je to naprosty nesmysl a podvod na zakaznika a zdejsi novinarska lez. Ve 4K je taky moznost dnes hrat, ale zadna dnesni karta to rozumne neutahne, zadna. O 8K ani nemluve!!! vzdyt to je 4x 4K!
Proto se ve článku píše o rtx 3090 což je nova generace ktera zvládá 4k na 144fps, podívejte se na testy
no snad to tak bude, ale spise ne. Ja myslel navic stavajici grafiky.zde se pise o 8K, to je naprosty nesmysl
Dost pochybuji, že to zvládá u nejnáročnějších her se vším na max, tam asi nedá ani 60 fps ve 4k.
4k zvládne na 60 fps rtx 2080 Ti a Rtx 3000
urcite ne
Urcite ano. RTX 2080 Ti samozrejme ma dostatek vykonu na 4K@60FPS. Kazdy prumerne inteligentni clovek si muze vygooglit vysledky benchmarku a presvedcit se sam. Jsou hry, kde to neda, ale tam ten problem opravdu neni o vykonu graficke karty, ale o optimalizaci te dane hry.
Jako demonstrace současných technických možností je to pecka, docela rád bych si to třeba jen na chvilku vyzkoušel, protože stále jsme v době, kdy naprostá většina kompů je ráda když dá hraní ve FullHD na plné detaily.
Rtx 3090 neda realne 8k rozliseni ve hrach. Mozna tak v 4waySLI.Jinak to bude tezky upscaling a tam fakt postrada 8k smysl, kdyz to bude vlastne rozmazly 4k.
Záleží na hře a nastavení a požadovaných fps...
Ok. tohle je pravda. Samozřejmě jsem při psaní myslel na nejnáročnější tituly s minimálními FPS => 30.
S využitím DLSS to není nereálné.
To je ale ten upscaling, že ano ;-)A zapomeň na to, že nějaká "AI", dopočítá z rozpixelovanýho lejna kvalitní kobilinec včetně larev much. Kdyby to fungovalo, tak nVidiacká karta nerenderuje, ale lepí obrázky z naučené AI syntézy.
To neni obycejny upscaling jako na televizich. V posledni verzi DLSS je obraz ve 4K kvalitnejsi (ktery se renderuje treba v 1440p), nez v nativnim renderu ve 4K s antialisingem, nehlede na zlepseni vykonu. Neco si o tom zjisti.
Ja si picoviny zjistovat nemusim. Zato ty patris se svym tvrzenim ze ziskas informaci z niceho mezi blbecky co veri na perpeetum mobile, volnou energii a plochou Zemi.
Tak ja to sam nijak nezkousel, ale treba analyza od Digital Foundry, jasne prokazana, s priklady, bude asi duveryhodnejsi, nez tvoje detinsky zvasty. Dej si radsi sunar, at ses vic v klidu."Meanwhile, on PC, we see a 'next-gen' image reconstruction technique - Nvidia's DLSS - which delivers image quality better than native resolution rendering."Zdroj: Death Stranding PC: how next-gen AI upscaling beats native 4K (Digital Foundry, 28th July, 2020)
Nemůžeš překonat originál. Obraz bude "mimo". Může být "hezčí na oko", ale méně realistický. Podobně, jako když si někdo pohraje s barvami, spoustě lidí se líbí, když je zeleň zelenější, obloha modřejší, kontrast vyšší... ale není to realistické. Stejně jako upscaling, některých drobných artefaktů se zbavuje tak, že zavádí artefakty úplně jiné, v mnohem větším měřítku, ale ne tak okaté. Problém je, že některé pixely "lžou", což většině lidí nevadí, ale když přijde na kompetitivní FPS apod., tak hitboxy jsou důležité a pokud se člověk o pixel netrefí, tak mu to může prohrát hru.
To jsou nejaka zbozna prani, pocity, domnenky a neznalost veci... Ja jsem nabidnul analyzu, ktera to jasne potvrzuje, kazdy si to muze najit, precist, podivat se na video a presvedcit se sam. O nejakem obrazu mimo, hezcim na oko, nemuze byt rec. V prvni verzi DLSS, jeste v kombinaci se zapnutym ray tracingem, se nejake artefakty objevovaly. Vzhledem ke zvyseni vykonu o 40 a vic procent, to ale stale byla mala cena. Ted je to naprosto minimalizovane. Ja sam hraju Death Stranding ve 1440p a i v tomto rozliseni je obraz o neco ostrejsi se zapnutym DLSS, nez v nativnim rozliseni s antialisingem. O nejakych artefaktech, jinych barvach, nebo nerealistickem obrazu nemuze byt rec. Monitor pro takove srovnani mam dostatecny. V pripade hry Control neni se zapnutym DLSS obraz nijak ostrejsi, ale neni ani nijak horsi a vykon/FPS je mnohem lepsi. Mimochodem jiste vis, ze antialising generuje artefakty taktez, a samotny antialiasing vlastne dela 'nerealisticke' upravy obrazu take. Takze uzivatel si muze vybrat - nativni rozliseni bez antialisingu a mit kostickovani vsude - to je asi hodne realisticke, protoze tohle je ten render v nejcistsi podobe, ze? Nebo muze zvolit nativni rozliseni s antialisingem, kde to bude vyhlazene, ale uzije si treba zase ghostingu v pripade TAA a podobnych 'efektu' za cenu nizsiho FPS, nebo zvoli render v nizsim rozliseni s DLSS, ktere funguje jako antialiasing, s minimem vedlejsich efektu, vyrazne zvysuje FPS a nektere hry ukazuji, ze dokaze nabidnout i kvalitnejsi (ostrejsi/detailnejsi) obraz. Kazdy normalni clovek samozrejme zvoli variantu s DLSS. A to jsme teprve ve druhe generaci DLSS, v podstate stale na zacatku evoluce celeho systemu. S prichodem novych RTX karet a vubec do budoucna, se da ocekavat jeste dalsi zlepsovani.
Ano člověk který má v hlavě nasráno si píčoviny zjišťovat vážně nemusí.
Dovolim si par oprav..."Dle LG Třetí generace AI procesoru α (Alpha) 9 v LG OLED televizorech a v 8K NanoCell TV podává výkony v ray-tracingu na úplně nové úrovni a posouvá tím možnosti zobrazení her."Toto je samozrejme nesmysl. Televize na vykon ray-tracingu nema zadny vliv. To dela graficka karta."Pokud chcete vědět, na kolik vás taková herní sestavy vyjde, tak vězte, že grafická karta GeForce RTX 3090 s předpokládanou cenou 49 990 Kč..."To je trochu prestrelene. Ocekavana cena RTX 3090 je okolo 1600 EUR dle modelu a to jsou aftermarket verze od OEM vyrobcu. Founders edition verze primo od nVidie byvaji jeste o neco levnejsi.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.