j.pagac
30. března 2021 • 10:18

Chtělo by to ale vylepšit aplikaci. Například dnes jsem chtěl najít konkrétní pořad ze série Bizarní jídla: Lahodné destinace IV (XYZ), kde XYZ je číslo dílu, jenomže v tom uživatelském rozhraní tohle číslo dílu vůbec neuvidím, protože se tam nevejde, takže když jich je 10 po sobě, všechny mají stejný ilustrační obrázek, tak nemám šanci najít ten správný, protože když už jeden vyberu (díl 8) a zjistím, že to není on, tak se nemám šanci dostat na ten následující pořad, protože v sekci "Podobné" to ukáže sice dva další díly, ale třeba o deset dílů později (díl 13 a díl 18). A když klepnu na šipku zpět, tak mě to hodí na aktuální okamžik v časové ose, nikoliv tam, kde jsem byl než jsem si vybral pořad. Přitom by stačilo někam do detailu pořadu uvést chronologicky všechny dostupné díly toho pořadu. Nebo připravit nějaký pohled na pořad, kde budou chronologicky všechny díly včetně popisu, tak jak to má třeba Netflix.Občas dochází (Chromecast with Google TV) k zatuhnutí přesouvání ve streamu. Posunu se a stream se do nekonečna načítá. Stačí Kuki vypnout, znova spustit a funguje to, ale je to otravné.Další problém na který jsem narazil dnes ráno. Našel jsem si ten pořad, který jsem chtěl pustit ženě (viz. anabáze na začátku komentáře) a aby tam něco viděla, tak jsem otočil mobil (Pixel 3a) do landscape. Aplikace odhlásila můj profil a nabídla mi volbu profilu, takže jsem o vyhledaný pořad přišel. #!$@Hrozně frustrující zážitek. Ale jinak je služba ok.

Petr
31. března 2021 • 10:52

Dobrý den.
Chci se Vás zeptat na vaše zkušenosti s Chromecast with Google TV a Kuki.
Moje jsou následující: používal jsem to měsíc bez větších potíží. Poslední týden zlobilo přetáčení jak zmiňujeme. Ale poslední 2 dny nejde přetáčet vůbec, po opětovném zapnutí pořadu se Kuki zcela zasekne, následně padne a vrátí mě to do rozhraní Chromecastu.
Nevím zda to souvisí s poslední aktualizaci. Ale zcela to znemožňuje normálni sledování pořadů.
Na dodávaném set-top-boxu, tuším Arris 4302, to funguje normálně.

j.pagac
31. března 2021 • 22:11

Chová se mi to úplně stejně jako vám. Myslel jsem že se to rychlé vyřeší, ale budu asi muset kontaktovat technickou podporu.

Určitě si přečtěte

Články odjinud