Emma Brown
21. prosince 2023 • 9:29

This article really piqued my curiosity. I want to learn more about this topic after reading it. https://mapquestdirections.org...

Tvrzova Martina
20. srpna 2023 • 14:24

ahoj všichni, chci doporučit tuto upřímnou spolehlivou úvěrovou společnost, viděl jsem jejich reklamu na webu BAZAR, tak jsem se rozhodl je kontaktovat Potřebuji půjčku na financování svého projektu, takže jsem k mému překvapení požádal o půjčku ve výši 6 000 000 Kč, kterou jsem dostal převod půjček bez prodlení, takže chci říct všem, kteří hledají legitimní společnost pro vaši půjčku, aby je nyní kontaktovali e-mailem: berankovar6@gmail.com whatsapp+1 323-991-3616

Sosim
29. listopadu 2022 • 19:06

Reklamy jsou naprostý fekál novodobé okrádání lidí a navíc ty penízky narvou do trapných herců a jiných podobných sraček Putina na vás

Tantal
24. února 2022 • 12:51

Korporátní fašismus coby nová společenská norma. :-l

Milan2
24. února 2022 • 9:56

Doufám, že O2 nevyměkne. Radši přijdu o celou Primu než reklamy. Platím si iptv, tak chcu mít výhody oproti lineární TV zdarma.
Možná by prima nemusela dávat prostor pro reklamy tak levně, ale podstatně dráž. Měla by možná míň inzerentů, ale jejich reklamní blok by aspoň netrval 9 minut.

Radomil Beneš
24. února 2022 • 9:49

Já právě kvůli reklamám už dlouhá léta na vysílané pořady v TV nekoukám. Televize slouží doma jen jako projekční plocha na filmy. A vidím, že tomu tak zůstane i nadále.

roman z.
24. února 2022 • 8:57

já na IP TV prostě koukat nebudu když nebudu moct přeskočit reklamu.
Sleduju to protože nemám čas v době vysílání a už rozhodně nemám čas koukat na nějaký reklamy.
Když to nepůjde jinak tak si to prostě odpustím a půjdu dělat něco důležitějšího :-) :tleskani

Petr Kunzl
23. února 2022 • 16:03

Tenhle hate na Primu mi přijde poněkud mimo. Prima je komerční TV a jako taková žije z reklamy. Deal s divákem je jasný. Když skousneš sledování reklamy, nabídnu ti za to i nějakou zábavu. Nebo je to jinak? Vážně věříte, že komerční TV někdo provozuje pro potěšení?
IPTV se zpětným sledováním umožňuje divákovi se reklamě vyhnout. Tedy divák se vyvlékl z toho, čím komerční TV platil za to, že ho baví. Sám to využívám taky. Na začátku to byl minoritní podíl populace a TV to neřešily. Teď se to mění a rozumím tomu, že se Prima snaží tu situaci řešit. Osobně mě to netěší, ale objektivně to chápu. Tím, že přeskočím reklamu se defacto vyhýbám plnění své části dohody. Konzumuji zábavu, ale na reklamu kašlu. Způsob, kdy Prima říká "podívej se aspoň na kus" taky chápu a přijde mi jako rozumný kompromis.
A pokud jde o argument, že v rámci IPTV si přece za TV platím, tedy by měla být bez reklam... Opravdu je někdo tak slaboduchý, aby nerozuměl rozdílu mezi placeným premiovým obsahem (HBO a pod.), kde skutečně platím přímo za obsah, tedy reklamy tam nemají co dělat a situací, kdy IPTV provider přebírá veřejný signál, šíří ho dál a v tom okamžiku platím naprostou většinu obnosu za servis na straně providera a samotná TV z toho nemá prakticky nic?
Sám za sebe tudíž říkám, kroky Primy mě netěší, ale docela je chápu. Na místě jejího managementu bych jednal stejně. Určitě není na místě hysterie a hate, který teď všude na netu jede. Jestli se budu na Primu dívat i potom? Asi spíš ne. Ale já se na ní nedívám už ani teď. Max. na nějaký film (i tam se občas najde), za to mi pár minut reklamy stojí.

