Janek  |  31. 01. 2020 23:14

No, je to vsechno super, ale ta cena je trochu mimo (za filips) a jeste ke vsemu to ma android

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Fran  |  01. 02. 2020 02:30

Cena mimo za kvalitnejsi 65" OLED tv neni
Uz jen ten soundbar od B&W je tak desitka ceny
Mimo tu tedy budete akorat vy, sacuju to na zmateneho uzivatele podradneho predrazeneho zbozi od Applu

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Janek  |  01. 02. 2020 08:39

Ty bys moh jit delat na Barandov vestitelku

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
avatar
01. 02. 2020 10:18

Omylem jsem dal plus.... zajimave ze treba AppleTV funguje diametralne lepe nez AndroidTV a dalsi systemy. Priste radsi nepiste o podradnosti kdyz ten (eko)system neznate.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Miki  |  04. 02. 2020 14:18

Třeba já jsem spokojený se svou 65" OLED Philips i tím "podřadným předraženým zbožím od Applu" ono se to nevylučuje

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Jardadts  |  01. 02. 2020 11:11

Měl jsem za to, že modely 804/854 a 934 jsou obrazově shodné , jen 934 má navíc soundbar.
Překvapuje mě ,že píšete jak je 934 oproti 804 lepší (kapitola 3) .Porovnával jsem si oba modely a nenašel jsem u 934 co se týče zpracování obrazu nic navíc.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Stormborec  |  01. 02. 2020 13:22

Ono už ta 8. řada, jelikož je to OLED, tak je už tím tak obrazově vysoko, že nějaké zlepšení může být jenom kosmetické co se týká obrazu. Ten příplatek za to asi skutečně nestojí (pokud někdo neví co s prachama...)

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Jardadts  |  01. 02. 2020 19:24

Já si právě myslím,že ty TV by měly být obrazově identické . Příplatek za soundbar u 934 si musí vyhodnoti každý sám podle svých potřeb.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
externí redaktor AVmania.cz | 02. 02. 2020 16:24

Dobré nedělní odpoledne, je mně jedno, zda mají/nemají být shodné. Popisuji regulérní, reálnou zkušenost. Jak by řekla moje prababička - „934 vokazovala líp“. Proč, jak moc a jak moc pro koho, je věc druhá. Vzhledem k tomu, jsme měli zapůjčenu 934 v 65" verzi a 804 v nižší 55" velikosti, tak je logicky očekáváno, že případné chyby v obraze - při shodné kvalitě obsahu, nastavení, panelů.... vyjde lépe pro 55" verzi. Nevyšlo. Rozdíl, při stejné pozorovací vzdálenosti, jsem nevnímal jen já. Jak plyne z testu, TV jsme měli zapůjčeny těsně v návaznosti, avšak nikoliv postavené v jedné chvíli vedle sebe. To však nic nemění na závěrech. Pouštěli jsme stejná videa, stejnou kvalitu a nekvalitu.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
01. 02. 2020 18:53

Hlavně že si autor vyzkoušel Philips Smart TV aplikaci z Google play. To je totiž nejvíc nepoužitelná aplikace k televizi, se kterou se můžete setkat. Poslední aktualizace někdy před více než rokem a že existuje nějaký Android 10, to ještě ve Philipsu nezaregistrovali. Mě už Philips nesmí do baráku.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Jardadts  |  01. 02. 2020 19:21

Mám model z roku 2016 a nový firmware byl pravidelně každé 3 měsíce. V létě 2019 se to zastavilo a vyšly asi jen 2 firmwary. Nevidím důvod se hnát za stále novějším androidem ,když stejně nic extra nepřináší. V podstatě jediná změna byla změna úvodní obrazovky při přechodu na Android 8 jinak nic . Osobně bych klidně vydržel na původním firmwaru a o nic bych nepřišel.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Mirek  |  01. 02. 2020 21:26

Je třeba si občas něco přečíst a potom psát.
https://www.cnews.cz/android-tv-10-adt-3...

