Ondřej Hokr
28. srpna 2011 • 14:03

Já jsem u tohoto textu zažíval zejména pocit deja vu. Četl jsem snad všechny dostupné recenze Mužů v naději - a mám pocit, že autor udělal to samé. Protože snad v každém odstavci je nějaká myšlenka či konkrétní slovní spojení, které už jsem viděl někde jinde. A v jednom případě to recenzent s vypůjčováním dotáhl tak daleko, že citoval nesmysl, který se zrodil v hlavě jedné kolegyně z Hospodářských novin - hláška "Podívej se na její řeč těla. Samá slovesa." ve filmu opravdu nezazněla. Tím jsem si stoprocentně jist.

pannic
28. srpna 2011 • 13:47

ceske filmy nekoukam, ale ta eva kerekes je bozi:-)) chlapi ktere maji stesti spat s co nejvice takovyma vasnivyma zenskyma maji dabelske stesti, ci spis ze maji stesti ze jsou bud bohati nebo slavni a nebo oboji, protoze jen s takovyma ty prodejne devky spi.

NOWOCAYN
30. srpna 2011 • 7:56

Áno, tak to je.... ale to preto, lebo bežní muži (nie bohatí, nie slávni) nie sú o nič lepší (v správaní, v prejavoch, v citoch, v erotike) než bohatí a slávni. Akurát tí "chudobný" a "neslávni" majú na ženy viac času... resp. aj na tú konkrétnu Evu Kerekeš... :-D ... Ale či aj ona má dosť času na muža, to je otázne. Tak radšej "o triedu menej peknú", ktorá má na muža čas aj 6 dní v týždni (po práci, víkend....alebo tak nejak), lebo len vtedy to má zmysel, ak dvaja chcú budovať hlboký vzťah, a nie len "taký nejaký vzťah". Spoločné spávanie v posteli (minimálne 120cm šírka)... je veľmi dôležitá vec...

28. srpna 2011 • 10:24

A viděl někdo z vás film, jež je předmětem recenze?

Hoticeman
28. srpna 2011 • 12:03

Blázníš? Na českou hovadinu bych nešel ani kdyby mi za to platily.

Jiří Vojtěch
28. srpna 2011 • 12:03

S tou gramatikou jste na tom asi opravdu bídně. To budete po každé větičce uvádět opravu vlastního projevu? Viděl někdo film, JEŽ... Ostuda, ostuda, ostuda.

Ondra
28. srpna 2011 • 0:24

No možná si režisér filmem splnil masturbační sen, ale autor této recenze zažil grafomanský orgasmus.Abych si místy připadal že čtu latinský text se mi ješte nestalo.Přístě míň cizích slov a zvlásť těch, které jdou lehce nahradit českým významem.Nevypadá to jak se zamýšlí, ale působí to lacině a přeplácaně.

28. srpna 2011 • 7:55

Které latinské slova máte na mysli? Rád se poučím. A grafomanský orgasmus? U svých textů ho opravdu nezažívám. A u těch cizích? V jeho plném prožití mi při občasném čtení příspěvků pod recenzemi nebo články vadí gramatické chyby. Což si neberte osobně, ale jako obecný příklad.

hajanen
28. srpna 2011 • 8:16

Nemám ve zvyku hodnotit něčí gramatiku, ale když profesionál kritizuje a sám napíše "které latinské slova", to je fakt hustý :-O

28. srpna 2011 • 8:45

Máte pravdu a opravuji sebe sama. "Která latinská slova máte na mysli?"

Ondra
28. srpna 2011 • 13:11

Dejme tomu toto "krásné" slovní spojení "Rozšafně frivolní .....nahrazuje žoviálním bonvivánským záletníkem..." .Čeština má plno krásných slov a na první pohled z nich neudělají mimozemštany jako to dělají tato slova v této větě.Mimoto troufnu si odhadnout, že 70% čtenářů absolutně netuší o co šlo.A to stačilo napsat "Uvážlivě lehkomyslná .....nahrazuje dobromyslným požitkářským záletníkem" a vůbec by se neubralo na kvalitě této recenze.Takových zbytečných slov a spojení je tam více...Nechci kritizovat, jen konstatuji.

Karel
31. srpna 2011 • 18:11

Když už chceš potírat cizí slova, tak příště místo "absolutně" použij "bezvýhradně" , místo "kvalitě" dej "jakosti", místo "kritizovat" dej "zpochybňovat" a místo "konstatuji" prosím "shledávám". Recenzi bych nechal projít :)BTW: Jestli 70 % lidí tady neví, co ta slova znamenají, tak je to jazykovými znalostmi příšerné. Naštěstí si myslím, že to bude spíš 7 %.

NOWOCAYN
27. srpna 2011 • 15:28

Také filmy neznášam... Dôvod ? Ukazuje sa v nich to, čo by sme nikde neuvideli ani keby sme inštalovali tisíce skrytých kamier + nejak ma z tých filmov bolí.... "kurie oko" ? :-D
Celé to vystupuje na tom, ako si žena obmotáva okolo prstu mužov, správa sa vyzývavo eroticky (čo je nesmierne vzrušujúce...), ale pritom je tak nedosiahnuteľná... až sa muž stáva jej otrokom, lebo tak silne vie žena muža pritiahnuť.... ak vie používať "zbrane" - pôvab, reč tela, pohľady atď... Proste asi závidím ženám že dokážu (keď sa to naučia, keď sa prestanú hanbiť a báť, keď v sebe otvoria svoje skutočné samičie ženstvo) to, čo dokážu u mužov len tie najväčšie hviezdy typu Brad Pitt, Jon Bon Jovi, Al Pacino, atď... pričom oni to dokážu zase mužskými zbraňami - šarm, schopnosť zarobiť veľké peniaze, "verejná úcta" k nim & vysoké postavenie v spoločenskom rebríčku. Áno, trochu ma štve, že žena z nich zvlhne pre tieto vlastnosti.... Lebo ja tie vlastnosti (i keď zle rozhodne nevyzerám) nemám.... a považujem za smutné, že keď ženy "na počkanie vlhnú" pri nejakých mužoch aj bez dotyku, tak je to len pri takých vysoko spoločensky postavených, ktorých pozná celý svet...
Ale taká je príroda, a tá vie čo robí....

NOWOCAYN
27. srpna 2011 • 15:31

Inak povedané...... keď je žena v blízkosti filmovej hviezdy (muža), je doslova PAF .... a chce naňho skočiť... a vsiaknuť doňho ako voda do špongie.... Ale keby som napríklad ja bol pri filmovej či hudobnej hviezde (žene), necítil by som žiaden rozdiel byť pri nej, alebo pri nejakej bežnej ekonómke, ktorá vyzerá tiež dobre.... A v tom je asi ten hlavný rozdiel.... Muža nepriťahuje spoločenské postavenie ženy, ale jej telo. A ženu zase nepriťahuje tak telo muža, ako jeho schopnosti žiť v tomto svete a mať sa skutočne dobre - a tak zabezpečiť aj možných potomkov, ktoré môže mať tá žena s dotyčným mužom...
Tak to chce príroda...