TCTVLNR
23. února 2022 • 19:21

Tak si dovolím rozporovat tenhle nesmysl, o kterém píšete. Pár minut reklamy?!?!??!!??!!!!! Během milionté reprízy pořadu Top Gear starého již 15let, trvajícího 50minut proběhlo těch (vašimi slovy) pár minut reklamy 2x. Přitom jeden takový reklamní vstup včetně upoutávek na pořady na které pravděpodobně divák sledující Top Gear nekouká, trval 9minut. Tedy 9minut krát dva (reklamní vložky jsem přetáčel a čas sledoval), to nám dává 18minut reklamního balastu. V ranních hodinách u pořadu, který není pro masy jelikož je už za zenitem. A Prima se potom diví že někdo reklamy přeskakuje? Kdyby byl reklamní blok kratší, dost možná ho nechám běžet a odskočím si na WC, donesu si nějakou sladkost případně mě zaujme produkt či pořad v reklamním pásmu. Ale reklamy které nijak nesouvisí se zaměřením pořadu, stejně jako reality šou o slepicích ve vile nakupující svatební šaty mě fakt nezajímají. Reklama je tak nejen otravná a dlouhá, ale hlavně naprosto zbytečná. Protože ikdyž kouknu na celý blok, nic mě nezaujme. Je snad moje chyba že se mi snaží Prima prodat vložky? Pokud by reklamní blok trval maximálně 4-5minut včetně upoutávek na podobné pořady a nabízené produkty by odpovídali profilu pořadu, měla by na mě reklama nějaký vliv. Takhle mě pouze znechutí a já ji VŽDY přetočím. Fakt, že Prima řeší své vlastní problémy trestáním zákazníka/diváka je hoden vyřazení kanálů Primy z distribuce. Problém totiž není že já reklamu přeskakuju, ale že reklama je neadekvátní, nudná, častá, dlouhá a jen a pouze otravná. Prima tak cpe reklamu vždy a všude, bez ohledu na pořad, denní dobu či typ produktu. Jde ji tak jen o to, dostat prachy za reklamu. A upřímně, divím se že vůbec někdo za odvysílání takto pitomě prodané reklamy ještě platí.

Trojta
23. února 2022 • 23:16

V nabídkách IPTV máme desítky a stovky programů, takže absence Prima TV a pár jejich klonů by asi ani nevadilo. Ale třeba PrimaMax filmovej kanál se celkem dá. Co tady ale nechápu je filozofie tvůrců, zadavatelů reklamy a ty jejich metriky. Jakože z přetáčení/přeskočení vysílání unikají obrovské peníze, asi se to nějak online monitoruje jestli "sleduju". A co když se na reklamní blok nedívám ani tak a vůbec nesleduju?To si fuckt myslí, že hltám zelenýho raula 5x za film, nebo každou banku či pojišťovnu furt dokola ? No ve skutečnosti za reklam letím na hajzl a to většinou z toho rovnou blejt ! Jak to ty mediální kontrakty ošetřují? Sorry.. v průběhu reklamníhho bloku jsem vypnul zvuk, hrabal se a čučel do mobilu. Neměl bych pak jako nepozorný divák poskytovatelům reklam ještě doplácet !? :D
Prostě pro mě non-sense nehledě na to, že reklambloky jsou moc dlouhý a okrádají o čas. Pořad se prodlužuje i o 30% a to dřív nebývalo Můžou si za to chamtivci sami.

Petr Kunzl
24. února 2022 • 8:16

V zásadě souhlasím, dopad reklamy poskytovaný tímhle způsobem je omezený, ale pořád nějaký bude. Marketingové a reklamní agentury to dovedou měřit velmi přesně. Kdyby byla taková reklama z pohledu zadavatele bezcená, nikdo by za ní neplatil. Taky udělám všechno proto, abych se jí vyhnul, taky jí přeskakuju. Ale objektivně vzato, na Primu se zlobit nemůžu a nepochybuju o tom, že ostatní veřejné komerční TV budou následovat.

Petr Kunzl
24. února 2022 • 8:12

Tak se na to nedívejte, když vám ta zábava nestojí za tu reklamu. Taky se na to dívat nebudu. Ale to nic nemění na smyslu mého původního příspěvku.

Majk
24. února 2022 • 3:06

Běžte se najíst, ať nemelete takové kraviny z hladu.
IPTV operátoři fakt neberou signál z antény a nešíří ho dále po síti, zjistěte si o tom něco.
A pár minut reklamy? Měřil jste někdy reklamní blok na Primě? Má cca 9,5 minuty a je jich několik během jednoho pořadu. Ostatně z výroční zprávy jasně vyplývá, že na Primě dosahuje reklama asi 28 % vysílacího času. To vám přijde jako pár minut?