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
externí redaktor AVmania.cz | 02. 02. 2020 16:32

Dobrý den,pakliže máte na mysli „Kolekci TV Philips“, tj. předinstalovanou aplikaci, která má i své tlačítko na ovladači, tak ano, díval jsem se tam. Je na tom něco špatného? Někde jsem ji falešně, či dokonce lživě popsal? Když něco neodzkoušíme, nepopíšeme - kritika. Když něco vyzkoušíme, nafotíme - kritika. Ne, zavděčit každému se nelze. Ad Android - mě devítka v tomto modelu nikterak neprovokovala, takže nemám důvod kritizovat. Samozřejmě bych rád viděl v brzké budoucnosti případný posun na A10.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Mirek  |  02. 02. 2020 17:55

Dobrý den,
na druhou stranu je docela zvláštní, že v době, kdy je již více měsíců na "světě" Android 10, tak společnosti Sony, Philips, Sharp... teprve uvolňují aktualizace Android 9. Na mém Sony KD-65AF9 proběhla aktualizace několik dnů nazpět, 30. ledna, což nepovažuji zrovna za kvalitní podporu Sony. S takovou můžu očekávat Android 10 někdy za půl roku nejdříve.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
externí redaktor AVmania.cz | 02. 02. 2020 19:00

Dobrý den,více-méně máte pravdu, tedy z pohledu uživatele. Nemám potřebu se kohokoliv zastávat. Bylo rozhodnutím příslušného výrobce, jaký OS do televizorů nasadí. Z druhé strany - u Androidu nemusí být vše vždy v rukách výrobců. Televizor taky není mobilní telefon. Aktualizace se může na výrobku negativně podepsat. Proto bývá skutečně lepší ji důkladně odladit a následně teprve vypustit ven. Jestliže jako uživatel budu mít stabilní operační systém, kde mně vše žádané funguje bezchybně, nemám důvod s netrpělivostí vyhlížet upgrade na další verzi. Nicméně Vás chápu. Lidé prostě chtějí mít nejnovější OS, nejnovější funkce. Osobně dávám přednost plné funkčnosti, stabilitě a samozřejmě co nejdelší podpoře. Dlouhodobost podpory určitého OS bývá právě bolestivým místem u mnoha zařízení. Jestliže ale člověk zvolí alespoň telku s výborným obrazem, ony „chytré“ vymoženosti má - naštěstí - možnost tam dostat i jinak. Avšak z pohledu kupujícího platí - zaplatil jsem konkrétní obnos a chci mít adekvátní minimální životnost v plném rozsahu. Zde se často očekávání kupujícího a aktivita výrobce střetává.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Mirek  |  02. 02. 2020 22:11

Ani by mi tak nevadilo, že aktualizace je celkem daleko, že nemám nejnovější funkce, spíše mě zaráží, že se potom hodně dlouho čeká na podporu formátů, které jsou již dávno v distribuci. Potom napíšete dotaz na Sony, že něco nejde úplně korektně přehrát (HDR10+), jestli s tím bude Sony něco dělat a dostanete neurčitou odpověď, něco ve smyslu "snad, kontrolujte si aktualizace software." A po půl roce od odpovědi zjistíte, že aktualizace je na světě, ale problém nevyřešila.
Nemyslím si, že zavedení například HDR10+ musí být nutně spojeno s vyšší verzi androidu, aby potom člověk časem nezjistil, že bohužel pro jeho typ televizoru již podporu nedělají a nedostane jí, přestože je tento formát znám již několik let.
https://www.sony.cz/electronics/support/telev... ...
Aktualizace firmwaru: Vítá vás systém Android™ 9 Pie pro televizory Sony z roku 2018–2019 (řady AF9, ZF9, AG9, ZG9, XG85/XG87 a XG95) – 29. ledna 2020 [aktualizace]

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Vojta  |  07. 06. 2020 23:00

Ahoj, chtěl bych se zeptat autora článku, co si myslí o zpracování obrazu této tv? Mám ji asi týden a občas mi přijde, že je to trochu moc "blurred". Není to prostě ono.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Trojta  |  18. 07. 2020 13:56

Musíte k tomu upřesnit jaký zdroj a formát se vám bluruje, jako všechno? Doladit se nedaří?
Snad to nebude konkrétním kusem a podaří se donastavit popř. SW, nebo lepší zdroj.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Zasílat názory