minco
8. května 2009 • 23:49

A potom ze OLED ma byt lacnejsie ako LCD ... to este peknych par desatroci platit nebude ...

Pavel
9. května 2009 • 12:25

Ale OLED budou levnější ale to se bere s cenou s kterou se začínaly LCD prodávat a ne s dnešní cenou :-D B-]

Lory
13. května 2009 • 13:49

Vzhledem k tomu, ze vyrobni cena OLEDU je podstatne levnejsi nez u LCD + neni treba rel. draheho podsviceni apod., se da ocekavat, ze az se zaplati vyvoj, klesne cena daleko pod dnesni ceny LCD. A vzhledem ke znacnym vyhodam oproti LCD bych ocekaval pomerne rychly nastup do masove vyroby.

mc
4. května 2010 • 23:15

Pravda je, že vývoj OLED stál hrozně peněz. Je nutné si uvědomit, že to skutečně není plošňák na který číňani pájí tříbarevné ledky, tady se celý panel včetně LED vrstev a tranzistorů pro ovládáni musí "natisknout". A musí vydržet, nesmí se jako do teď vypálit po 1000 hodinách. Je dobré připomenout kolik stály dřív LCD displeje a srovnat situaci s dnešními OLED. Ceny byly násobně vyšší než u CRT, obraz byl naprosto příšerný a stejně to plno lidí koupilo a trh s LCD se rozjel. Bude to tak i s OLED. Dnes jen pro nejbohatší, zítra levnější a než se nadějeme, budeme LCD odnášet do ekodvorů a divit se jak jsme se mohli někdy dívat na tak hnusný obraz :) Btw. čekám na OLED už hooodně let, už jako jeden z mála používám svoje staré velké ploché CRT. Zatím se ho nezbavuji, protže objektivně tak kvalitní barvy a celkový obraz (bez lagů a zpoždění) nenabízí ani S-IPS. Jakmile budou OLED za rozumnou cenu kolem 40 tisíc v alespoň 20 palcích, neváhám a jdu do toho.

PROMO
7. května 2009 • 9:52

Ano, Zákazníci budou zmatení, ale asi ne víc než teď. Ti co nejsou technicky zdatní jdou prostě do obchodu a nechají se masírovat prodavači (kteří vědí taky kulový mezi náma). Nevědí co je to vůbec plazma a LCD a už vůbec né LED nebo OLED. Ti nejhorší si myslí žře LED je něco jako LCD, ti lepší vědí že s LED je to teda lepší s a OLED to bude ještě lepší.

tony
7. května 2009 • 12:29

Zakaznici to budou mit i nadale jednoduche,dnes jsou hitem TV od 42" a vyse a tam se OLED jeste par let nechytne,jinak LCD ma diky LED podsviceni dalsi plus navic ale pomerem vykon/cena budou i nadale vitezit plazmy.

pcermis
8. května 2009 • 9:46

S tím že to zákazník má dneska mnohem těžší s tím souhlasím. S tím zbytkem už ne! Sám sem prodejce elektra a myslím řekl bych že se v tom docela vyznám a umím orientovat. A následně zákazníkovy i dobře poradit, ale jsou mezi námi i tací kteří jsou přesvědčení o své pravdě a těm to nemá smysl rozmlouvat protože si to přečetly v blesku nebo jim to Lojza s horní dolní mezi 2 a 3 pivem poradil. Takový zákazník má jen svou pravdu a ta je nelepší tak to také dostane a pak se doma diví co to má a že to nechtěl a vinu pak dá samozřejmě prodejci přeci neuzná svojí chybu! Ale když se pak někdo obrací na obchody typu hypermarkety, supermarkety, internet, Datart, Okey, Electrowolrd či podobně tak tam prodávají lidé kteří o tom nemají ani páru to zase souhlasím ale normální člověk přeci do takovéhoto obchodu nemůže ani jít protože vím že tam skutečně není kdo by poradil jelikož tyto řetězce raději zaměstnají raději zedníka kterému dají o 5000,- méně a jeto na světě protože dnes si každý myslí že na elektru a prodávání nic není že to zvládne každý tak to pak takhle dopadá ale já třeba nepracuji v žádném řetězci ale ve firmě která má tři prodejny a kde nám i šéfům záleží na tom aby skutečně u nás byli prodavači a ne podavači a proto se k nám lidi vracejí protože umíme poradit. Takže bych nás prodejce neházel do jednoho pytle a rozlišoval bych podavače s Okeye či Tesca a prodavače ze skutečné elektro prodejny. A také bych rozděloval zákazníky za rozumné zákazníky a zákazníky typu všechno znám všechno vím všude sem byl já chci toto.

jožin23
8. května 2009 • 13:41

naprosto souhlasím s pcermisem!!!

PROMO
11. května 2009 • 8:08

Zaměstnanec ze "skutečné elektro prodejny" možná poradit umí, ale né každý. Tohle mě trošlu přijde jako reklama, ti velcí a zlí to neumí a my malí ano? Když dojde člověk do prodejny, zaměstnanec by měl znát problematiku produktů které prodává a to se neděje. Je zbytečné se tady kategorizovat, prostě se toto neděje.Takže opakuji moje slova, ten kdo se vyzná v elektru nebo ten kdo zná někoho, kdo se v tom vyzná či zajímá tak nebude zmaten víc než před OLED.

pcermis
11. května 2009 • 16:18

Skutečne bych Vás rád viděl na mé pozici:-D Ono byste pak možná mluvil jinak. A tak jak to píšete sem to vůbec nemyslel mí sami třeba patříme pod Euronics takže malí nejsme. ale jinak sme nezavislá firma o třech prodejnách kdežto firmy které sem jmenoval víše mají svůj řetezec prodejen a tím mají daleko více nákladů takže šetří tím že zedník je prodejce kuchař je skladník a vyštudovaný prodejce s výučním listem dělá vedoucího pokud ktomu takhle přistupujou tak se nikdo nemůže divit že to člověk skutečně neumí poradit. Ale to je pak na zákazníkovy kde bude nakonec nakupovat ale je takový trend že velci snižují náklady jako první a šetřit se začíná na špatném konci. Ale to bežný zákazník tohle nemůže nikdy pochopit.

Určitě si přečtěte

Články odjinud