Že sluchátka nedělá jen zvuk, ale i styl a design, to je jasné. Protože v posledních letech dramaticky vzrostl zájem o přenosná sluchátka, většina výrobců dělá několik řad se zaměřením na různé druhy zájemců.
Design nové řady sluchátek Philips, která přichází pod názvem CitiScape, byl podle firmy inspirován lidmi žijícími v šesti nejpopulárnějších městech – New Yorku, Londýně, Berlíně, Šhangaji, Paříži a Tokyu.
Modelová řada sluchátek bude zaměřena na „městské posluchače“, troje náhlavní sluchátka a jedny špunty se podle toho jmenují. U všech modelů byl kladen důraz na dobou izolaci od okolního hluku, takže se jedná samozřejmě o uzavřenou konstrukci, přičemž podle výrobce je použito dvojité odhlučnění MusicSeal.
Náhlavní sluchátka Uptown (předměstí), Downtown (centrum) a Shibuya/Metro jsou uzavřená sluchátka s 40 mm měničem, špunty nesoucí název St. Germain/Underground pak mají 10 mm měnič. Všechny modely mají 1,2m kabel.
CitiScape Uptown SHL5905 budou rozměrnější cirkumaurální sluchátka (kolem uší), provedení je šedé nebo hnědé. Sluchátka budou vybavena také mikrofonem a regulací hlasitosti na kabelu. Cena orientačně vychází kolem 2 600 Kč.
Supraurální sluchátka (na uši) CitiScape Downtown SHL5605 jsou vybaveny mikrofonem, k dostání budou v bílé, purpurové a černé barvě. Cena orientačně vychází na 1 800 Kč.
Stejnou konstrukci budou mít sluchátka CitiScape Shibuya SHL5200, ty mikrofon již nemají, náušníky by měly ale být z měkkého, pěnového materiálu. Provedení bude černé a bílé (zda i u nás budou v růžovém provedení není zatím jisté), cena vychází zhruba na 1 400 Kč.
Tutéž cenu pak by měly mít špunty CitiScape St. Germain SHE5105. Ty disponují mikrofonem a plochým kabelem, který by měl bránit zamotání či poškození.
Pro majitele mobilů informace – Philips uvádí kompatibilitu s telefony firem iPhone, BlackBerry, HTC, LG, Motorola, Nokia, Palm, Samsung a Sony Ericsson.
Zdroj: Philips, WhatHifi, Amazon