Tyhle pokusy o udržení dinosaurů při životě moc nechápu. Tenhle koncept je v roce 2021 zastaralý, neefektivní, nákladný, energeticky náročný.To už je mnohem zajímavější a modernější Marantz PM7000N
Taky si myslím. Budu něco kupovat (ale když ono to staré furt tak fajn funguje, že) a prakticky vůbec o samostatném zesilovači již neuvažuji. Musí to být nějaké kombo. A tím nemyslím na céda 8-)
Kolik do toho chceš vrazit?
No bude to asi ke KEF LS50. Ty jsou za nějakých 30, takže k tomu za 30 odpovídající železo. Takže dohromady 60. Kdysi jsem dostal radu, že repro ku železu cenově 1:1. Nezdá se mně to jako blbá rada.
Nedělejte to.Za stejné peníze pořídíte skutečně plný sound/zvuk, který i kdybyste se rozkrájel tak z LS50 nelze dostat.Příklad ve vaší cenové relaci:Marantz PM7000NKEF Q750... a ještě vám zbude na kvalitní reprokabely.Osobně testováno jako set z několika voleb, letos k vánocům vybráno a zakoupeno pro dobrého kamaráda.
Jako sice taky si lámu hlavu s malým reproduktorem u těch LS50, ale tohle je na tu místnost moc. Je to 4 metry na 5 metrů.
V takové místnosti mám Polk S55e a v pohodě by to sneslo i větší. Ty regálovečky to podle mě zvukem uspokojivě nevyplní.
Tak já to snad ani jako nechci vyplnit tak, aby na mě bouchali sousedi :)Jinak člověk bude sedět tak dva tři metry od repro. No uvidím, jak se nakonec rozhodnu. Se rozhoduji už asi 5 let.
Jestli to máte v bytovce se sousedy, tak velmi vážně doporučuji podívat na systémy s vestavěnou korekcí akustiky. Umějí eliminovat nežádoucí projevy hluku, stejně jako umožnit kvalitní "tichý" poslech. U tichého poslechu je kvalitní basová složka velmi důležitá, jinak se vám vám vše ztratí do středů a je to nuda.
To zase není tak úplně malá místnost. Jde o to, jestli na ně máte prostor pro umístění a kde se nachází poslechové místo. Poklud máte, tak se toho nebojte, protože prakticky je jedno, jestli zavazí regál na stojanu, nebo sloup. Q750 jsou poměrně subtilní, jsou takové roztomile "malé". Zkuste si je někde omrknout na živo, myslím, že se do nich hned zamilujete, Je to kus krásné a poctivé práce.Nicméně jednu věc vám nevyřeší nikdo a s ničím (vyjma několika výjimek) a tím je konečná akustika místnosti a poslechového místa. S tím nic neuděláte ani s aparaturou za milion.To lze vyřešit jen přístroji, které mají precizní nastavení charakteristiky na základě zukového měření prostoru speciálním mikrofonem.Konečné a špičkové řešení do běžné obývací místnosti bytu s problematickým umístěním a problematickou akustikou lze vyřešit až v ceně okolo 100K.
Ještě si dovolím upozornit na neobvyklé reproduktorové řešení do protor, kde je problematické postavit jak regály, tak sloupy do správné poslechové pozice. Jedná se o reproduktory s plochým profilem na stěnu, například po stranách televize. Zkusím odkaz, snad mě tady neutlučou:https://lyngdorf.steinwaylyngdorf.com/lyngdorf-fr-1/...
můžete zkusit za 28tishttp://www.bvaudio.sk/a300se.htm... + za VMA-II S 30tishttp://vmaudio.cz/clanky_pokracovani/vma_2.php... popř za 20tishttp://vmaudio.cz/clanky_pokracovani/vma_1_... ...
