Jdu vokolo
12. ledna 2022 • 22:51

Sakra. To se mně líbí. K tomu nějaké ty KEFy. Poznamenávám si. :-)

roman2277
13. ledna 2022 • 7:03

Treba LS 50.

miandys
13. ledna 2022 • 14:32

A proč ne. KEFY jsou mimořádně dobré bedny napříč výrobním spektrem.

Trojta
19. ledna 2022 • 22:14

Jo proč ne, komu to vyhovuje.. tady něco podobného z koncernu a vnitřkem Technics :
https://avmania.zive.cz/panasonic-sc-pmx802-novy-... ... Jinak ohledně designu od Technics pravda estetika je na výbornou a to se u spotřební elektroniky přece taky počítá. Například tento zesík je asi typický příklad mimo gramce a zmiňovanej starší aušus.
https://avmania.zive.cz/technics-su-g700m2-druha-... ... Není levnej, vypadá cool ale jak hraje .. blbě/dobře/skvěle ? Co na to Greengay & Menzesdis co tady zatím (ne)zmaturovali z elektrotechniky. Kdo haní Technics po zvukové stránce míří do jiné kategorie domácího hi-fi, či předchozích období a určitě záleží jak co ale neházel bych to do jednoho pytle. Třeba ty gramce, soundbary u nejvyšších TV Panasonic, nebo sluchátka jsou vesměs chválené atp.
Od doby co je vlastní corporation nejsou výrobky vyloženě špatné, nikdo neříká že jsou hi-end TOP.

LEKSIKSON
12. ledna 2022 • 21:52

Asi před 2 roky jsem se pídil v krámech po síťovém přehrávači. Dostalo se mi odpovědi, že předbíhám dobu protože se ještě nic takového nevyrábí :lol: Nakonec mohu doma používat Synology NAS, jen je potřeba dokoupit hardware (kartu DVB-T2). Ale já měl tehdy zájem streamovat BLU-Ray, DVD, ...

mungo
13. ledna 2022 • 14:47

"Asi před 2 roky jsem se pídil v krámech po síťovém přehrávači. Dostalo se mi odpovědi, že předbíhám dobu protože se ještě nic takového nevyrábí "
To nemyslíte vážně. Síťový přehrávač měl Denon před dvěma lety ve verzi DNP7xx, nyní je verze DNP8xx - viz Denon DNP-800NE na Heurece
https://multimedialni-centra.heureka.cz/f:11015:5922678;q:dnp/...

martas38
13. ledna 2022 • 16:57

Denon, Pioneer, Onkyo, Yamaha, Bluesound, dělá to kde podstatně dýl, než dva roky.

burejsa
12. ledna 2022 • 17:29

Jeste tak 4x HDMI a byl bych spokojenej :-)

Funai
12. ledna 2022 • 16:49

Trochu mimo témy, ale spomínate na DISCMANY??? Bože, niektoré kúsky boli tak nádherné !!!!! Hlavne tie najvyššie rady od Sony, Panasonic........... To boli časy, keď vzhľad discmanu sa dal spraviť doslova na tisícky spôsobov........... Už len taký display bol stokrát rôznorodejší než dnes.... Dnes má každý lepší (ale aj úplný lowend) DAP plnofarebný displej....Vtedy? Jeden mal jemný raster, druhý "hrubý", jeden červené podsvietene, druhý modré, tretí oranžové.... Okrúhly display, štvordový, pozdĺžny..... atď, atp.......... Teraz vyzerá všetko na jedno kopyto.......... :lol: :lol: :lol:
Ale zas dnes do malinkej krabičky dáte taký zvuk a výkon, až človek padá na zadok (E1DA 9038SG3, LOTOO PAW S1......)

J.
12. ledna 2022 • 19:32
Jdu vokolo
12. ledna 2022 • 22:53

A ty ovladače na kabliku. To bylo něco. Jsem na to kdysi čuměl v UK, když jsem tam byl, jak puk.

miandys
12. ledna 2022 • 8:50

Pěkné. Šikovná věcička. A pokud to i dobře hraje, rozhodně stojí za zvážení, doporučuji.

Greeneye
12. ledna 2022 • 15:23

Doporučuješ něco co jsi nikdy neviděl ani neslyšel, jenom jsi o tom četl na webu a viděl leda tak obrázek, tak takový doporučení má váhu, to se musí nechat :tleskani.
A že Technics skutečně kvalitní přístroj (kromě pár jakž takž použitelnejch prastarejch gramofonů) nikdy neudělal a nedělá, to samozřejmě ani netušíš, typický. Doporučovat jakejkoli Technics může jen někdo kdo vůbec neví která bije.

Funai
12. ledna 2022 • 16:33

Mám za to, že Technics je drahšia značka Panasonicu (niečo ako WV verzus Škoda)....tak sa mi nejak nechce veriť, že odporúčanie Technics-u ako značky je znak toho, že človek nevie "ktorá bije"....

Funai
12. ledna 2022 • 16:38

Rok 2001............ Technics SC-EH560 mini system........... To bola NÁDHERA......... Čo by som dal za to, aby som ho teraz počul..... ako je na tom so zvukom v takej obývačke s kobercom..... Nádhera..... Len samozrejme na dnešnú dobu príliš veľa "skriniek"....

Greeneye
12. ledna 2022 • 18:29

To vidím, že nechápeš proč doporučování výrobků Technics znamená že dotyčnej doporučovatel ví kulový o čem mluví. Tedy napovím tím, že zopakuju co jsem už říkal, Technics nikdy nic skutečně kvalitního nevyrobil (kromě něolika jakž takž použitelnejch prastarejch gramofonů. Technics se vždycyk tvářil jako "prémiová" značka, jako "echt přístroje," ale to byla právě jen image, jen přetvářka. Za tím vším byla jen průměrnost, nic víc.A Technics SC-EH560? To už je vysloveně odpad první kategorie, zvlášť ty "reprosoustavy" jestli se těm odfláknutejm pikslám dá tak vůbec říkat.A Panosonic je na poli audia vysloveně silně podprůměrná značka, tudíž mizernej Technics to fakt nezachrání.

Michal
12. ledna 2022 • 19:51

No mám ešte stále doma u mami a stále hrá. Nikto ju nepoužíva a je vypnutá. Pamätám si ako sme bežali do obchodu kúpiť všetci traja bratia😁 a susedia mali ťažké noci tvrdej muziky. Analyzer skákal. Zapojenie tri wiring zosilňovač a aj bedne každé pásmo osobitne. Krásne časy

Tony70
12. ledna 2022 • 17:39

Než tady začneš někoho osočovat, tak se dovzdělej a nauč se historii firmy TECHNICS, ty "prastarý gramofone" ... Pak možná pochopíš, kolik inovativního a špičkového toho světu Hi-Fi tahle japonská firma dala a jaké skvosty dokázala vyrobit a i nadále vyrábí!
Firma, která přešla od běžné komerce mezi čistokrevný High End a od svého "znovuzrození" v roce 2014 má v současném portfóliu takové skvosty, jako jsou reprosoustavy SB-R1 za 20.000,- euro a nebo za 7.000,- euro předzesilovač SU-R1 a koncový stupeň SE-R1 za 13.000,- euro ...
Mimochodem, v roce 1986 nastoupila do PANASONIC-u špičková japonská jazzistka, Michiko Ogawa, žena, která v Japonsku vydala 14 jazzových alb a která od tří let hraje na klavír.
A právě tato osoba stála za návratem firmy TECHNICS a byla to ona, kdo pomahala zvukově ladit veškeré nové komponenty, včetně výše uvedených. Navíc byla v létech 2015 - 2018 ředitelkou firmy TECHNICS ...
Takže si vykopej ten maras ze svých uší, douč se historii firmy TECHNICS a hlavně si zajdi do některého High End studia, kde komponenty TECHNICS mají, at´ tady nejsi za totálního debila, ty zelenoočko ... https://www.technics.com/cz/...

