No jo no, když někdo chodí nakupovat do Electro Worldu, tak se pak nesmí divit, když si myslí o prodavačích tohle. Nehledě na to, že neustále narážíme na tokovýhle rozumbrady, co si myslí, že sežrali moudrost světa, všechno ví, všechno znají a prodavač jim lže a nebo vůbec nic neví. Pokaždé přemýšlím, proč se vlastně ptají, když to oni přece vědí líp. 
Nehledě na to, že opravdu dobrý prodejce má mnohem víc, než si dovedete představit a jsou to odborníci, jenomže člověk, co se chodí ptát za prodavačem do supermarketu se s žádným prodejcem nesetká. 
A už se těším, až tímhle fantastickým přístupem zlikvidujete všechny kamené obchody. Kam se pak budete na zboží chodit koukat? To pak budete hodiny sedět u internetu, prolízat jeden eshop za druhým a hledat alespoň nějakou rozumnou fotku v rozlišení, kdy uvidíte něco víc, než že je krabice hranatá. Budete se protloukat spustou diskusí o výrobku, které jsou plné lží, zmanipulovaných jakobyrecenzí a informací "jedna paní povídala". Pak si něco vyberete, zaplatíte, dodavatel vám to třeba měsíc pozdrží (už má prachy, tak proč by spěchal), přeprava vám to sice doveze až domů, ale bude to přepravou poškozeno, vy si toho hned nevšimnete a pak budete běhat od čerta k ďáblu, shánět autorizovaný servis, který by vám opravu nacenil a nakonec budete po dalším měsíci rád, že máte alespoň ten opravenej kus, co vám přepravka rozbyla. Nehledě na to, že díky vyčůranosti nakupujících a jejich čtrnácti denní fintě budete dostávat už jednou prodané, v lepším případě přebalené zboží. Pak se budete hádat s dodavatelem a ve výsledku vás to vyjde mnohem dráž, než kdybyste si to šel koupit do kameného obchodu. 
Ale já vám to přeju. Jen si to užijte. Alespoň uvidíte, co je denní chleba těch vámi nenáviděných prodavačů z předražených kamených obchodů. To bude potom chuťka taková reklamace u internetového prodejce. To si pošmáknete. 
Jo jo chlapci, jen kopejte. Ono za chvíli nebude do koho a pak přeberou vládu obchodní řetězce. To se budete divit i ušima co dokáží. 