Petr Kunzl
24. února 2022 • 8:21

Těší mě, i já vás rád poznávám. Je docela jedno, kolik reklamy Prima vysílá, pokud dodržuje pravidla licence. V téhle diskusi to nehraje žádnou roli. Jestli se vám to nelíbí, nedívejte se na ni. Na straně druhé, kdybyste četl, víte, že současný návrh ze strany Primy je takový, že "povinné" mají být jen první tři minuty reklamního bloku.K přebírání signálu z antény... no comment. Jděte se na to vyspat, třeba se vám rozsvítí.

Abox
23. února 2022 • 15:45

Myslím si, že kdyby Primu všichni poskytovatelé poslali k šípku a zrušili jí, za měsíc by Prima ještě ráda škrábala na dveře i s přeskakováním.

Dr. QQ
23. února 2022 • 15:14

Jediný důvod, proč si IPTV platím, je možnost přeskočit debilizující reklamy. Pokud tato možnost zanikne, ruším IPTV.

Majk
23. února 2022 • 14:44

Tady se nám někdo připosral. :tleskani Že by měla Prima přehnané sebevědomí o svém obsahu a nenapadlo ji, že taky může narazit a prostě se její podřadný obsah prošpikovaný hodinami reklam vysílat nebude?
A nebo se nenašly inzerenti, kteří by byli ochotni platit přípatek za to, že jejich reklamy půjdou v těch 2,5 minutách, které nepůjdou přeskočit?

Arvo
23. února 2022 • 14:37

Není to zbytečné dohadování? Dokáží diváci TV Prima funkci přeskočení reklamy použít?

Lubomir Kozak (nowak libor)
23. února 2022 • 14:35

Nebo Prima zjistila, že operátoři suše odpověděli "no a" ? Lidem chybět nebude.

Karel
23. února 2022 • 14:02

Televizní stanice si léta stěžují na vzestup internetového obsahu a úpadek na straně pozemního vysílání. Mladí lidé preferuji spíše zahraniční streamovací služby a televize takto přichází o peníze a snaží se úbytek diváků vynahradit pořady typu Hrajeme s Alim, Alkiho parťáci, (nový) RE-PLAY a nyní Like House, což bere komunita mladých diváků jako naprostý propadák s žádnou výchozí hodnotou a vyjadreni beznaděje. K tomu někoho v Primě napadlo přijít o miliony starších diváků, kteří využívají IP TV s funkcemi moderní doby. Už se nemůžu dočkat, až tato stanice vymře úplně.

Petr Novák
23. února 2022 • 16:19

Zrovna Re-Play propadák není, byť je pravda, že po výměně Mikoláše Tučka a Alžběty Trojanové herními streamery šla ta popularita dolů, ale propadákem bych ho pořád nenazval. Na pořad pro úzkou skupinu diváků má stále dost solidní výsledky.

Tomáš
23. února 2022 • 11:45

Pro mne jednoduche,nebudu se na ni divat,reklamy si mohou strcit nekam,stejne vas ty reklamy vytoci,dobry vyrobek nepotrebuje reklamu.

Bzuci.
23. února 2022 • 12:53

Jasně, a proto spousta dobrých nápadů skončila neúspěchem, protože dobrý produkt přece reklamu nepotřebuje.
Velmi omezený pohled na věc.

Dunar
23. února 2022 • 14:46

Lenže je reklama a je reklama. Takto nasilu ešte žiadna reklama nefungovala.

Bzuci.
24. února 2022 • 9:48

Co prosím? Že je reklama je reklama? Jako že nikdy nebyla žádný televizní reklama nebo co? Jak na sílu, on vás někdo nutí to sledovat? Lineární televizní vysílání? Narodil jste se v předminulém století?Mnoho toho o historii reklam nevím, ale co třeba podprahová reklama? Ta byla svého času velmi úspěšná, a přijde mi to teda mnohem víc "nasilu". Dneska zakázaná. Konfrontační reklamy, taky velmi drsná věc než začala být tvrdě regulována.Občas mi přijde, že lidi zapomínají, co bylo tři dny zpět.

