Vendula Králová
21. září 2022 • 15:30

Já osobně jsem se službou opravdu spokojená a těmto negativním komentářům nerozumím. Sekání jsem nezaznamenala snad niky a naopak od konkurence mohu říci, že služba absolutně splňuje moje "očekávání". Za málo peněz - hodně muziky. Cena skvělá, archiv dlouhý, neomezené přetáčení, nahrávání a jiné vychytávky. Platím si taky tu Primu bez reklam a reklamy tedy přeskakují za mě, což je úplná bomba pecka.
Problém jsem měla pouze jednou a zákaznická podpora mi pomohla jej vyřešit během chvilky, takže za mě opravdu doporučuji a mé kamarádky taky :D
Prostě Lepší.TV je fakticky lepší.

Martin
23. března 2022 • 19:20

Katastrofa, každý měsíc výpadek! Když něco napíšete na facebook, okamžitě to můžou, nechávají si tam jenom pozitivní recenze. Prostě ubohost!

Zdeněk
13. března 2022 • 16:04

Za mě mužů s klidem říci, že již nikdy za lepší TV neutratím ani korunu. Zaprvé se neustále seká i přes rychlý a kabelem připojený internet a za druhé neskutečně nepříjemný přístup k zákazníkům. Používal jsem tuto službu necelý rok a jsem rád, že jsem s ní přestal. Navíc praktika že na oficiálních stránkách když zveřejníte zápornou recenzi tak se skryje pod koberec je pěkně znázorněná transparentnost firmy. Shrnutím naprostý odpad

Tomas P
20. července 2021 • 9:15

Přišla mi reklama/spam na email, že je možné využívat tuto službu v zahraničí, například když jedete na dovolenou. Službu jsem tedy odzkoušel a v zahraničí nefungovala. Obrátil jsem se na zákaznický servis, kde paní chybělo slušné chování, oslovování křestním jménem, vyhýbání se odpovědím atd.. Po delší době jsem získal informaci, že TV nemusí v zahraničí fungovat (proto posílají reklamu, která říká, využívejte v zahraničí). S žádostí o vrácení peněz jsem neuspěl. 199 Kč vyhozený z okna. Požádal jsem o smazání veškerých osobních údajů k mé osobě v rámci GDPR, prý to nejde, dokud mám zaplacenou službu, ať jí zatím využívám (sakra, služba mi nefunguje, tak jak?!). Ruce pryč od této společnosti, opravdu neochotní zloději a podvodníci.

Martin
23. března 2022 • 19:22
Donpedro
29. května 2021 • 12:52

Nejsem úplně spokojen, živé vysílání opožděné o cca 1min. (Což třeba při sportu dost vadí) a kvalita obrazu taky žádná sláva. 30% programů úplně nesledovatelných. cizí jazyky,a pro ČR úplně zbytečné. Asi jen aby naplnili balíček ..Budu rušit je to o ničem.

Daniel
1. května 2021 • 0:35

Katastrofalni pristup. Pouzival Jsem pul roku v USA bez problemu, po dalsim predplaceni me odpojili, ze pouze na uzemi EU. Dovolat se Jim je Nemozne a Kdyz uz napisu email, odpovi, ze nedokazi pomoci. Velike zklamani

Helena
26. února 2021 • 11:56

Hodlala jsem vyzkoušet na základě nabídky Lepsi.TV za symbolickou částku. Po uplynutí zkušebního týdne jsem na 1 měsíc souhlasila s odběrem v kombinaci s HBO. Po této době jsem došla k závěru, že tuto nabídku nemám zájem dále využívat a v mobilu jsem nastavila zrušení odběru služby.
K mému překvapení mi byl plná obnos stržen z mého )účtu i na další měsíc. Ačkoli jsem věc reklamovala a žádala vrácení poplatku, nepřišla od provozovatele odpověď ani peníze zpět na účet. Poraďte, jak má člověk dál postupovat

Jan
28. února 2021 • 18:39

Bloknout kartu a udelat si novou. bohuzel :-(

Mirek
11. května 2021 • 16:26

S piraty a slendriany si nemate zacinat pani Helena …

F
28. srpna 2021 • 23:40

v osobnim nastaveni maji volbu "zruzit pravidelne platby kartou". Nevim jestli to pomuze, ted jsem to zrusil u sebe, tak uvidime jesti si pristi mesic strhnou.

Milena Trummer
18. ledna • 12:09

Mám tu stejnou zkušenost!! POZOR NA PLATBU KARTOU u Lepší TV . Nejhorší zákaznickÿ servis!