Greeneye
12. ledna 2022 • 18:37

Nadávat umíš, ale víš kulový. Cena nemá s kvaltou nic společnýho chlapče, ani to že tu firmu vede nějakej známej muzikant. A historie firmy nemá s kvalitou jejich výrobků společnýho už vůbec nic. Já nečtu informace z wikipedie, Já čerpám z vlastních zkušeností s výrobky Technics i jiných firem za posledních cca 40 let.
A špičkový hifistudia do kterých Já chodím ani jedno výrobky Technics nenabízí. Možná to bude tím proto, že chtějí nabízet skutečnou kvalitu :lol: ty sedmdesátiletej toníku.

Tony70
12. ledna 2022 • 19:07

Informace z Wikipedie? Kdybys jen tušil, odkud já ty informace ( a nejen ty ) mám ... No, je vidět, že jsi jen obyčejný primitiv, který ani není schopen toho čtení z té Wikipédie, protože jinak by jsi nemohl napsat tyhle žvásty. Současný TECHNICS je zcela jiná liga a má právo nechat si za špičkovou kvalitu zaplatit ... Navíc i v minulosti měli naprosté Hi-Fi skvosty a technologie, které přebírali i jiní světoví výrobci. A pokud má firma silnou historii, tak má samozřejmě na čem stavět i v budoucnu, což se nyní jen potvrzuje. Navíc napsat o jedné z nejlepších japonských jazzových klavíristek "nějakej známej muzikant" jen poukazuje na tvou omezenost a tupost.
Mimochodem když tady čtu tvé reakce, tak už chápu to tvé oblíbené "prastarý gramofon" ... Taky se taky jen opakuješ přesně jako poškrábaná LP deska na tom prastarém gramofonu. Argumenty žádné, jen dookola posměch a zpochybňování ...
Jinak v mém nicku je pochopitelně odkaz na rok narození. Takže 70 let mi asi sotva bude ... Tedy narozdíl od tebe, který, jak se chlubíš, už cca 40 let "čerpá vlastní zkušenosti" z Hi-Fi světa ...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují.
JohnST
12. ledna 2022 • 21:39

Ono pod znackou Technics sa vyrabali produkty do roku myslim 2004 a potom uz vychadzali pod znackou Panasonic. Paradoxne znacku Technics ozivil zaujem o gramofony.
Inak Technics ma dobre produkty ale medzi odbornou verejnostou aj profikmi nie je ako High End znacka ceneny. Uznavaju ho DJ ovia pre grama SL 1200.

Greeneye
13. ledna 2022 • 6:31

Kouzelné, urážek spousta, ale jinak nic, jen vynášení milovaný značky do nebes, i když všichni vědí jak na tom kvalitou ta značka byla i je. Někteří holt pravdu neunesou a když se jim šlápne na jejich modlu, tak ihned započnou svatou válku...... úsměvné, nic víc.Technics měl v inulosti Hifi skvosty? To leda tak v zaslepených očích některých najivních čecháčků, kteří nic jinýho neznali, protože nedovedli sehnat nic co nebylo v Tuzexu a později už pro ty zamilovaný růžový brýle neviděli, nebo tedy spíš nechtěli připustit, že spousty jiných firem jsou na líp za stejný nebo dokonce i nižší ceny. Znovu, vysoká cena automaticky neznamená vysokou kvalitu, chlapče.A prastarý gramofony říkám proto, že ty ucházející byly jen ty starý, ty jejich dnešní nástupci jsou jen brutálně předažený designovky. A říkám to proto, že za stejný ceny se dají sehnat mnohem lepší stroje.
A mimochodem LP deska praská jen tomu, kdo je prase a neumí se o ní starat a neumí jí ani vyprat.A věř mi, že je fakt naprosto volný co si žvtláš o svým nicku, sedmdesátiletý toníku, ale jestli ses skutečně narodil v 70. roce, což je mi taky volný, tak seš starší než Já milej zlatej nadutej. A omezenej a tupej jsi tu leda tak ty, když nerozumíš prostě napsanýmu českýmu textu. Muzikant je muzikant, ať je známej nebo ne.

Martin
12. ledna 2022 • 22:22

Technics byl v devadesátých létech takový průměr. Cenově srovnatelné komponenty značek např. Marantz, Denon, Yamaha, Rotel, NAD byly podstatně lepší. Vím o čem mluvím, měl jsem od Technicsu CD Player tuším SL-PG 400 (tedy to nebyla nejnižší řada) a byl silně problematický, nakonec jsem ho vyměnil za Yamahu. Dál jsem měl deck Technics, to byl poměrně solidní stroj, tady bez výhrad až na nutnost častější výměny řemenic. Pak jsem měl receiver, nic moc zvuk, vyměněn byl za druhou nejvyšší řadu zesilovače SU-A 707. Bylo to o něco lepší jak ten stereo receiver, ale žádná hitparáda. Později jsem ho vyměnil za tehdy o kousek dražší NAD 326Bee a to byla úplně jiná káva.
Takže za mě Technics jako základ pro začátek proč ne. Ovšem s tím, že vyšší řady nepřinášely nijak výrazné zlepšení. A ve srovnání s cenově odpovídající konkurencí šedivý průměr. Samozřejmě až na gramofony. Podruhé bych do toho nešel.
Abych jim jen nekřivdil, tak gramofony skutečně umí.
K té značce mě tehdy přivedl otec, protože měl rovněž komponenty Technics byť starší. A měl je z jediného důvodu. V osmdesátkách to byly spolu se Sony jediné komponenty, co se daly v Tuzexu koupit. Ostatně z toho plynula tak velká obliba značky Technics u nás. Ne že by to bylo až tak, dobré, ale nic jiného na našem trhu nebylo.
Pak ta značka na nějakých deset let zmizela a nyní se věnuje více méně konzumní elektronice, jako třeba v této recenzi. A kolik to stojí nebo nestojí tisíc Euro ještě nic nevypovídá o vlastnostech výrobku, zejména, když se dají v té cenovce koupit lepší stroje. Prostě je to taková normální značka, Naim, Chord, B&W, Accuphase, nebo Hegel to nikdy nebude.

roman2277
13. ledna 2022 • 6:58

S tim se da vcelku souhlasit.Meli solidni Tapedecky a microsystemy.Ale jinak vcelku prumer ve srovnani se zvucnejsimi vyrobci v oblasti audia.Ale to vis Tony fetisista do znacky Panasonic a vsech jejich odnozi a dcer.Hezky den.
PS:ted maji docela paradni bezdratovy reproduktor abych jen nehanel tuto znacku.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují.
Mirek
13. ledna 2022 • 18:19

Ještě je potřeba dodat, že to, co Technics nezvládal parametry, to doháněl designem. Měl jsem receiver, CD přehrávač a kazeťák Technics, mimo kazeťáku jsem vše zavčas prodal, na kazeťák Technics RS-B755 už nějak nedošlo a leží někde dlouhá léta ve skříni.

martas38
13. ledna 2022 • 18:45

Mám pocit, že jsem měl tentýž deck. A přišel mi z toho všeho nejlepší.
Já moc nechápu to dnešní okouzlení z vintage Technicsů. Zkušenosti jsem už popsal a v těch devadesátkách to opravdu bylo považováno za těžký průměr. Pamatuju si, jak jsem tuším s panem Danielem Březinou probíral pořízení lepších beden, už jsem měl ten zesilovač SU-A707, myslel jsem si kdo ví co nemám a on mi v první řadě doporučil zbavit se toho zesilovače. Dal jsem na něj a dobře jsem tehdy udělal.

pepa14
13. ledna 2022 • 21:09

:pozor Design nehraje, takže :-! "Argumentovat" jako tím, že vzhledem něco Technics doháněl je u přístrojů, u kterých je vzhled to poslední co koho zajímá, naprosto nesmyslný.

martas38
13. ledna 2022 • 21:38

No to není až tak úplně pravda. Z ankety čtenářek časopisu Žena a život, které je nejlepší auto roku 2020: "To červené" A takto to má hromada lidí s audio elektronikou, herními konzolemi, telefony, auty, mixéry, atd. Je to smutné, ale je to tak....