Knoby potažmo otočné knoflíky mohly být vyvedeny designově lépe tj. adekvátně ke zbytku to je pravda. Např. mírně kuželovitý tvar s drážkováním, nebo tou pěknou texturou.. no nic neviděl jsem na živo.Co mě však po přečtení recenze hlava nebere co má tenhle analog integráč (krom většího výkonu a exclusive designu) tak extra navíc, aby byl o 100% dražší než podobné PM8006 ?? V popisu obou strojů Marantz opakuje prakticky totéž:"Signálové obvody stojí na firemní technologii diskrétních modulů HDAM (neboli Hyper-Dynamic Amplifier Module) v generaci SA3. Jde o ručně skládané obvodové desky s řádově stovkami součástek. Technologií HDAM je řešený také segment gramofonového předzesilovače s ambiciózním názvem Musical Premium Phono. Zesílení podporuje MM i MC standard (ten dokonce ve třech různých úrovních zesílení) a je dvoustupňové – kombinuje HDAM modul s JFET tranzistory.Obvody pracují s technologií proudové zpětné vazby, uspořádání obvodových desek je symetrické a třeba koncové stupně jsou namontované přímo na zadní stěnu, aby signálové cesty byly co nejkratší." Nakonec závěrem testu nevím co si vlastně myslet:+ Celková muzikální příjemnost+ Svižná dodávka energie, je-li třeba a tedy i dynamika- Chybí trošku jiskry a hudební vášněOpravdu by mě zajímalo porovnání s PM8005/PM8006 za 30tis.Kčhttps://avmania.zive.cz/marantz-pm8006-pohodovy-i... ...
Nějaký důvod proč přímo neuvést, že jde o třídu D?
Nemůžu si pomoct, ale ty poťáky vypadají fakt jako těžká láce. Jako kdyby někdo navrhl, že ve Ferrari budou průduchy klimy ala Favorit. Třeba se na to dívám ale blbě. :hm
Aneb impoťák hodnotí poťáky...
No a co bys ve Ferrari čekal? Ovládací prvky z Fiatu. Ferrari F40 (dnes prodávané jeté za víc než 1mio EUR) místo klik dveří lanka. Klima se do takových aut nedává, je těžká a ubírá výkon.
Ale notak. Moderní Ferrari má všechno, jestliže to není nějaký speciál. Prostě ty poťáky jsou nic moc dle mého názoru. Jinak designově si myslím povedené včetně toho světla z pod předního panelu.
Poťáky nebo knoflíky? Knoflíky si může zručný kutil vyrobit sám.A rozdíl mezi potenciometrem a ovládacím knoflíkem by snad měl být každému elektrikáři jasný - jinak se nemá k čemu vyjadřovat.
No jsem nad tím fakt dlouho (asi deset sekund) přemýšlel, jak se to jmenuje. Nakonec jsem zvolil poťák místo knoflíku. Protože u kytar se to taky používá a nikdo neříká knoflíky na kytaře. :hm
jasně, takže si koupim něco za 80 litrů a budu si na to bastlit knofliky? no tvl... :tleskani
Pravda tohle byl speciál k čtyřiceti letům firmy a svého času nejrychlejší sériově vyráběný automobil. Tuším 324km/h osmihrnek o objemu pouhých 3.0, dvě turba 360kW. Z nuly na sto 4s. Naprosto vše podřízeno výkonu na úkor pohodlí. Ani nastoupit do toho není úplně jednoduché. V době uvedení to bylo při současném kurzu 20 mio českých, nyní zhruba o deset víc. Žádná klima, žádné jízdní asistenty, dokonce ani kliky a koberečky. Jedno z nejikoničtějších aut co kdy bylo vyrobena a z běžné "civilní" produkce největší výkon na litr objemu, daleko vyšší než současná Bugatti, která podobných hodnot dosahují s osmilitrovým motorem.Byla ještě závodní verze F40 LM se 440kW a maximálkou 370km/h (silnější dmychadla), které vyhrávalo Le Mans (myslím jen 15 vyrobených, jedno na civilních značkách, cena patrně nevyčíslitelná), což musela být pro piloty neskutečná tortura.Ale ty páčky a přepínače z Fiatu najdeš i na všech současných modelech. Je to o všem jen ne o pohodlí. Uvnitř vedro, rachot, málo místa. A nové to neprodají každému.
Detail potenciometrů nikde nevidím. Jenom knoflíky.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.