SoŇa
10. února 2021 • 10:10

Doposud jsem neměla žádný problém, nabídka programů je pestrá a myslím, že v porovnání s konkurencí je cena přijatelná.

Tomáš
13. října 2020 • 17:32

Zaplatil jsem si na měsíc službu lepší tv. Tvrdí mi že platba jim nedošla i když jsem jim poslal potvrzení. Z banky mi platbu také potvrdili že odešla ale u nich prý platba není. Otřesné jednání na telefon se jim nedá dovolat odpověď přes email jim trvá celý den. Rozhodně nedoporučuji

pavel j
2. října 2020 • 14:26

za me super sluzba... dost programu na sledovani, funkce jako zpetne prehravani a nahravani atd...

MD
17. srpna 2020 • 11:07

Nejhorsi na tom je ze je to vlastne piratska nelegalni internetova televize , coz znamena bez jakekoli licence a nemate nikde dovolani

Jaroslav Pavlik
12. září 2020 • 18:19

Prosím, můžete mně napsat par indicií, ze který je evidentní, že jsou pirátskou televizí? Jsem rozhodnut se do toho obout. Děkuji.

Al
12. prosince 2020 • 15:28

Jeden priklad za vsechny - moznost sledovat zpetne porady, na ktere jiz vyprsela licence pro prehravani - napr. aktualne starsi dily serialu Fargo na ČT

Jaroslav Pavlík
12. prosince 2020 • 19:20

Díky moc za odpověď. Jste si, prosím, jistý, že povolení nemají? V dubnu 2020 rozesílali mail s tímto textem:
---
"Nekonečně dlooouhá doba
Dokumenty a seriály na vybraných stanicích nyní můžete sledovat neuvěřitelných 100 dní zpětně! No není to paráda? Na našem webu v sekci "stanice" lze zjistit, u kterých konkrétních stanic tuto novinku máme zavedenou. "
---
Zřejmě mezi ty "vybrané stanice" patří i ČT1. Prosím, odkud je informace, že Fargo je mimo licenci?
Děkuji.

MD
17. srpna 2020 • 11:05

Tak musim rici ze toto je silenost , jsme prukopnik v satelitnim vysilani a to jiz skoro 35 let ale ani v minulosti v 90 letech jsem takovou blbost jako je Lepsitv nezazil , hruza , neustale se restartuje ve smartv aplikace otvira to zablokovane blbosti leotv deti mi tu na to koukaj když je kontaktuji co stim tak napisi at jim polibim zadek des a hruza nikomu tuhle verbez nedoporucuji . Nejhorsi a nejdesivejsi tv co jsem kdy zazil hrozna zkušenost

Ivana Kakrdová
10. září 2020 • 0:08

OKRADLI mne o peníze ,jsem invalidní nevycházím ven ,musela jsem si dát udělat novou kartu a nyní na ni čekám budu muset nahlásit u každého komu platím inkaso nové číslo karty jsou to podvodníci , televizi jsem neviděla ani minutu protože nešlo se připojit , lidi nahlásíme je policii co říkáte?

Jaroslav Pavlík
3. července 2020 • 16:52

Na Lepší TV se dívat dá - pár postřehů snad Vám pomůžou v rozhodování:
Mám ji od vzniku - neohlášené výpadky jsou tak dvakrát/třikrát ročně, neexistuje žádný způsob jak se dovědět, co se právě děje, zákaznická linka funguje jen v pracovní dny do 15:00 (výpadky jsou vždy večer nebo o víkendu) - když se dovoláte, prakticky Vám nepomůže, stále opakuje, že problém předá příslušné instanci a nakonec se vyřeší napolo. Pomalu začínám být nespokojen - jejich jednání se zákazníkem není dobré - pomalu a jistě Vám ubírají služeb (tím vlastně zdražují), např. postupně omezují nahrávání, stahování nahrávek, náhle a bez upozornění Vám zpoplatní více streamů atp. Není pravdou zpětné zhlédnutí po dobu 30-ti dní - to platí jen u některých programů, to ovšem reklama neuvádí. Postupně častěji se objevují nekalé obchodní praktiky - sami Vám stahují peníze z karty a je velice neintuitivní to zrušit (varuji před jakoukoliv platbu kartou tomuto obchodníkovi), mění Obchodní podmínky bez předchozího upozornění (i přesto, že se k tomu v nich zavazují). Technická úroveň lidí na klíčových pozicích zřejmě není dostatečně profesionální - např. výpadky služeb jsou zjevně způsobeny nedostatkem zdrojů, hardware není dostatečně spolehlivý, software pravděpodobně vychází z dobrého základu, jenže následný vývoj jej vyloženě dehonestuje - např. samovolně mění Vaše nastavení, užitečné features mizí, kosmetické změny jsou vydávány za "Vylepšené nové GUI". Nakonec nejsou už nejlevnější IPTV.