Mirek
13. ledna 2022 • 21:47

Ty tomu tedy rozumíš. Měl jsi někdy nějaký přístroj Technics? Neměl, tak víš prd. Kdybys tomu trochu rozuměl, tak víš, že velkou úlohu při prodeji čehokoliv hraje design. Když se ti výrobek nebude líbit, můžou ti mazat výrobci, prodejci "med kolem huby" jak jsou to skvělé výrobky, nekoupíš to. O marketingu... víš prd.
Vzpomenutý kazeťák má direct drive pohon hnací hřídelky. Jenže soudruzi z Technicsu nějak zapomněli poznamenat, že tento motor na hnací hřídelce, řízený údajně krystalem, nejede plynule, ale přesně v "hodinovém" rytmu krystalu jemně cuká. Výsledek je ten, pro toho, kdo má dobrý sluch, že hudba má tremolo a je to nejvíce poznat při pomalých skladbách, případně táhlých tónech. Kazeťák jsem reklamoval, ale bylo mi sděleno, že je vše v naprostém pořádku, že to tak má být, že je to v normě. Koupil si ho i můj kamarád, tak jsem to šel k němu otestovat. Světe div se, naprosto stejný problém. Náhoda, nebo sériový technicky nezvládnutý nedodělek? Jemu se ho podařilo ještě prodat, mi ne, zmetek nikdo nechtěl.

martas38
14. ledna 2022 • 4:19

Bože to jsou kecy, že cuká.... Prošly mě rukama tři decky Technics a necukal ani jeden. A předpokládám, že se tak nedělo 99% uživatelů. Na kazetu type IV metal nahrané CD bylo poměrně obtížné sluchem rozlišit od toho cédéčka, pokud se zkalibroval bias. Zrovna decky byly to nejlepší, co ta firma dělala, tříhlavový systém, keramické hlavy. Lepší v té době byly snad jen decky Nakamichi, ale ty byly tak za trojnásobnou cenu. Kdo ví, co vám s kamarádem cukalo...

Mirek
14. ledna 2022 • 6:06

Nemůžu za to, že máš špatný sluch, jako velká většina lidí, moje manželka to také nevnímala. Abych nebyl za idiota, dal jsem to poslechnout kamarádovi hudebníkovi, tehdy hrál ještě v Ostravské Janáčkové filharmonii. Ten to rozeznal, bez jakéhokoliv upozorňování ještě dříve, než já. Když o tom také nic nevíš, tak nehodnoť svými pocity hluchoty. I v tom servisu uznali, že to tam je, ale že je to v mezích tolerance a je to dáno principem pohonu. Možná by neškodilo, kdyby sis zjistil, jak takový motor funguje a pochopil bys, že ten setrvačník, na rotoru motoru je tam právě proto že má odstraňovat tohle cukání, neboť bez setrvačníku by to byl v podstatě jen cukající motor. Ostatně, na tomhle principu pracují i gramofony s přímým náhonem.

pepa14
14. ledna 2022 • 8:25

Tohle je ten nejpitomější způsob jakej můžeš na hifi/audio fórech požít při snaze prokázat svou pravdu či svoje výroky - "manželka to taky slyšela/neslyšela" a "můj z námej z filharmonie jasně slyšel........"
Bravo maldíče, jen tímhle ses úspěšně okamžitě a definitivně diskvalifikoval z jakýkoli další diskuse. :tleskani

Mirek
15. ledna 2022 • 22:31

Chlapečku, jsem rozhodně starší než ty, už jsem to tady vzpomínal vícekrát, že mám kamarády, kteří hráli v Ostravské Janáčkově filharmonii. Že ty je nemáš a nemá je naprostá většina lidí není opravdu můj problém, nejsem takový pošuk jako ty a nemám důvod si vymýšlet. Pokud jsi ochoten si to poslechnout, vytáhnu toho veterána ze skříně, udělám nahrávku, kterou posléze zdigitalizuji a pošlu ti obě verze, originál a výtvor z decku. klidně tady někde dám odkaz, kde si to bude moci kdo uzná za vhodné stáhnout a poslechnout, mladíče.
Manželka je v tomto směru absolutně nenáročná a nerozezná kvalitní nahrávku od mp3 96 kbps.
Ostatně, tenhle přitroublý útok o kamarádech a pod. jsem si tady již několikrát vyslechl, když nejsou argumenty nastupuje hloupost, tvoje.

martas38
17. ledna 2022 • 20:55

Dědečku, čím seš starší, tím máš horší sluch. To je prostě fakt. Takže chlapeček na tom bude se sluchem patrně líp jak ty.

martas38
14. ledna 2022 • 12:56

A jeje! Kamarádi hrající ve filharmonii, to je vždycky těžká váha. Ale vytahují se zejména ve vztahu k reprobednám. Na to abych poznal, jestli zvuk cuká, nebo necuká a nebo se mi bedny líbí, či nelíbí fakt nepotřebuju hrát druhý housle ve filharmonii....

Mirek
15. ledna 2022 • 22:56

Pro tebe platí to co pro pepa14. Hluchému nepomůže ani to, že se tváří jako "hifista" a kupuje si nejdražší aparaturu, evidentně poznáš prd, když tvrdíš, že jsi to vlastnil. Tak on byl první klarinetista, jen pro tebe, abys nepsal blbosti.

pepa14
14. ledna 2022 • 8:18

Ne, nikdy jsem žádnej přístroj Technics neměl, protože o těchhle věcech něco vím a proto nekupuju šmejdy :pozor, jako například ty s tím kazeťákem. Zaprvé, kazeťáky skončili ve chvíli kdy přišlo CD a kdo to nevidí či nechce vidět, jen zavírá oči před realitou. A zadruhé, příkladně jsi nám na tom svým případě s kazeťíkem ukázal jaký jsou výrobky Technics šmejdy (což o nich ostatně ale všichni problematiky znalí jedinci už desítky let vědí) a proč je roznodně nemá nikdo kupovat. A velkou úlohu hraje design při nákupu jen u hlupáků. A obzvlášť u těch, kteří už vůbec nepřemýšlí a přijde jim normální vybírat zvuk očima. Například fimra NAD na design v podstatě vůbec nehledí, ale protože jejich výrobky maí skvělou pověst, tak všichni už roky vědí, že poměr cena výkon je u jejich výrobků perfektní a proto se taky léta pořád dobře prodávají. Jak říkám, chce to myslet hlavou.

Mirek
15. ledna 2022 • 23:26

Asi toho asi moc nepamatuješ, po roce 1989 byly v prodejích nejlepší kazeťáky a CD disky vůbec nevytlačily kazeťáky, ty neuměly v této době žádný vlastní záznam. Kazeťáky padly až s příchodem CD-R, CD-RW, ale to bylo ještě o více roků později. Pro tvou informaci tyhle decky jsou z doby právě po převratu a to je cca 32 let. Kolikpak ti mudrlante, bylo tehdy let? První přístroj, který to trochu lépe zvládal, mimo decky byl digitální záznam na páskové kazety DCC Philips, také označovaný, že v době, kdy byl uveden na trh, byl již mrtvý. Na disk byl první záznam od Sony, Minidisc, magnetooptický záznam, ale používal podobnou kompresi dat jak mp3 s názvem ATRAC. První komerční přístroj Minidisc byl myslím uveden na trh až v roce 1993-94.
Můj první "magneťák" byl cívkový B-100, dokážeš zjistit, který rok to byl? Kde jsi v tuto dobu byl, poučovateli?
A abych nezapomněl, CD tady byly již nějaký rok za komančů a první CD přehrávače se začaly prodávat v roce 1983 a ty chceš tvrdit, že v této době kazeťáky skončily? Ty si hraješ na něco a nemáš na to, nic o tom nevíš. A poslední rada, douč se češtinu, ať ti nedělá problémy I Y.

