Dusan
21. srpna 2008 • 7:41

Pochopil jsem dobre, ze tenhle projektor nema ani lens shifting ani zoom? Pomineme-li ten fakt, ze bez techto features bych nedoporucil koupil projektor ani zadarmo, tak tech 20+ tisic je opravdu velice ambiciozni cena.

Radek.
21. srpna 2008 • 0:46

Tak to už teď jsme docela blízko - viz EPSON EMP-TW1000 (Full HD 3LCD) na Pixmanii (nenažraní čeští kameníci se na cenu kolem 30 tisíc nedostanou ani za rok, když teď chtějí 2× tolik...).

Dusan
21. srpna 2008 • 7:38

Podvodniky z Pixmanie bych tu vazne moc neprezentoval. :-( Kdyz uz chtit usetrit tak nakoupit v serioznim nemeckem internetovem obchode.

Radek.
22. srpna 2008 • 21:34

Tohle nebyla reklama na žabožrouty - když nic jiného, tak nesnáším ten jejich robo-translátor co generuje perly typu "přístav" místo port a pod. - ale pokud jeden eshop může se ziskem a zárukou dodávat jeden konkrétní projektor za 30 litrů - a jinej v té samé EU (a nejsou to jenom kameníci) se zaprděným nenažraným čecháčkem v čele chce 60, tak tady už něco sviňsky smrdí, páni Pukové, Kasové a spol...
PS: U pixmanie už jsem elektroniku párkrát nakupoval právě kvůli rozdílu ceny přes 50% oproti obchodům - a zatím (kupodivu?) vždycky bez problémů.

bob
21. srpna 2008 • 7:41

No nevím, jestli je Pixmanie, dobrý příklad. Zrovna u tohoto výrobku je cena se všemi přirážkami Pixmánie 37 000 Kč, takže slovo "okolo 30" je hodně mimo. Ale souhlasím, kamenné obchody jsou nehorázná verbež.

5h1nj1
21. srpna 2008 • 9:51

Az si zkusis nejakou kamennou prodejnu vest a budes vedet, jakym zpusobem je treba nastavovat ceny, aby se takova kamenna prodejna vubec uzivila (nemluve o zisku), tak se muzes pokorne vratit a omluvit.

kegeston
21. srpna 2008 • 11:10

cože? :-D:-D:-D to si robíš prču... komu by se měl omluvit a ještě pokorně? Zboží si můžeš vyzkoušet na výdejním skladu toho e-shopu a málokterý kemeník má profíka který ví vo co go... běžně nějaký brigádník, který dřív prodával jen rohlíky a teď najednou dělá do televizí. Ani omylem, jestli si léčíš nějaký komplex z nefungujícího krámku, tak to zkus jinde, ne na internetu. Zkus to dát třeba do novin ;-)

Jaromír Puk
21. srpna 2008 • 11:39 • šéfredaktor AVmania.cz

Osobní zkušenost.Přijde člověk do kamenného obchodu řekne, že má o něco zájem. Ptá se na rozdíly, na doporučení, tahá rozumy. Stráví tam asi hodinu, nechá si ukázat a předvést několik výrobků, na závěr si vybere. Pak (v tom lepším případě nejdřív poděkuje) odejde. Za pár dní ho tam máte znovu. A má dotaz. Že si na internetu koupil ten výrobek, co se mu líbil (občas se ještě pochlubí za kolik), ale má obvykle problém. Pokud jde o malý produkt rovnou ho vytáhne z kapsy a začne vám ho strkat do ruky, pokud jde o velký, který nedotáhne, vede vás k tomu vašemu vystavenému a začne ukazovat co mu nefunguje, čemu nerozumí atd. Pokud nechcete radit a doporučíte, aby se obrátil tam, kde to koupil, začne se vztekat, co si dovolujete odmítat... následující nevybíravá slova směřující na prodavače již nejsou vhodná pro zveřejnění...Neříkám, že tak jednají všichni lidé, ale je to poměrně časté... Pokud vy se tak nechováte (předpokládám že nikoliv), tak vás to jen ctí. Netvrdím, že všichni za pultem své věci rozumí, ale vězte, že ti co ano, mají občas co dělat, aby zůstali v těchto situacích klidní...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují.
Alterovo Ego
21. srpna 2008 • 14:34

