LG Ads nabídne výrobcům TV nový systém s názvem River OS. Bude plný reklam

LG Ads nabídne výrobcům TV nový systém s názvem River OS. Bude plný reklam

Společnost LG Ads Solutions (v podstatě součást LG, která se věnuje reklamě), představila nový operační systém pro chytré televize s názvem River OS. Dle společnosti je River OS "vytvořen pro maximální personalizaci, bezproblémovou navigaci napříč aplikacemi, zařízeními a službami a pokročilé hlasem ovládané televizní funkce za přijatelnou cenu".

Společnost má uzavřeno několik partnerství s dalšími výrobci (například LG, Sharp, Hisense, Toshiba, Seiki, Skyworth, Tivo atd.). První TV s OS River OS se mají začít prodávat ještě letos v Indii, v roce 2022 má začít prodej v USA a dalších zemích. Samozřejmostí budou aplikace pro streamování obsahu budou na televizorech s operačním systémem River OS.

River OS je v podstatě další systém, který slibuje vysoce personalizované vyhledávání, doporučování obsahu. Má poskytovat doporučení přizpůsobená jednotlivým členům domácnosti, aniž by bylo nutné ručně přepínat mezi profily. Prostřednictvím pokročilého strojového učení budou divákovi doporučovány programy, které nejvíce odpovídají jeho vkusu.

Nemá chybět hlasové ovládání a automatizovaná navigace bez ohledu na aplikaci, HDMI vstup nebo streamovací službu. Veškeré přepínání zařízení, vstupů, kanálů, služeb a aplikací má provádět systém River OS automaticky.

lgriveros_2.jpg

John Gee, ředitel pro rozvoj obchodu společnosti LG Ads, řekl: "Vzhledem k tomu, že v dnešní době převládá streamování, je pro lidi stále příliš těžké najít, objevit a vychutnat si programy, které chtějí sledovat, a to doslova v tisících dostupných zdrojích obsahu. River OS řeší tento problém elegantním způsobem a přináší nové, plně hlasem ovládané funkce chytrých televizorů, které spotřebitelé považují za inovativní a zásadní. A my jsme schopni poskytnout obsah podporovaný reklamou způsobem, který našim OEM partnerům umožňuje dodávat vysoce kvalitní produkt za přijatelnou cenu."

Každá personalizovaná domovská obrazovka má tak nabízet individuální obsah. Podle LG Ads budou divákovi nabízeny trailery, videa a další zážitky. Součástí ale určitě bude i cílená reklama, přesně podle toho, co diváka zajímá a co sleduje...

Zdroj: businesswire

Speciál: Televizory

Nový televizor vybírejte pečlivě. Kolik do něj chcete investovat, na jaké ceně začínají kvalitní modely? Jaká bude nejvhodnější úhlopříčka, rozlišení a jaký typ zobrazovacího panelu? Určitě si přečtěte návod Jak dobře koupit televizor.

Doporučujeme také redakční výběry televizorů:

Určitě si přečtěte

Články odjinud