Martin
23. března 2022 • 19:25

100% pravda!

Milhouse
28. dubna 2020 • 19:42

Souhlasím s tím že jsou to arogantní šmejdi.mam internet rychlý a pořád se to seká.reklamoval jsem set-top box a poslali mi nový který byl ještě horší.tak sem jim volal a slušně je poslal do pr....!!ptal jsem se jak ukončit službu a prý v nastavení zrušit platbu.nikdy víc

Petr
14. dubna 2020 • 21:45

V žádném případě tuto službu nedoporučuji. Přestože mám internet naprosto bez problémů tak programy stále načítají, seká se to, zvuk předbíhá obraz a jiné libůstky. Jestli nechcete skončit na antidepresivech tak od této "lepší" TV zdrhejte co to jde...

hm
5. března 2020 • 13:06

Chtěla jsem Lepší.TV vyzkoušet tak jsem zvolila nabídku "jeden měsíc zdarma za 1,00 Kč". Platba proběhla online kartou a ani po 8 dnech nebyla služba spuštěna. Jediné co byly tak tak mi posílali přehledy jak dlouho jaká platba trvá a rovnou prodloužení...čeho? a ze všeho nejvíc číslo karty nebo účtu... nu což, přišla jsem o korunu a doufám, že si příští měsíc nestáhnou plnou cenu!

MEKY
13. dubna 2020 • 11:35

novodobá forma ŠMEJDŮ,podal jsem stížnost na spotřebitelský servr,,před měsícem jsem přišel o 400-samozřejmě vlastní hloupostí

MD
17. srpna 2020 • 11:25

Stiznosti vam nepomůze , jak jsem jiz psal , je to piratska , nelegalni internetova tv bez jakekoli licence , v podstate ale nic neporusuji jelikož oni na vysilani licenci nepotrebuji , to ze jim zaplatite skrze sms a nebo z uctu to je vase věc a je to legalni , samozrejmne něco jiného by bylo pokud by vam vybili ucet . Jedina obrana je proste ignorovat a nesledovat a neplatit , ono tam ani není co ke sledovani není …...

Vozňák
24. února 2020 • 17:02

Zakoupil jsem lepšítv za 2000,-.Slovo bez závazků si asi každý představuje jinak.Nikde není uvedeno, že když zaplatíte jednorázově tak budete ještě platit každý měsíc 200,-.Platím měsíčně tv poplatek,internet a ještě mám platit tv internet ? Když budete chtít odstoupit od smlouvy a vrátit peníze tak máte smůlu, protože peníze vám strhnou automaticky a vy na to příjdete až po 30 dnech.Takže dobře si to rozmyslete.

Milan
2. ledna 2020 • 11:46

Letošní televizní vánoce s Lepší TV byly super. Sekání obrazu 24 hodin denně.
Milan

15. prosince 2019 • 23:57

Lepší Tv absolutně nedoporučuji. Dva měsíce čekání na set top box, platby kartou, ze které si peníze čerpali absolutně za nic. A to měsíční částku 517Kc.
Dnes měli na Prime propagaci. Opět jsem se rozzlobila a napsala příspěvek.
Velmi mě zklamalo i arogantni jednání
NEDOPORUCUJI!!!

František
20. ledna 2019 • 14:07

Naše zkušenosti s Lepši TV jsou otřesné. Platíme si tuto službu již více než rok a nejsme spokojeni. V poslední době dochází téměř denně asi 15 x k zastavení vysílání s tím, že se program pořád načítá. Dále není synchronizován obraz se zvukem ( moderátor ještě na obrazovce mluví a obraz už je z jiné reportáže. Dále absolutně nespolehlivě nefunguje archiv pořadů. Pokud si vrátíte pořad, který jste neměli možnost vidět před dvěmi dny, program se sice nastaví ale nespustí s tím, že se opět dlouze načítá.
V neposlední řadě se denně objevuje chyba v tom, že se program samovolně vrací o několik minut zpět, takže vidíte reportáž i 3 x za sebou. Poslední vada je neustálé objevování spektra různých barev přes obrazovku.
Jen pro upřesnění uvádím, že internet je v absolutním pořádku a bez výpadků !!
Několikrát jsem tyto vady reklamoval u poskytovatele služby - firmy ,,goNET s.r.o. pana Góreckého Pavla z Ostravy, která nijak dlouhodobě nereaguje na vznesené připomínky. Bylo mi pouze sděleno, že smlouvu nelze vypovědět. Při emailové korespondenci se Vám nikdo nepředstaví a neexistuje ani na web stránkách žádný přímý kontakt na tuto podivnou firmu.
V žádném případě tuto firmu NEDOPORUČUJI !!!!!! Ptám se, v čem je lepší Lepší TV ???? Odpovím Vám sám. V ničem. Jejich služby dnes nabízí každý poskytovatel TV příjmu a navíc tyto firmy komunikují se svými zákazníky alespoň na základní úrovni.Samozřejmě budu celou záležitost o ukončení smlouvy řešit právní cestou.
NEPODEPISUJTE S TOUTO FIRMOU SMLOUVY NA DÁLKU NA POŠTĚ !!!!! Je to chyták.
Pokud se tento příspěvek neobjeví v této sekci, bude to další důkaz o nesolidnosti jednání firmy goNET s.r.o. pana Góreckého Pavla.