peter.mlich
23. února 2022 • 11:11

Reklamy jsou zlo. Meli by vymyslet lepsi zpusob, jak je prezentovat.
Treba, ja v dobe volna koukam v novinach na ruzne clanky.
Tak, treba by mohla byt nejaka stranka, ktera prezentuje nejak solidne a strucne vyrobky. Neco jako je stranka se slevami, co davaji obchodni retezce. Coz je vlastne take reklama. Takze by stranka prezentovala aktualne levne nebo nove, zajimave zbozi a bylo by mozne to tridit podle kategorii a ruzne filtrovat. Neco jako zbozi.cz. Kdyz chci davat obrazek na stenu, tak treba nevim, jake mam moznosti. A tohle bych potreboval prave videt, seznam reseni a k tomu seznam vyrobku, kterymi se realizuji. Pripadne odkaz do kategorie naradi. Dneska se daji nektere policky i jen prilepit. Na panely, treba. Neni treba vrtani a buzirkovaci akce. A tohle mladi treba nemusi vedet, kteri koupili bydleni.

peter.mlich
23. února 2022 • 11:14

Tim chci rict, ze kdyz neco chci delat, ze si tu reklamu klidne zkouknu 10x. Videt, jak s tim ten clovek pracuje a tak.
Ale, proste mne nebavi koukat furt v tv reklamu na cokoladu nebo tak, kdyz takove vyrobky nekupuji. Reklama by mela toho cloveka zaujmout a nevnucovat se. Dat mu tip, ze neco jde nejak udelat.
Chapu, ze v tv neni prostor pro zdlouhave reklamy. A o to jde. Odkazat na web, kde to bude podrobneji. Strucne a jasne vysvetlene. A ne vnucovat, ze jsme lepsi.

Vindis
23. února 2022 • 11:56

Jenže o to tom je. Vnucovat. A i když s tebou souhlasím a bylo by fajn tam mít užitečnou reklamu, tak stejně jde jen o prachy. Je jim úplně jedno co je to za reklamu. Pokud ten agresivní nabídne velký prachy než ten slušný, tak kdo dostane přednost?
Jinak to co uvádíš už stejně existuje. Je to tzv product placement, respektive placený pořad. Třeba Dream team, Jak se staví sen, Rady ptáka loskutáka a tak dále. Tam se to hemží produkty, za který si nechali zaplatit prostor.

Aleš
23. února 2022 • 10:49

Divák není zvyklý na reklamy, divák je na.raný, protože reklamy ruší zážitek z pořadu a trestuhodně okrádají diváka o čas.

Searss
23. února 2022 • 10:50

Divák co si platí klasickou tv je hlavně debil

Vindis
23. února 2022 • 11:42

A jakou má možnost? Pozemní signál není všude. Tak jiná možnost než satelit nebo IPTV není. Jenže tam je úplně jiná platební politika. Aby mohli divákům dodat třeba Primu, tak musí Primě platit. To není jak na pozemáku, kde Prima naopak musí platit pozemákům. Proto to tam mají zdarma. Kdyby měli všichni stejné podmínky, tak by i pozemák byl dávno placený.

Mirek
23. února 2022 • 21:54

Ono to tak jednoduché není. Hlavní náplň komerčních televizí je vysílání reklamy. Ostatní obsah vysílání slouží jen k tomu, aby divák viděl reklamu. Hlavní příjem televizí je z reklam a není malý. A pokud sleduji televizi prostřednictvím IPTV, tak je třeba si uvědomit, že to je výdělečná činnost firmy vlastnící IPTV v přeprodeji "zboží". Tedy musí nakoupit, aby mohli prodat, proto musí tato firma zaplatit za nákup. U pozemního signálu konečný zákazník neplatí poskytovateli signálu, poskytovatel neprodává "zboží" televizních společností, tedy poskytovatel nemá z čeho platit televizím, proto za tuto službu musí zaplatit televizní společnosti, chtějí-li svůj signál takto šířit. Nikdo je k tomu nenutí. Jenže peníze za reklamy jsou od sledovanosti a ta je asi stále dostatečná na pozemním signálu a proto se jim to stále vyplatí.
Stejné podmínky by nastaly, kdyby poskytovatele IPTV nebrali od zákazníků peníze a televize by platily jim za distribuci, jako u pozemního vysílání, což je nereálné.
Jsme anomálie, 55 % domácností stále přijímá pozemní signál.
https://www.lupa.cz/clanky/skonci-do-deseti-l... ...

charlando
23. února 2022 • 10:41

Pokud si platím televizi (O2TV) ,nevím proč bych si měl ještě platit za reklamy. Koupil jsem si produkt a co s ním budu dělat dál (přetáčení, nahrávání ,zpožděné sledování ) je pouze moje záležitost.
Jestliže to nebude možné, přejdu na sledování jaké jsem měl dříve tj. příjem přez anténu ( za standardní poplatek za TV) a nahrávání na rekordér.