Mirek
17. ledna 2022 • 19:29

https://www.stereovideo.cz/2021/11/03/bratrstvo-vern... ...
Kouzlo neznámého
Tentokrát nemusíme ani objevovat Ameriku, protože Británie leží podstatně blíž. Magnetofonové kazety tady zažívaly nejlepší časy v roce 1989, kdy se jich prodalo 89 milionů
kusů, o patnáct let později to však bylo už stokrát méně.

Škoda, že již nevlastním časopisy STEREO & VIDEO z období kolem roku 1990. dal bych vám tady testy z této doby, abyste viděli, jak jste hloupí.

Mirek
13. ledna 2022 • 22:11

A ještě dodám, že kamarád si místo něj koupil v Německu Pioneer CT-S820S. Byl jsem ho tam s ním kupovat. To bylo naprosto o něčem jiném, než Technics.

martas38
14. ledna 2022 • 4:25

To máš recht. V té době patřilo do té nejvyšší A třídy Sony Esprit, řekněme B byl Technics a Pioneer byl na úrovni kategorie C až D... Takže bylo to o něčem úplně jiném, nic pro milovníky věrného zvuku.

martas38
14. ledna 2022 • 4:38

No a úplně jsem zapomněl na Akai... To byla top class!

miandys
17. ledna 2022 • 8:40

Mám také dva vintage AKAI zesilovače z 80-tých let, používám je pro ozvučení záložních prostor a dokud budou hrát, nebudu je měnit. Servis a upgrade zdrojových částí ale docela zdražuje, už mě stál tolik, co kdysi ty samotné zesilovače :-)

Mirek
15. ledna 2022 • 22:41

Pioneer byl horší než Technics? Ty jsi opravdu dobrý pošuk.

Mirek
17. ledna 2022 • 19:22

http://www.highendforum.cz/viewtopic.php...
od sekal » 20 lis 2012 15:00
Technics byl na přelomu 80. a 90. let již jen běžná průměrná spotřebka v hezkých škatulích, čemuž ale také odpovídaly i ceny.. Vlastním deck RS-BX747, který mě stál cca 10.000,- Kč, a za tu cenu se v té době nic moc lepšího pořídit nedalo.. Výrazně kvalitnější modely magnetofonů (Akai; Aiwa..) stály tehdy od cca 20.000,- Kč výše..

Re: Technics
Příspěvek od Leny635 » 20 led 2014 10:19
Jsou to krásné stroje, většina byla klasická spotřebka, ale ty nejvyšší modely hrály už docela dobře. Mám dělenec Technics SE-M100 a SU-A40 a musím říci, že hraje velmi, velmi dobře.

miandys
13. ledna 2022 • 14:26

Nemyslel jsem doporučení "ihned koupit", sám uvádím polemiku o tom jak to hraje, ale DOPORUČUJI do výběru. Do výběru pro potenciální zájemce v této cenové kategorii. Je to po všech stránkám velmi moderní přístroj, který splňuje aktuální nejmodernější požadavky na konzumaci hudby i ozvučení televize.

Greeneye
13. ledna 2022 • 21:05

:pozor Doporuční ihned koupit nebo doporučení do výběru je jedno a to samý. :pozor A obojí je obzvlášť to naprostej nesmysl, když jsi ten přístroj viděl maximálně tak na obrázku. :pozor

miandys
13. ledna 2022 • 21:40

Ale to platí i opačně. Urputně jej odsuzuješ, ale znáš ho jen z obrázku 😂

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují.
Greeneye
14. ledna 2022 • 8:06

Ne, neplatí to stejně, Já to mám totiž podložený, a to sice léta všem známou dlouhodobou historickou bídnou "kvalitou" (nebo tedy spíš nekvalitou) výrobků Technics, ty máš to svoje rádoby "doporučení" "podložený" jen obrázkem z internetu. :tleskani

miandys
14. ledna 2022 • 14:28

Ale platí to stejně.
Vy jste takový argumentační blbounek.
Oba víme, že historicky jste se Technics tak akorát vždy vyhýbal, takže o něm samozřejmě víte spíše houby, (o tomhle produktu nevíte samozřejmě vůbec nic) ale tady si hrajete na experta Technics, jakobyste ho sám vyráběl. Přitom stačilo vložit do příspěvku cenově srovnatelnou alternativu a nikdo by vás tady za vola neměl. Takhle si za to bohužel můžete sám.Mé doporučení opravdu nevychází z obrázků, ale ze specifikací. Co o nich víte vy? NIC.
Já vidím moderní, čistě digitální řetězec bez negativních vlivů převodníků a rušení analogových sekcí, vše v jednom, včetně plné podpory síťového přehrávání a streamingu přes internet. Tedy produkt odpovídající současné moderní době konzumace "zvuku" v konkrétní definované cenové třídě.Myslím, že tady zbytečně ztrácíte čas, vaše expertní znalosti více ocení na obřadových hifi fórech, je jich na českém internetu docela dost.

martas38
14. ledna 2022 • 14:58

Co to je negativní vliv převodníků? Ty externí DAC jsou obvykle na podstatně vyšší úrovni, než to co se skrývá uvnitř streamerů, CD přehrávačů a podobně.
No a čím víc je toho uvnitř, tím víc rušení obvykle.

miandys
14. ledna 2022 • 17:43

Negativní vlivy DAC jsou obecně známé věci, vyplývající z problematiky DA konverze, týkají se každé DA konverze pomocí DAC a rozdíly v kvalitě jsou vykoupeny velmi vysokou cenou. Ale ani nejdražší DAC na světě se jich nezbaví úplně.Toto zařízení v digitální cestě žádný DAC nemá. Od CD (datového souboru) až na svorky repro jede čistě v digitálním formátu právě bez negativních dopadů DAC a analogové části běžného zes, která zde vůbec není.To vše jen velmi zkráceně a zjednodušeně pro obraz.A především, máme tu nějakou cenu, držme se její úrovně.

martas38
14. ledna 2022 • 20:19

Co to je za nesmysly? Jak reproduktory přehrají digitální signál? Jednoduchá odpověď - nijak. Myslíš, že jedničky a nuly rozehrají membrány reproduktorů? Má to výstup na sluchátka, na subwoofer. Na tohle všechno je třeba analogový signál. A jak dostaneš analogový signál z digitálních zdrojů? Převodníkem.
Ještě bych poprosil rozepsat se o těch negativních dopadech konverze na analogový signál a jak si představuješ přehrávat digitální signál bez převodníků? A co považuješ za velmi drahý převodník?
Nezlob se na mě, ale mám pocit, že vůbec netušíš co píšeš...

Greeneye
14. ledna 2022 • 23:05

S tím si nelam hlavu, to je jen hra se slovíčky a klasický dnešní moderní píárko současnejch vyčůranejch výrobců. Poslední dobou se čím dál častěji používají zesilovače kde výkonový prvky pracujou ve spínaným režimu. A protože výkonový prvky mají jen dva stavy, jsou vždy buď otevřené anebo uzavřené, takže tam není žádnej lineární režim, tedy žádnej "analog," ale PWM moduláce (změna šířky impulzů, ale vždy jedině dva stavy, 0 nebo 1). Takže se dá čistě technicky vzato říct, že do repro pak jdou z výstupu zesilovače skutečně "0 a 1." Jenomže to není tak jednoduchý, protože na závěr jdou přes LC člen, kterej to celý integruje a odfiltruje spínací kmitočet (kterej bejvá kolem 300kHz a víc), takže opět přísně technicky vzato se nejdená o DA převod (ne v tom klasickým bežně zažitým pojetí), ale výslednej signál na reporsvorkách je tak jako tak tzv. spojitej elektrickej signál, jinými slovy zcela standardní analogovej signál. :lol:
Jak jsem říkal, je to jen hra se slovy, protože se jedná je a prostě o jinej než běžně používanej způsob jak převést digitální signál na analogovej, nic víc. Jen tam přísně vzato není samostatnje DA převodník, ale ten DA převodník je jakoby "integrovanej" do výkonových prvků zesilovače, ale tak jakto tak je to pořád DA převod, protože ve finále jde pořád o to samý, převést digitální signál (0 a 1) na spojitej elektrickej signál (analog), jen se toho dá dosáhnout různými způsoby, to je celý.Takže jediný o co tady jde je, že se maindys pokouší přehádat a používá k tomu mlžení, hru se slovíčky á la moderní píárko výrobců atd. Bohužel pro něj jsou tu ale lidi co o těchhle věcech něco skutečně vědí a na ty jeho blafy mu tudíž neskočí. :pozor A negativní vlivy mají všechny způsoby DA převodu, včetně tohohle jakože novýho (kterej je ale ve skutečnosti známej už desítky let, jen až teď v poslední době se to začíná prezentovat a používat jako horká "novinka"), ale to jsou vlivy neslyšitelný a měřitelný jen přístrojema mnohonásobně citlivějšíma a přesněješíma než je lidskej sluch, takže jak říkám, jen bludy a mlžení, nic víc.

