Klaudie
14. června 2012 • 1:07

Pokání je výjimečný film! Zejména první část je naprosto strhující, až bych se nebála použít výraz "dokonalá"! Perfektní hudba, geniální obrazová stránka, mimořádné herecké výkony! Co se týče recenze, tak mě zarazilo snad jen to, že autor o Wrightově předchozím filmu Pýcha a předsudek mluví jako o značně moderně pojaté, v podstatě romantické komedii. Wrightova PaP se mi zdá geniální v tom, že zůstala ve svém základu tak klasická, jak jen mohla, ale stala se mnohem realističtější. Dokonce bych řekla, že se své literární předloh drží nadmíru věrně, akorát je viděna pohledem odprostěným od romantické nedotknutelnosti. Ale to sem nepatří! :-) S recenzí Pokání v podstatě souhlasím! I u mě si tento film vysloužil plný počet! :-)

Juaréz
4. února 2008 • 2:18

Tenhle film je prostě úžasný ... a ten dlouhatánský one-shot na pláži mě taky posadil na zadek. Takhle promakaných filmů se netočí mnoho.

mi0
4. února 2008 • 10:48

Poopravím - "Takhle promakaných AMERICKÝCH filmů se netočí mnoho" ;-)
...hoci 10/10 je trochu prehnané hodnotenie...

Michal
4. února 2008 • 14:36

A muzes mi rict jeste nejakou jinou zemi ,kde se toci dobre filmy.Ja o zadne nevim.....,hlave nerikej v Cesku.

mi0
4. února 2008 • 15:35

Ja som prepadol filmom z dalekeho vychodu tj. Cina, Severna Korea pripadne Japonsko. Bohuzial, na CR/SR su zname tak maximalne Old Boy, 7-Iron alebo rozpravka Cesta do fantazie... tym teraz nechcem povedat, ze vsetko z tych krajin je super, no vacinou ten brak ostava pekne tam, kde sa natocil a do europy sa uz nedostane kdezto americke "filmy" sa u nas objavia snad vsetky a cloveka uz pomaly unavuje pri 9 z 10 filmoch rozmyslat, ci nabuduce do toho kina este pojde alebo sa radsej na to vykasle... (pozn. nastastie Atonement sa radi medzi tie dobre filmy)

Juaréz
4. února 2008 • 23:37

No, tady jsi trošku přestřelil - ten film je anglicko/francouzská koprodukce :D Jinak bych snad i souhlasil, ale já už proti těm amíkům tak nebrojím. Jejich nezávislé filmy jsou srovnatelné s evropskými, mnohdy mají díky většímu rozpočtu drobní režiséři lepší možnosti technicky popracovat na vizuální stránce, což je fajn. Filmové trháky jsou většinou stejná kravina bez ohledu na to, kde se točí - tolik oslavovaná japonská horrorová vlna je teď v mnohem horším stavu, než předělávky made in usa, kim ki-duk spí, ang lee chladne ...

mi0
5. února 2008 • 8:38

No možno preto bol Atonement taký dobrý - keby je čisto americký, tak by možno skončil tam, kde podobné výtvory Made in USA :-PA horory ja akosi nemusím. Aj som skúsil šťastie s Ringom či Grudge (samozrejme všetko z Ázie, nie tie americké prerábky) no ani jedno mi nič nepovedalo... ja sa nedokážem báť, takže som pri nich len tak presedel (a to mi príbuzný vravel, že to ani dopozerať nemohol, čo sa tak bál :-/ )

Juaréz
9. února 2008 • 1:06

Samozrejme, zminil jsem se o tom jen proto, ze ten zanr prozival renesanci. No, to je asi silne slovo, proste toho bylo hodne, kvalita nebyla nijak vysoka :)