 let ale ani v minulosti v 90 letech jsem takovou blbost jako je Lepsitv nezazil , hruza , neustale se restartuje ve smartv aplikace otvira to zablokovane blbosti leotv deti mi tu na to koukaj když je kontaktuji co stim tak napisi at jim polibim zadek des a hruza nikomu tuhle verbez nedoporucuji . Nejhorsi a nejdesivejsi tv co jsem kdy zazil hrozna zkušenost

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Ivana Kakrdová  |  10. 09. 2020 00:08

OKRADLI mne o peníze ,jsem invalidní nevycházím ven ,musela jsem si dát udělat novou kartu a nyní na ni čekám budu muset nahlásit u každého komu platím inkaso nové číslo karty jsou to podvodníci , televizi jsem neviděla ani minutu protože nešlo se připojit , lidi nahlásíme je policii co říkáte?

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
MD  |  17. 08. 2020 11:07

Nejhorsi na tom je ze je to vlastne piratska nelegalni internetova televize , coz znamena bez jakekoli licence a nemate nikde dovolani

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Jaroslav Pavlik  |  12. 09. 2020 18:19

Prosím, můžete mně napsat par indicií, ze který je evidentní, že jsou pirátskou televizí? Jsem rozhodnut se do toho obout. Děkuji.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Al  |  12. 12. 2020 15:28

Jeden priklad za vsechny - moznost sledovat zpetne porady, na ktere jiz vyprsela licence pro prehravani - napr. aktualne starsi dily serialu Fargo na ČT

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Jaroslav Pavlík  |  12. 12. 2020 19:20

Díky moc za odpověď. Jste si, prosím, jistý, že povolení nemají? V dubnu 2020 rozesílali mail s tímto textem:
---
"Nekonečně dlooouhá doba
Dokumenty a seriály na vybraných stanicích nyní můžete sledovat neuvěřitelných 100 dní zpětně! No není to paráda? Na našem webu v sekci "stanice" lze zjistit, u kterých konkrétních stanic tuto novinku máme zavedenou. "
---
Zřejmě mezi ty "vybrané stanice" patří i ČT1. Prosím, odkud je informace, že Fargo je mimo licenci?
Děkuji.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
pavel j  |  02. 10. 2020 14:26

za me super sluzba... dost programu na sledovani, funkce jako zpetne prehravani a nahravani atd...

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Tomáš  |  13. 10. 2020 17:32

Zaplatil jsem si na měsíc službu lepší tv. Tvrdí mi že platba jim nedošla i když jsem jim poslal potvrzení. Z banky mi platbu také potvrdili že odešla ale u nich prý platba není. Otřesné jednání na telefon se jim nedá dovolat odpověď přes email jim trvá celý den. Rozhodně nedoporučuji

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
SoŇa  |  10. 02. 2021 10:10

Doposud jsem neměla žádný problém, nabídka programů je pestrá a myslím, že v porovnání s konkurencí je cena přijatelná.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Helena  |  26. 02. 2021 11:56

Hodlala jsem vyzkoušet na základě nabídky Lepsi.TV za symbolickou částku. Po uplynutí zkušebního týdne jsem na 1 měsíc souhlasila s odběrem v kombinaci s HBO. Po této době jsem došla k závěru, že tuto nabídku nemám zájem dále využívat a v mobilu jsem nastavila zrušení odběru služby.
K mému překvapení mi byl plná obnos stržen z mého )účtu i na další měsíc. Ačkoli jsem věc reklamovala a žádala vrácení poplatku, nepřišla od provozovatele odpověď ani peníze zpět na účet. Poraďte, jak má člověk dál postupovat

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Jan  |  28. 02. 2021 18:39

Bloknout kartu a udelat si novou. bohuzel

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Mirek  |  11. 05. 2021 16:26

S piraty a slendriany si nemate zacinat pani Helena …

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
F  |  28. 08. 2021 23:40

v osobnim nastaveni maji volbu "zruzit pravidelne platby kartou". Nevim jestli to pomuze, ted jsem to zrusil u sebe, tak uvidime jesti si pristi mesic strhnou.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Daniel  |  01. 05. 2021 00:35

Katastrofalni pristup. Pouzival Jsem pul roku v USA bez problemu, po dalsim predplaceni me odpojili, ze pouze na uzemi EU. Dovolat se Jim je Nemozne a Kdyz uz napisu email, odpovi, ze nedokazi pomoci. Velike zklamani

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Donpedro  |  29. 05. 2021 12:52

Nejsem úplně spokojen, živé vysílání opožděné o cca 1min. (Což třeba při sportu dost vadí) a kvalita obrazu taky žádná sláva. 30% programů úplně nesledovatelných. cizí jazyky,a pro ČR úplně zbytečné. Asi jen aby naplnili balíček ..Budu rušit je to o ničem.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Tomas P  |  20. 07. 2021 09:15

Přišla mi reklama/spam na email, že je možné využívat tuto službu v zahraničí, například když jedete na dovolenou. Službu jsem tedy odzkoušel a v zahraničí nefungovala. Obrátil jsem se na zákaznický servis, kde paní chybělo slušné chování, oslovování křestním jménem, vyhýbání se odpovědím atd.. Po delší době jsem získal informaci, že TV nemusí v zahraničí fungovat (proto posílají reklamu, která říká, využívejte v zahraničí). S žádostí o vrácení peněz jsem neuspěl. 199 Kč vyhozený z okna. Požádal jsem o smazání veškerých osobních údajů k mé osobě v rámci GDPR, prý to nejde, dokud mám zaplacenou službu, ať jí zatím využívám (sakra, služba mi nefunguje, tak jak?!). Ruce pryč od této společnosti, opravdu neochotní zloději a podvodníci.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Zasílat názory