miandys
15. ledna 2022 • 9:07

Ten podstatný rozdíl je v tom, že v signální cestě digitální sestavy není DAC ani analogový koncový zesilovač.Pásmová propust pro PWM signál prostě není DAC pracující s PCM s hodinovým časováním, které je právě náročné na kvalitní převody do signálového analogu. Kvalitní DAC na ceně tohohle přístroje teprve začíná, ale celý řetězec za ním je pak klasický čistý analog se všemi neduhy analogu.Vliv okolního rušení, napájení, zdroje, kabelů, samotné konstrukce....To všechno řešíte za brutální peníze, násobně vyšší, než u čisté digitální konstrukce. A pokud to neřešíte, tak to "nehraje". Ale vy to řešíte, to se stačí rozhlédnout po hifi fórech.Nejlepší kombinace sestav je prostě bez převodníků.Takže když analog, tak od počátku, tedy gramec a když digitální, tak až na konec, tedy digitální zesilovač.A tohle zařízení takové je, puso 😂

martas38
16. ledna 2022 • 3:10

Bože vy jste komik... Patrně si pletete zesilovače třídy D (tedy pracující v pulzním režimu), do kterých ovšem analogový signál rovněž vstupuje, i z něj vystupuje s netuším čím. Ano nesprávně bývají tyto zesilovač nazývány digitálnímy, ale digitální skutečně nejsou....
Můj DAC RME ADI 2 DAC FS třeba stál 25 tisíc. A představte si, že krom PCM modulace zvládá přehrávat i DSD soubory. Jak vám do vašeho odmítání pulzní modulace zapadá DSD? To by mě skutečně zajímalo. A jitter? Ten je v pikosekundách. Smiřte se s tím, že pokud chcete zvukem rozkmitat membránu reproduktoru, musí to být vždy ANALOGOVÝ signál, protože ten digitální by byl jen "pískot" daleko nad hranou vnímání lidského ucha a hlavně by nedával smysl. Pásmová propust s tím opravdu nemá co do činění. Prostě tam musíte mít zařízení, které převede ty 5V špičky (jedničky) a a cca 0V nuly (jsou tam jisté tolerance tuším 0,5V pro nulu a 4,4V pro jedničku) jdoucí v přesně definovaných časech trvání do analogového signálu a je jedno, jestli je to klasický delta sigma převodník, odporový převodník a nebo hradlové pole od Chordu. To je jak, kdybyste chtěl na jehlovém gramofonu přehrávat CD a nebo na analogovém magnetofonu hrát R-DAT. Doporučuju při tom studování prospektů od výrobců víc zapojovat mozek. Do cívek reproduktorů VŽDY vstupuje analogový signál, u kterého se mění frekvence a napětí a díky tomu to hraje. A z digitálního signálu, tedy proudu napěťových 5V špiček a nul nikdy nic krom převodníku signál přehratelný v repro neudělá. Pořád vás podezřívám, že máte popito a nebo si děláte legraci.

miandys
17. ledna 2022 • 8:34

Digitální zesilovače používám už 10 let a dovoluji si říct, že té nejvyšší kvalitativní třídy, která je pro běžného člověka dostupná. Jedná se o značku Lyngdorf. Takže opravdu nevím, s čím bych si tak asi mohl plést zesilovač třídy D.Každý zesilovač, tedy i třídy D, může mít a také často má i analogové vstupy. Pro jejich zpracování ale nezbytně potřebuje klasický DAC (integrovaný uvnitř). Tento způsob využívání digitálních zesilovačů ale silně nedoporučuji, neboť pak dochází ke zbytečným konverzím DAC.Pro digitální signál tento DAC nepotřebujete. Digitální formát, ať už je v PCM, nebo čemkoliv jiném, pouze konvertuje na jiný digitální formát, zde na PCM.A td, tranzistory pracují pouze ve spínaném režimu (digitální ovládání) a na konci to oddělí dolní propust na svorky repro.Žádný spojitý analogový signál v tom zesilovači zpracováván NENÍ, pokud jej tam tedy nepřivedeš analogovou cestou právě na DAC.Ano, do cívek repro vždy vstupuje spojitý analogový signá, ale to tady vůbec nikdo nerozporuje, já celou dobu píšu pouze o zesilovači a o ničem jiné. Tuhle blbost, že snad tvrdím, že do výhybky reproduktoru jde digitální signál jste si prostě vymysleli.DSD, PCM a další jiné digitální formáty, potřebují pro převod na spojitý signál právě onen DAC, v případě DSD je to DAC, který pracuje v režimu zpracování DSD, běžný DAC, pracující s PCM to samozřejmě neumí. Kdybyste měl prémiový digitální zesilovač, tento DAC byste vůbec nepotřeboval. Stačil by vám CD/DSD transport, nebo ještě lépe jen síťový streamer, USB disk a pod a to včetně formátů DSD, DXD, nebo jakéhokoliv hi-res formátu.Právě proto vlastníte onen DAC RME ADI 2 DAC FS, aby vám ty digitální formáty převedl do spojitého analogového signálu vašeho klasického analogového zesilovače. Bez něj byste si přehrál leda ta kdesku. Co bych si na tom asi měl ještě víc představovat, z čeho bych si měl dělat legraci?Jediná otázka, jestli umíte číst co jsem napsal.

Greeneye
17. ledna 2022 • 11:34

Jenom jsem tak enhel tvůj příspěvek projel očima a hned dvě perly, cituju:
1. - "Každý zesilovač, tedy i třídy D, může mít a také často má i analogové vstupy. Pro jejich zpracování ale nezbytně potřebuje klasický DAC (integrovaný uvnitř). Tento způsob využívání digitálních zesilovačů ale silně nedoporučuji, neboť pak dochází ke zbytečným konverzím DAC."
Konec citace.
Takže pro spracování analogovýho signálu z analogových vstupů potřebuje zesilovač (je úplně jedno o jakej zesilovač jaký třídy jde) převodník z digitálního signálu na analogovej (DAC), jo? :tleskani Tak v tom případě ti milej zlatej musím sdělit, že jen tímhle jediným výrokem jsi s okamžitou platností sám sebe diskvalifikoval z jakýkoli další diskuse o zesilovačích nebo o technice obecně.A citace č. 2 - "Kdybyste měl prémiový digitální zesilovač, tento DAC byste vůbec nepotřeboval. Stačil by vám CD/DSD transport, nebo ještě lépe jen síťový streamer, USB disk a pod a to včetně formátů DSD, DXD, nebo jakéhokoliv hi-res formátu."
Konec citace.
Hochu ty vůbec nic nevíš a neznáš. Že by "ještě lépe stačil streamer?" No ty jsi mi komik. A LP a SACD co? Ty jsou vzduch. Streamer ti žádný SACD ani LP nepřehraje a pokud chceš poslouchat hudbu kvalitně, tak základem jsou CD, LP a SACD. Hi-res soubory jsou kvůli Loudness war dnes použitelný jen výjimečně, ty se dají použít jen u klasiky, tam vycházejí skvělá vydání v hi-res, ale v mainstreamovejch žánrech tě žádný Hi-res nespasí, na použitelný hi-res soubory v mainstreamovejch žánrech narazíš nsotva jednou za uherskej rok.
A ještě ohledně SACD. Mimochodem, pro tvou informaci, když chceš poslouchat SACD, tak potřebuješ SACD, přehrávač (jinak si SACD neposlechneš) a ten ti DSD nepošle přes digitální výstupy, takže musíš použít jeho integrovanej DAC. No hochu potřebuješ se ještě hodně učit, neznáš ani základy.Nic dalšího jsem nečet, protože je jasný, že jsou to jen všechno samý další bludy a ptákoviny a na to Já nemám čas ani náladu.No, je vidět, že pokud jde o kvalitní poslech hudby, tak jsi jen ucho a máš ještě hodně co dohánět. Ale nevzdávej to, jednou, snad ti to nebude trvat dýl jak pár desetiletí, si možná tu hudbu poslechneš kvalitně i ty. Tedy pokud nezůstaneš zaseklej u těch svej současnejch bludnejch představ a teorií o tom co to vlastně ten kvalitní zvuk a kvalitní poslech hudby je a a na čem záleží a co je to kvalitní zesilovač a DAC atd.....

