Pomůže Toshibě 30 sekund za 3 miliony dolarů?

Jak začátkem ledna uvedl server formatwarcentral.com, BDA překazila Toshibě jednání o přechodu filmových společností Warner a FOX do HD DVD tábora. Částka 500 miliónů USD, kterou podle důvěryhodných zdrojů serveru obdržela společnost Warner Bros, byla více než dostatečnou motivací ke změně původního rozhodnutí a zvolit raději Blu-ray tábor. Neznámou částkou také dle serveru obdržela i společnost FOX.

Že se tento tah Blu-ray táboru bohatě vyplatil, je nyní již jasné. Panika mezi spotřebiteli i obchodníky po oficiálním oznámení společnosti Warner Bros vydávat své filmy exkluzivně na Blu-ray formátu udělala své – propad prodejů HD DVD přehrávačů je značný.
 
Co na to Toshiba? Nedělní finále národní ligy amerického fotbalu Super Bowl v televizoru sleduje každý rok kolem 140 miliónů Američanů, tj. každý druhý občan USA. Čas pro reklamní spoty, které jsou vysílány během zápasu, patří tedy mezi nejdražší – 30 sekund stojí 2,7 milionu dolarů. Letos Toshiba zakoupila také svých 30 sekund a pokouší se reklamou zvrátit pro ni aktuálně značně nepříznivý vývoj války HD DVD s Blu-ray formátem.
 
V reklamě, která byla vysílána během finále, je vidět, že Toshiba se snaží oslovit diváky tituly, které jsou pouze na HD DVD (především Transformers) a také nízkou cenou HD DVD přehrávačů. Zda podobné reklamy zvrátí výsledek války, která spěje neodvratně ke konci, je značně nejisté. Obzvláště nyní, kdy se spousta lidí obává, že nebude na HD DVD přehrávači v budoucnosti co pouštět.

Určitě si přečtěte

Články odjinud