Tohlel je bohužel běžná praxe. A vůbec nejlepší je, když jim tu věc, kterou si chtějí prohlédnout musíte objednat.
Pak do toho ještě patří národní sport: "Rozbalte mi čtyři LCD, já vám je opatlám spocenýma rukama a pak si stejně žádný nekoupím." a vůbec nejlepší technika je: "Zaviroval\rozdrbal jsem si Windows, okamžitě mi to spravte. A ZADARMO VY ZLODĚJI!" Mezi dobré chování patří pozdrav: "Jste strašně drazí." a při pohledu do ceníku služeb je oblíbený uražený výkřik: "No to jim teda nezaplatím." (aniž by cokoliv chtěli).
A ještě jsem zapoměl na oblíbené servisní: "Dám vás do Novy!!!" :-D

bob
21. srpna 2008 • 17:46

Jelikož smyslem podnikání je vytvářet zisk, a jak tady čtu asi žádný nemáte, tak to "podnikání" zabalte. Nechápu, co je špatného jít se podívat do kamenného obchodu prohlédnout si výrobek a potom si ho koupit na netu? Navíc když jdu kamenného obchodu, nejen, že je zboží o 10-50%dražší než na netu, ale také se tam většinou prodávají starší modely, nebo bombastické výprodeje právě starých modelů, přitom na internetu se dají koupit za stejné peníze úplné novinky. Naštěstí se ještě najde hodně těch co rádi přeplatí a jdou si to koupit do kamenného obchodu. Jinak co se týče prodavačů, to je zoufalost sama. Jejich rozumy, ve stylu "jedna paní povídala", lhaní, neříkání pravdy a celkový "výstup" prodavačů, odpovídá jejich platovému zařazení. Opravdu si vše raději v klidu vyberu na netu, koupím levněji a ještě mě to dovezou až domů.
Pokud prosím někdo se mnou nesouhlasí, ať uvedene pádné argumenty proč jít nakupovat do kamenného obchodu. Děkuji

Alterovo Ego
21. srpna 2008 • 23:22

No jo no, když někdo chodí nakupovat do Electro Worldu, tak se pak nesmí divit, když si myslí o prodavačích tohle. Nehledě na to, že neustále narážíme na tokovýhle rozumbrady, co si myslí, že sežrali moudrost světa, všechno ví, všechno znají a prodavač jim lže a nebo vůbec nic neví. Pokaždé přemýšlím, proč se vlastně ptají, když to oni přece vědí líp. :-D
Nehledě na to, že opravdu dobrý prodejce má mnohem víc, než si dovedete představit a jsou to odborníci, jenomže člověk, co se chodí ptát za prodavačem do supermarketu se s žádným prodejcem nesetká. :-D
A už se těším, až tímhle fantastickým přístupem zlikvidujete všechny kamené obchody. Kam se pak budete na zboží chodit koukat? To pak budete hodiny sedět u internetu, prolízat jeden eshop za druhým a hledat alespoň nějakou rozumnou fotku v rozlišení, kdy uvidíte něco víc, než že je krabice hranatá. Budete se protloukat spustou diskusí o výrobku, které jsou plné lží, zmanipulovaných jakobyrecenzí a informací "jedna paní povídala". Pak si něco vyberete, zaplatíte, dodavatel vám to třeba měsíc pozdrží (už má prachy, tak proč by spěchal), přeprava vám to sice doveze až domů, ale bude to přepravou poškozeno, vy si toho hned nevšimnete a pak budete běhat od čerta k ďáblu, shánět autorizovaný servis, který by vám opravu nacenil a nakonec budete po dalším měsíci rád, že máte alespoň ten opravenej kus, co vám přepravka rozbyla. Nehledě na to, že díky vyčůranosti nakupujících a jejich čtrnácti denní fintě budete dostávat už jednou prodané, v lepším případě přebalené zboží. Pak se budete hádat s dodavatelem a ve výsledku vás to vyjde mnohem dráž, než kdybyste si to šel koupit do kameného obchodu. :-D
Ale já vám to přeju. Jen si to užijte. Alespoň uvidíte, co je denní chleba těch vámi nenáviděných prodavačů z předražených kamených obchodů. To bude potom chuťka taková reklamace u internetového prodejce. To si pošmáknete. :-D
Jo jo chlapci, jen kopejte. Ono za chvíli nebude do koho a pak přeberou vládu obchodní řetězce. To se budete divit i ušima co dokáží. :-D

Určitě si přečtěte

Články odjinud