miandys
17. ledna 2022 • 13:21

Nespadl jsi někde na hlavu?"Každý zesilovač, tedy i třídy D, může mít a také často má i analogové vstupy. Pro jejich zpracování ale nezbytně potřebuje klasický DAC (integrovaný uvnitř). Tento způsob využívání digitálních zesilovačů ale silně nedoporučuji, neboť pak dochází ke zbytečným konverzím DAC."A nebo:"No ty jsi mi komik. A LP a SACD co? Ty jsou vzduch." nebo "Streamer ti žádný SACD ani LP". Pominu-li další fakt, že SACD je zdroj digitální a kvalitní SACD transport jej umí na výstupu poslat v DSD (tedy přesně opak toho, co zde tvrdíš a měl bych se prý doučit) právě do premiového digitálního zesilovače, zde například můj Lyngdorf TDAI, Který DSD formát bez potíží zpracuje bez DAC, je LP analogový zdroj a o tom já tady vůbec nikde nepíšu. Stále se držím koncepce produkt, který je v článku. kromě toho jinde uvádím, že když už bych volil analog, tak komplet, tedy právě od gramce až po analogový koncák.Hovořím o digitálním zesilovači, od počátku a stále, analogové mě již léta nezajímají, který je předmětem článku i diskuse. Pochopitelně analogový zesilovač, na který je přiveden analogový signál už zcela logicky DAC nepotřebuje (pokud tedy náhodou není obdařený nějakým digitálním korektorem, jak to dnes u některých přístrohů bývá, například kombajny domácích kin, ekvalizace a pod). Já nikde nepíšu nic takového, že je JEDNO JAKÝ ZESILOVAČ, to sis vymyslel, vložil do textu a nyní tvrdíš, že to TVRDÍM JÁ. NI OMYLEM NIC TAKOVÉHO NETVRDÍM.Docela by mě zajímalo v jakém prostředí se pohybuješ, když jsi nabyl dojmu, že tohle snad je nějaké tajemství, nebo že to snad není jasné? Diskuse s takovým s prominutím "idi0tem" může mít jaký smysl?Je naprosto evidentní, že ses přišel hlavně hádat, nikoliv konstruktivně diskutovat s okamžitým postojem od prvního příspěvku, že ty víš absolutně všechno, avšak já vůbec nic.Takže tudy ne. A co vidíš ty je zcela nepodstatné. Navíc je bohužel vidět, že víceméně vidíš nějaké vlastní chyméry. Jelikož vlastně od počátku není o čem diskutovat, protože ty meleš cosi o koze, já zase o voze, pokračování nemá smyl.Takže když to shrnu, nablábolil jsi tady hromadu zcela nesouvisejících blbostí a obvinění, vykonstruovaných z vlastní hlavy, ale hlavně že nemáš čas a náladu.ZÁBAVNÉ :-)

Greeneye
17. ledna 2022 • 13:51

Hošku Já cituju cos napsal ty, tohle jsou tvoje bludy ne moje, to tys tu napsal, že zesilovač aby mohl spracovat analogovej signál, kterej je mu přivedenej na jeho analogový vstupy, potřebuje pro spracování toho analogovýho suignálu DA převodník, to jsou tvoje slova ne moje, z toho se už nevykroutíš, viz cituju tebe:
"Každý zesilovač, tedy i třídy D, může mít a také často má i analogové vstupy. Pro jejich zpracování ale nezbytně potřebuje klasický DAC (integrovaný uvnitř). Tento způsob využívání digitálních zesilovačů ale silně nedoporučuji, neboť pak dochází ke zbytečným konverzím DAC."
Konec citace.
A ty žes nenaspsal že "je jedno jaký zesilovač?" Maladej ty máš fakt špatnou paměť, osvěžím ti jí citatcí toho cos napsal:
"Každý zesilovač, tedy i třídy D"
Konec citace.
Napsal slovo "každý" a to je sanonumum slova "všechny." Ty potápíš sám sebe. Hele to děláš to záměrně, nebo si vážně neuvědomuješ jaký bludy píšeš?
A tohle to je další perla, cituju:
"SACD je zdroj digitální a kvalitní SACD transport jej umí na výstupu poslat v DSD (tedy přesně opak toho, co zde tvrdíš a měl bych se prý doučit)"
Konec citace.
Tak ty ani nevíš, že SACD je formát tak silně chráněnej proti kopírování, že ani SACD přehrávače zcela záměrně neumí posílat DSD signál přes digitální výstupy a ještě mě tu chceš poučovat o SACD? (ano, některý i levný BD přehrávače umí poslat DSD přes HDMI výstupy, ale to je kulový platný, když se HDMI v hifi nepoužívá, to je jen sestav pro domácí kina s AVR). Přečti si manuál k nějakýmu SACD přehrávači, přímo tam máš napsáno, že při přehrávání SACD se digitální výstupy deaktivují a nevyleze z nich ani ň. Je to kvůli ochraně proti kopírování hudby z těch SACD. Na SACD transport v podstatě nemáš šanci narazit (jde vždy o SACD přehrávače ne transporty), historicky se jich dělalo jen pár a když už tak jsou to přehrávače za takový ceny, který si může dovolit zaplatit jen ten kdo má peněz asi tolik jako strýček Skrblík.
Hošku Já na narozdíl od tebe ten SACD přehrávač provozuju už víc jak 17 let, dozvdělej se. Jak říkám, chybí ti základní znalosti.
Takže ses zase střelil do vlastní nohy. Zamrzí, co?Hele malá rada, když neznáš a nevíš, tak by bylo lepší mlčet a dál už se neztrapňovat. Diskutuj jen o tom o čem víš alespoň něco málo, o tejhle problematice evidentně nevíš vůbec nic.

miandys
17. ledna 2022 • 15:17

Jen opakovaně ukazuješ jak urputně odmítáš přijmout fakt, že jsi poskládal na jedu hromadu celou sérii vět vytvořil z nich naprosto stupidní dogma. Proč to netuším, i když .... vlastně tuším.Každý trošku hifista ví co je SACD včetně jeho omezování. není to jen SACD co v přehrávačích omezuje digitální výstupy, ani z obyčejného CD/DVD/BR nedostaneš na digitálním výstupu např. hi-res formát. Opravdu nechápu proč se pokoušíš používat jako podporu svých demagogií triviální informace. Už čekám jen na zeleno utrávu a zhodnocení, že žiju na marsu, protože vlastně nevím co je to tráva.Nejsou to jen HDMI výstupy, které DSD podporují a které naopak špičkové digitální kombajny podporují, v dnešní době jsou snadno dostupné DSD streamy, resp. hudební soubory v DSD a dalších hi-res formátech, dnešní moderní streamery umějí přehrávat. I ten můj marketingově a píárem vylhaný Lyngdorf to umí, takže nic jako stupidně omezený SACD plajer za 100K, který pak musím kabelizovat do další krabice .... už prostě nepotřebuji.To je právě ta moderní, soudobá koncepce, tedy nic pro konzervy, které s navíc považují za audiospasitele jediného správného poslechu hudby.Kdybys nezamrzl na tom svém SACD kombajnu před 17-ti lety, možná by ti neunikalo, kam se svět v tomto směru dávno posunul. Sběratelství už je léta demode. Valíme v digitálu a veškerá hudební knihovna se nám vejde do kapsy i v ultimátním hi-res formátu.

