Váš dotaz, výtka, nebo jak to nazvat, má několik rovin. Samozřejmě je v pořádku, že diskutujete a nic z Vámi slušně napsaného, se mazat nebude. Pokud Vám podpora pokaždé odpoví jinak, je to ostudné. Lidé se odnaučili říkat slůvka „nevím, neumím, nerozumím“, zato se rozmohlo mlžení a polopravdy. To považuji za velkou chybu. „Všichni“ vědí vše, umí vše, nikdo nedělá chyby, nikdo není neomylný. Na otázku kvality technických podpor jsem psal taky článek. Vy jste mě „chytil za slovo“, a to tím, že jsem uvedl zde v diskuzi slova - „myšlenky a otázky“. Jenže já tím mířil jinam. Myšlenky s náznakem informace a variant možného vývoje stavu a otázky v jejich řečnické podobě. Tímto stylem jsem kriticky smýšlejícím uživatelům, samozřejmě, musel oznámit, že... cituji „...Až reálný provoz v řadě běžných domácností ukáže skutečné klady a zápory pro, takříkajíc, mnoho párů očí. Až dlouhodobé užívání OLED ukáže případnou existenci nevyléčených „nemoci“, ukáže jak moc se musíme bát chřadnutí barev, vypálení obrazu...“.Mně nejde o to, co mi kdo řekne z technické podpory. Mně jde o reálný stav. Uvědomte si, že když mně někdo z LG řekne naše OLED vydrží fungovat v nezměněné kvalitě x tisíc hodin a já to poznamenám, říkám tím reálnou informaci? Ne, já sděluji, co mi řekl zástupce společnosti, kdy tato si dělala nějaké technologické testy v určitém stylu, směru, prostředí. V jistém směru se jedná o předpoklad na základě testů. Budete tedy jako zákazník klidnější, když tato informace, která jak bylo naznačeno na internetu dostupná je, v článku zazní? To je to hlavní, proč tento televizor zakoupíte? Jedná se o uklidnění Vás, jakožto spotřebitele? Pokud ano - dobrá. Oba ale přemýšlíme zcela odlišně. A z druhého pohledu. Když za pět let koukání na Vámi zakoupený OLED televizor zjistíte, že byť jste zdaleka nedosáhl deklarovaný počet hodin uváděný výrobcem, tak se obraz zhoršil - co u Vás nastane? Reklamovat výrobek nemůžete, protože je dávno po záruce. Takže se vydáte na internet a negativně se o tomto zařízení zmíníte. Jenže - jenže to má také své úskalí. Za pět let tato technologie může být překonána jinou, nebo bude ve zcela jiné kondici. A byť se kriticky vyjádříte k zakoupenému výrobku konkrétní značky, jeho nová, několikanásobně vylepšená verze, může být absolutní špičkou v té chvíli. Domnívám se, že chápu Vámi sepsané, jen Vy jste ne zcela jasně pochopil, že já, výše citovaným textem, vyjadřuji určité obavy uživatele, které prostě - z mého pohledu - v objektivně pojatém článku, zaznít musely.
Příspěvek byl 2× upraven, naposled 10. 12. 2015 19:44
A. Bray