Searss
23. února 2022 • 10:50

A proč to dělat takhle složitě a cosi nahrávat, když mám všechy filmy a seriály okamžitě na pár kliknutí přes net? Přijde mi, že někteří zamrzli v minulé dekádě.

Bambus
23. února 2022 • 13:53

Všechny filmy a seriály dostupné mnohdy nejsou. Ale jinak souhlas, "lineární TV" už je v podstatě mrtvá. Navíc Primu apod., bych nedokázal sledovat ani pod pohrůžkou násilí. Jsou to opravdu "kanály" :-D

wings
24. února 2022 • 10:36

Vacsina je. Na tie ostatne sa mozes s kludom vys*at, ich zhliadnutie alebo nezhliadnutie ti zivot nijako nezmeni.
(aby som bol presny, nezhliadnutie vlastne zmeni: budes mat cas na nieco zmysluplnejsie)

Petr Maleček (dj.kure)
23. února 2022 • 17:11

To si ale pleteš. Ty sis koupil formu distribuce vysílání / alternativní přístup k němu. Nic víc. To je jako kdybys tvrdil, že nemusíš platit TV poplatky, když na pozemní vysílání nekoukáš, protože máš IPTV.

Ondrej Nekola (satai_)
23. února 2022 • 10:25

Narazili a uz meknou...

Cutter5
23. února 2022 • 10:37

aktuálně jde asi spíš o to, že na to bylo strašně málo času, a ani Prima to neměla technicky připravené... takže spousta IPTV poskytovatelů to prostě nestíhá vyřešit
ale tlačit na pilu asi mělo smysl, aby se tomu ty firmy opravdu věnovaly
čímž teda nechci říct, že bych s plánem Primy souhlasil :) a jsem zvědav jak dopadne souboj Prima vs O2TV

Bzuci.
23. února 2022 • 10:11

Přijde mi to od Primy trochu sebevražedné.
Pozemní lineární vysílání považuji dávno za mrtvé. Chápu, že jsou lidé, kteří jsou na něj zvyklí, ale ti vymírají, a soustředí se spíš na ty větší (Česká Televize, Nova).
Nedokážu pochopit, že v době dostupných on demand služeb, od Youtube po Netflix, na lineární vysílání ještě někdo kouká.
A Prima místo toho, aby se přizpůsobila, tak naopak tlačí na zachování zvyklostí lineárního vysílání, jako jsou nepřeskočitelné reklamy. Vím, že dávala operátorům nabídky i na vysílání bez reklam, samozřejmě za peníze (protože za služby se musí platit vždycky), ale zjevně ty podmínky byly takové, že to nikdo nechce.Být ve vedení Primy, asi bych se to snažil dovést k nějakému rozumnému exitu, a vedle začít budovat něco nového. Mají studia a spoustu šikovných lidí, jistě by mohli začít třeba produkovat seriály nebo dělat dabing pro on demand poskytovatele. Ale to je můj pohled nezúčastněné osoby z venku, akcionáři Primy to zjevně vidí jinak.

radon
23. února 2022 • 13:16

Prima má svou videotéku, ale asi si ji neplatí tolik lidí jako Netflix :-). Navíc je zvyklá na velké balíky peněz z reklamy a akcionáři určitě tlačí, aby zisky rostly. No čas ukáže ...

mepp
23. února 2022 • 14:57

Lidi koukají a to dokonce čím dál tím více....https://www.lupa.cz/aktuality/televizni-sledo... ... Nezapomeň, že průměrná populace stárne. ono se to samozřejmě časem zlomí jen do on-demand modelu, ale bude to ještě hodně dlouho trvat.

Bzuci.
24. února 2022 • 10:05

Já právě nezapomínám, že populace stárně, proto uživatelé lineárního vysílání vymírají. Kdo jednou přejde na on demand, k lineárnímu vysílání se vracet nebude.
Asi to bude tím, že díky covidu a stárnutí je na to prostě víc času.