Greeneye
17. ledna 2022 • 16:20

Tak chlapče nahoď SACD transport, kterej dokáže poslat DSD přes běžný digitální výstupy, například SPDIF coax (nějaký extra dgitální porty, který si udělala nějaká ta jedna konkrétní značka na propojení jen svých vlastních SACD transportů a svých vlastních DAC se nepočítají, protože to jedno bez druhýho nefunguje), čekám. A chci doložení kde je to v manuálu přístroje uvedený, že ten transport umí poslat DSD přes COAX spdif AES/EBU apod., zkrátka v hifi běžně používaný digitální výstupy.DSD soubory stažený odněkud z webu nemají s SACD a s tím o čem se tu ohledně posílání DSD z SACD přehrávače bavíme, vůbec nic společnýho, ale to ty víš jenomže nemáš argumenty, tak se pokoušíš si je vymyslet, smůla nevyšlo. Jak si poslechneš SACD když nemáš SACD přehrávač? Neposlechneš "hifisto."Mě nemusíš o hi-resech (ať už DSD nebo PCM) nic říkat, milej zlatejn jalovej, jen hi-resů mám ve sbírce ponakupováno už přes 2TB (a to jsem jich minimálně další 1TB už dávno smazal protože si nechávám jen ty co za něco stojí, takže většinou klasika).A SACD že je omezující? Bravo, perfektní výrok :tleskani :lol:. Můj SACD přehrávač zvládne přehrát SACD, CD i Hi-res (DSD i PCM), tvůj "kombajn" nezvládne přehrát ani CD ani SACD, jen soubory, který si někde jinde nagrabuješ z CD (z SACD si soubory jen tak doma nenagrabuješ, takže můžeš provozovat leda tak pirátský nelegální staženice od někdu z nejtemnějších hlubin webu a s tím ať sem nikdo neleze, s tím a´t sikaždej táhne mezi puberťáky) a hi-res soubory, nic víc ten tvůj "kombajn" neumí. To je mi líto že máš tak malý a omezený možnosti, takhle omezující přístroj za takový prachy.... au... nechtěl bych. Už chápu že tak prskáš, odtud tvá frustrace pochází, utratils takový prachy a stejně si neposlechneš ani obyčejný SACD, to je nemilé, teď už tě chápu.
Já můžu přehrávat všechno, SACD, CD, Hi-res i LP (z toho všechno kromě LP na jednom jediným přístroji, i když na hi-resy mám streamer) takže čí sestava na poslech hudby je víc omezující mladej, hmmm? :lol: Myslíš že když je všechno v jednej bedně tak je to lepší? Roztomilé..... takopvýhle naivní dětský představy mě vždycky rozesmějou.

Greeneye
17. ledna 2022 • 16:26

A sběratelsví že už je dávno mimo. Hochu ty vážně nevíš a neznáš. Tys nikdy hudbu kvalitně neslyšel, jestli nemáš CD, SACD a LP tak posloucháš jen mizéria a bídu, kvalitní vydání alb jinak než na nosiích dodnes neseženeš ty moderní dobo. Opět se jen ukazuje tvá neznalost. Až si pořídíš gramofon a SACD přehrávač a nasbíráš alespoň tak tisícovku nebo dvě CD, SACD a LP a začneš díky tomu poslouchat hudbu kvalitně a zjistíš tak jak má ve skutečnosti hudba znít tak dej vědět, apk se můžem bavit, do tý doby jsi jen nevědomej začátečník, hifikuře co nemá páru o čem se to pokouší kdákat.

miandys
17. ledna 2022 • 8:37

Ještě nezbytný závěr:Pochopitelně nelze přesvědčit někoho, kdo vlastní DAC za 25K, že je tato komponenta v digitálním světě už dávno přežitá a existuje kvalitnější a spolehlivější řešení. Stůjme nohama na zemi, je logické, že si hájíte to svoje, co vás stálo nemalé peníze.

Greeneye
17. ledna 2022 • 11:43

:lol: No ty jsi vážně kouzlenej.
Hochu jedinej kdo tu na sílu a za každou cenu hájí to svoje jsi ty, utratil jsi za zesilvoač minimálně 50 000,- a parádně u toho naletěl na píárko Lyngdorfu a to my chápeme, ale s tím mezi hifistama bohužel nepochodíš.
Že prej "DAC je komponenta v digitálním světě už dávno přežitá a existuje kvalitnější a spolehlivější řešení." Tak takhle už jsem se dlouho nezasmál, za to ti děkuju. :tleskani :lol: Jedinej kdo tu nestojí nohama na zemi a lítá hlavou někde vysoko v oblacích, jsi milej zlatej kouzelnej, jedině ty.Hele nejsi ty ten maník ze sousedního fóra, co má k tomu Lyngdorfu asi za 50 000,-, nebo kolik tě stál, i jejich firemní repro za 20 000,- který se pověsí na stěnu a pak se to nechá zesilovač "nakalibrovat" a uživateli se řekne, že ten zesilvoač za něj vyřešil akustiku a takhle je to v pořádku, mít repro pověšený na zdi je nejlepší co může bejt a po takovejhle kalibraci to hraje kvalitně, takhle zní kvalitní zvuk?No skončils, sám ses vyoutoval. A to doslova brilantně, to se ti musí nechat, to zas jo. :tleskani

miandys
17. ledna 2022 • 13:31

Klasický příspěvek ukřivděného, který okamžitě odsuzuje druhou stranu o tom, jak přece naletěla, aniž by ve skutečnosti cokoliv věděla o firmě a produktu, který tak hanlivě napadá.Takových příspěvků je na internetu 12 do tuctu a jejich autoři bohužel nikdy neptatřili k nějakým intelektuálům, ale spíše marným, nadutým existencím.Já na žádná ta hifistická fóra nechodím, ono se tam stačí občas porozhlédnout, jak se tam blbečci tvého formátu dohadují dnes a denně o tom, kdo má větší audiofilské péro", případně netopírovatější uši. A pořád jedni a ti samí.Můj Lyngdorf stál 140K, (bedny skoro dvě stě) a víc nepotřebuji. A ten tvůj DAC strčí do kapsy levou zadní i se zbytkem železa co máš. Hlavně ho na nic nepotřebuji a to je oč tu běží. A rozhodně nepotřebuji ocenění od nějakého uřvaného experta, co si akorát hájí vlastní píseček a kope do všeho, co není podle jeho vidění.A že vás takových je, plný internet.

