Navzdory krizi prodeje televizorů v USA rostou

Nemine den, abychom neslyšeli či nečetli o negativních dopadech celosvětové ekonomické krize. Nicméně to vypadá, že prodeje televizorů se to tak moc netýká, alespoň to vyplývá z poslední zprávy společnosti iSuppli Corp., uveřejněné ve středu. Zpráva se týká prodejů plochých televizorů na severoamerickém trhu v prvním čtvrtletí roku 2009.

Celkové prodeje nových plochých televizorů za první tři měsíce činí 7,8 miliónu kusů, což je ve srovnání s minulým rokem o 17 % více. A dá se předpokládat, že tento trend se již letos měnit nebude. Američané jednoduše přes prudký nárůst nezaměstnanosti se nechtějí vzdát svého oblíbeného posezení u velkých obrazovek, které milují.

Vicepresident iSuppli, Joe Abelson, se vyjádřil, že lidé jsou ochotni omezit další výdaje a například méně cestovat jen proto, aby si mohli vylepšit své centrum domácí zábavy. Samozřejmě také hledají levnější produkty a častěji chodí do levných obchodních řetězců, jako jsou Wal-Mart a Best Buy. Nejprodávanější značkou v USA je Samsung, z druhého místa odsunula tamní levná značka Vizio na třetí místo Sony.

Zdroj: tech.yahoo.com

Speciál: Televizory

Nový televizor vybírejte pečlivě. Kolik do něj chcete investovat, na jaké ceně začínají kvalitní modely? Jaká bude nejvhodnější úhlopříčka, rozlišení a jaký typ zobrazovacího panelu? Určitě si přečtěte návod Jak dobře koupit televizor.

Doporučujeme také redakční výběry televizorů:

Určitě si přečtěte

Články odjinud