Petr Novák
23. února 2022 • 16:08

Prima sama dabingy dělat nemůže, protože nemá vlastní dabingové studio, byť se tak z nějakého důvodu snaží tvářit. Ve skutečnosti ale vlastní dabingové studio nemá a využívá externí studia, která ale v titulcích neuvádí. A jelikož peníze nesmrdí a kor v dnešní době ne, tak na to studia přistoupila.
Jediné dvě televize v Česku, které v současné době mají vlastní dabingové studio jsou ČT a TV Barrandov. U Barrandova jde ale o studio vlastněné jeho vlastníkem, které ale využívají i externí zadavatelé, hlavně pak kabelové kanály z rodiny Filmbox a v minulosti i Prima, ale mám pocit, že tato spolupráce už skončilo. Studio se v minulosti jmenovalo Médea Promotion Dabing, ale od roku 2020 se už i v dabinzích pro externí zadavatele uvádí jako Barrandov Televizní Studio, což je oficiální plné označení TV Barrandov. To jen na doplnění.
Jinak v minulosti měla svoje studio i Nova, resp. ČNTS, ale po rozchodu Železaného a ČNTS toto studio zaniklo a Nova začala využívat výhradně externí studia, byť nějakou dobu dělala stejnou fintu jako dnes Prima a místo skutečného studia uváděla jen Česká Produkční 2000 a později CME Media Services.

Lu Tze
23. února 2022 • 16:49

Podmínka pro možnost přetáčení reklam byla cca. 50Kč měsíčně per klient. Což je fakt mimo.

Lool
23. února 2022 • 22:58

Tady se ale nejedna o klasickou linearni televizi, naopak je to v podstate obsah na vyzadani (s omezenim na tydenni obsah), s tim rozdilem, ze na to nic neplatim. Dnes by chtel kazdy vse zadarmo a nejlepe s maslickou. Vsichni vidi pouze vidinu velkych zisku, ale vubec netusi, kolik provoz takove srandy stoji. Cesi umi jen brblat, ale ve vysledku si nechaji srat na hlavu. Dukazem toho jsou jedny z nedrazsich mobilnich sluzeb v evrope, sizena kvalita potravin, nejruznejsi arbitraze a dalsi...

Mirek
3. června 2022 • 0:36

No jo, ale tyhle sluzby zpetneho shlednuti uz vlastne placene jsou, ne? Nabizi je treba Vodafone TV, Skylink.. A to jsou sluzby placene..

hanes1
23. února 2022 • 10:05

Som síce slovák, no napíšem to hezky-česky : "Ať jde TV Prima doprdele" :)
Toto je doslova vydieranie zo strany TV Prima ... byť operátorom, ignorujem jej požiadavky aj naďalej ...
Kto sa má na tie reklamné braky pozerať?

jentakjdu
23. února 2022 • 10:11

Nejen Prima, ale i Vodafone a ostatní poskytovatelé signálu, kteří přistoupí na toto vydírání. Je jasné, že se o výpalné Prima s poskytovateli podělí, takže v tom jedou všichni. Nechápu recenzenty, že u Primy ještě inzerují.

Lool
23. února 2022 • 22:49

Naopak, pro inzerenty jsou snahy Primy pozehnani. A proc to nazyvat vypalnym? Je to legitimni pozadavek na to, aby se reklama dostala k divakovi. To je to co tu televizi zivi. Komu se to nelibi, ma radu jinych kanalu, tak nechapu to rozhorceni. Ja treba na Prime sleduji reality show a koukam na Zoom. Reklamni bloky me neskutecne vadi, zejmena jejich bobtnani jak na delce tak mnozstvi, ale s tim nic neudelam. Moc nechapu ty, co sleduji filmy, ktere takto casto narostou na delce o tretinu, to uz bych nedal. Aktualne sleduji prevazne z archivu a preskovani reklam vyuzivam. Ani se nedivim, ze s omezenim nekdo prisel a casem se budou muset pridat i dalsi.

Mirek
3. června 2022 • 0:33

No ji, jenže teď se ten program nedá přetočit už vůbec, nejenom reklamy.. uz se mi nekolikrat stalo, ze jsem musel dat pauzu uprostred sledovani poradu a kdyz jsem chtel pokracovat, tak se mi porad pustil znovu od zacatku.. a tomznamena co? Nejde to pretocit, takze jsem to vypnul komplet… Jak prima prochazi o reklamu? Pokud o ni ma nekdo zajem, na reklamu se jiste rad podiva…

nemam_jmeno
2. března 2022 • 7:14

kukals nekdy na nejakou vec z iprima ? casto 3x stejna reklama pred Zacatkem poradu, to ti z toho mrdá ze bys skočil pod rychle rozběhnutou slepici :D

Určitě si přečtěte

Články odjinud