Petra Čachová
18. dubna 2020 • 21:25

Dobrý den. Úplně s Vámi souhlasím. Po Novém roce ta televize nefunguje podstatě 20 hod.denně. Chtěla jsem smlouvu vypovědět a prej můžu ale částku za službu musím doplatit, jako by služba byla poskytována až do konce smlouvy, to bylo kdysi i u telefonu. 2.roky. Ale teď se měnil zákon a smlouva by se měla dát vypovědět hned, ale nevím zda se to vztahuje i na takhle poskytovanou Tv.
Takže si asi rok počkám.

Dejv
7. prosince 2017 • 16:36

7.12.2017.Katastrofální přístup, poslali mi nefunkční tv box, dovolat se operátorům nadlidský a nemožný výkon. Na firmě mají pracovní dobu od 8:00-16:00 byl jsem si osobně vyměnit špatný tv box ve 12:30 a na firmě vymeteno ani noha!!!!! Čekal jsem tam hodinu a půl a nikde nikdo!!!! Volám a volám a nic!!!!!!! Hrůza a děs,další ignorant na trhu ,kterému je zákazník u prde.e!!!!! Týden mám službu zaplacenou a ho.no!!!!! Takže mi doma leží nefunkční tv box,promarněný čas,volání do prázdna a bez výsledku, vyhozené peníze za benzín za 40 km cesty do OV a zpět atd.!!!!!!!3-[3-[3-[3-[3-[

Szajkova
11. prosince 2017 • 17:57

Mám taky tu zkušenost nejde se tam dovolat 🤢

Erik
2. ledna 2019 • 10:59

Dobrý den, prosím poradíte mi, jak sledovat televizi přes počítač? dá se to nějak?

Tomáš
3. ledna 2019 • 16:17

Ano to už je docela dlouho co se to takhle dá, já jsem sledoval televizi pomocí USB tuneru https://www.1obchod.com/products/bezdratovy-usb-d... ...

Jana
6. ledna 2019 • 16:22

Dívala jsem se, že tam mají super chůvičku pro děti i s kamerou a nočním viděním, jak dlouho trvá dodání zboží nevíte?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují.
Tomáš
10. ledna 2019 • 15:08

Ano to přesně vím, jak dlouho trvá dodání zboží, když to v ten den objednáte do 14:00 hodin, tak to eshop expeduje přímo v ten den, takže to máte druhý den doma.

František
20. ledna 2019 • 14:10

Jsou to zmetci.Arogantní zmetci. Celá firma pana Góreckého Pavla z Ostravy je podvodná.
Bere peníze, je nedohledatelný, komunikují na emaily pouze anonymně. Stydí se i podepsat celým jménem a přitom mají naše osobní údaje. Výpověď budu řešit právní cestou a budu požadovat zpět uhrazené peníze za nekvalitní službu !!!!!

Michal
31. října 2020 • 8:48

Pridejte se k nam do skupiny na fb vypadky lepsi tv.

Baran
6. září 2017 • 21:34

Promo kod na poštovné zdarma: Pitrygo6414

dominik
1. června 2017 • 13:59

Lepší.TV používám od úplného začátku (přelom roku 2016/2017) a v žádném případě bych neměnil. Služba se neustále zdokonaluje a za celou dobu co jí mám mě pozlobila snad jen jednou, když mi na hoďku vypadlo pár stanic. Po téměř půlročním testování mohu Lepší.TV jen doporučit.

jito
2. června 2017 • 13:54

za tu cenu malá nabídka programů.....

Szajkova
11. prosince 2017 • 17:59

Já určitě doporučit nemohu.Lidi nedělejte to.Hrozny nervy z toho.

Určitě si přečtěte

Články odjinud