Greeneye
17. ledna 2022 • 23:35

No ty kráso todle jsem ani nečet. A pak kdo je tu ukřivděnej. Teď ses odkopal. Hošku ty prostě jen nemůžeš zkousnout, že se tu tomu tvýmu zesilovači za 140 000,- neklaní, protože to všichni přece musí, když stál 140 000,- a my ti ho tu teď nechválíme, vzdyť ale 140 000,-........ takovej zesilovač ti nikdo nesmí hanět..... 140 000,-.......... a bedny za 200 000,-....... Klasický šlápnutí na kuří oko. Ty jo ty ale soptíš a to stačilo jen pár vhodně zvolenejch vět na internetu, viď? A jak se rázem všechna ta tvá špatně skrývaná frustrace a nejistota ohledně nedostatečnosti toho tvýho zesilováčku rázem změnila na bezmocný ublížený zatínání pěstiček a dupání nožičkou.Tebe ale fakt musí děsně štvát, žes dal takový prachy za zesilovač a stejně si neposlechneš SACD a ani CD ti to nepřehraje...... omezující, co? Holt to chce nejdřív myslet a teprve pak nakupovat hošku, ale alespoň to pro tebe bude poučení pro příště, víš co. No, už plně chápu tvou frustraci.
A mimochodem jedna piksla typu vše v jednom za pouhejch 140 000,- není dostačující zesilovač pro repro za 200 000,-. Ale to ty už teď samozřejmě víš, to je videntní, i proto seš tak nervní a hned tak startuješ, když se někdo před tím tvým zesilováčkem nepokloní a řekne ti na rovinu pravdu.A buď tak hodnej milej zlatej jalovej, informuj nás tady všechny jakej Já mám DAC, když si tu tak vyskakuješ a honíš triko a troufáš si tvrdit, že ho ten tvůj ubožáček osekanej zesilováček vše v jednom přehraje jak nic (P.S. nikdy jsem tu nenapsal jakej mám DAC, takže jsem vážně zvědav co teď vyvěštíš z křišťálový koule, ale budu na tebe hodnej, to se na malý děcka musí, a dám ti nápovědu, jen můj samotnej DAC stál víc než celej ten tvůj all in one zesilováček).

miandys
15. ledna 2022 • 8:56

Nezkoušej mě z technologie digitálních zes. Tak si prostě nastuduj jak se převádí PWM signál do reproduktorů. Prostě tam není DAC, ale jen úrovňová propust. Do té doby je další diskuse zbytečná, pokud neznáš negativa DAC převodů. Například jitter. DAC je tam pouze na analogové signálové výstupy, ty ale přece používat nemusíš.

martas38
16. ledna 2022 • 22:04

Pasivní repro dokáže rozehrát nějaký jiný signál, než analogový? Rád se nechám poučit.

Greeneye
17. ledna 2022 • 0:07

Ne nedokáže, znovu si pozorně přečti co jsem psal v příspěvku 14. 01. 2022 23:05, jednoduše a krátce jsem tam vysvěttlil jako to funguje.
Je to zkrátka trochu jinej princip (používá to teď třeba firma Lyngdorf u svých zesilovačů, je to vlastně jen "vyšperkovanej" typ zesilovače třídy D) než běžně používanej DAC + zesilovač. Tady se dá z čistě technickýho (či spíše technokratickýho) pohledu říct, že DAC v takovýchhle zesilovačích není, ale ve skutečnosti tam pořád je, jen je prostě do toho přístroje zapracovanej jinak ne žej běžný a zažitý.
Ten DAC je dá se říct prostě přímo vestavěnej/integrovanej/vloženej do výkonových obvodů zesilovače a celý to pracuje jinak než klasický DAC. A za tímhle zesilovačem pak navíc musí být ještě LC člen, kterej signál v podobě "0 a 1" (dávám do uvozovek, protože to tak docela nejsou nejsou 0 a 1 jedničky jako v PC) "vyhladí" do spojitý křivky (laicky řečeno). Výslednej signál na reprosvorkách takovýho zesilovače je naprosto stejnej spojitej elektrickej signál (jinými slovy analogovej signál) jakej je u všech ostatních zesilovačů. Je to prostě jen jiná technologie, jinej princip, jinej způsob DA převodu, ale DA převod je tam tak jako tak, jen se tomu kvůli reklamně (a technikům) neříká DA převod a dělá se jako že tam DA převodník vůbec není, ale on tam samozřejmě pořád je (musí být, bez toho by žádný repro nehrály), jen je to jak říkám jinej princip, to je celý.
A to že se říká, že tam žádne DA převodník není je jen proto, aby se to jako mohlo vydávat za pokročilou technoligii, přitom je tohle známý už hezkých pár desítek let, jen se to nepoužívá, protože to má stejně jako všechno svoje mouchy a klasickej DA převod je ve výsledku mnohem jednodušší, levnější, pokorčilejší, vyspělejší vyvinutější atd. (protože ho stovky firem vyvíjejí už po desetiletí, kdežto tenhle starej "novej" způsob se moc nepoužívá) i když se tu jistí přechytralí jedinci (ehm ehm.... miandys ehm ehm...) snaží plácat něco o tom, že DA převod je vždycky horší než tahle desítky let stará "horká novinka."P.S. na ty zvratky a bludy co tu píše miandys reagovat nebudu. Ani nemůžu, nečet jsem to (přečet jsem asi tak první dvě věty z tý jeho poslední várky asi 10 příspěvků a pak jsem se na to vyflák) nemám čas vysedávat u PC hodiny a hodiny a pročítat desítky příspěvků plný hovadin, nesmyslů, bludů........

miandys
17. ledna 2022 • 8:09

"Ten DAC je dá se říct prostě přímo vestavěnej/integrovanej/vloženej do výkonových obvodů zesilovače a celý to pracuje jinak než klasický DAC."No tak vidíš, že to jde, stačí je chtít a nebýt za nadutého pitomce. A ten výraz "dá se říct" sis mohl také odpustit, protože ta technologie je naprosto jasně dána, žádné pochybnosti, ani úvahy jak to asi je. Ne, není tam vložený DAC (převod PCM na spojitý analogový signál) ani do výkonových obvodů, ani nikam jinam. PROSTĚ TAM NENÍ, tečka. Jak tomu kdo z vás, nebo jinde říká, jak to myslí, jak to vnímá, nebo bere, je úplně jedno, nepodstatné.Ne, není to "zkrátka trochu jinej princip". Je to ÚPLNĚ jinej princip, ÚPLNĚ jiná technologie, jak kupodivu sám píšeš o pár řádků níže, takže si sám protiřečíš v jednom příspěvku. Vzpamatuj se.Jistěže je na svorkách reprobedny spojitý signál analogový, ale to nikdo nepopírá, repráky by jinak nehrály. Já celou dobu psal o tom, jakým způsobem je signál zpracováván až na "reprosvorky toho zesilovače", tedy na poslední člen před svorkami, onu pásmovou propust, která je prakticky tvořena jen kondenzátorem a cívkou.Jinak co se týče jmenovaného Lyngdorfu, z něj právě vycházím. Používám jej už více, než 10 let, v loňském roce upgrade na nejnovější model. Dovoluji si tedy konstatovat, že já vím o čem mluvím.Tenhle starej "novej" způsob se samozřejmě používá a používá se čím dál častěji, jak právě postupuje vývoj a především přechod na plnědigitální zdroje, kdy klasické převody zrácejí smysl. Nemluvě o faktu, že v některých systémech je na trase těch převodů hned několik a zvládnout to není levná taškařice.Digitální zesilovače jsou budoucnost právě proto, že jsou velmi jednoduché, levné, odolné externím vlivům a nekvalitního napájení, poskytují účinnost přes 90% (zesilovač ve třídě A sotva 10%), žádný šum a to DOSLOVA ŽÁDNÝ, a snadno pracují s digitálními zdroji, obzvláště v nastupující době online i offline streamingu, digitálních hi-res záznamů a pod a především co jsem už zmiňoval, zcela eliminují potřebu DAC.Vyrábí je dnes už prakticky každá firma, která to myslí se zvukem vážněji.Obrázek ať si udělá každý sám, mě je to samozřejmě jedno co si kdo myslí.

martas38
17. ledna 2022 • 21:05

Takže tam převodník na analog, čili DAC je, ale až ve výkonové části. V čem je to "úplně jinej princip"? Je tam delta sigma převodník? Nebo hradlové pole aka Chord? Nebo rezistorový převodník? Proč už to opravdové špičky v oboru jako Chord, Meridian, Métronome, Meitner a spol. dávno nepoužívají a má to pouťový Lyngdorf a Technics v konzumním zařízení?

Greeneye
17. ledna 2022 • 21:26

Jak to funguje už jsem jasně pospal, žádnej z typů převodníků který zmiňuješ tam není, žádnej delta sigma převodník, žádný hradlový pole,žádnej "rezistorovej převodník."
Funguje to na proncipu výkonnových prvků pracujících ve spínaným režimu. A protože výkonový prvky ve spínaným režimu mají jen dva stavy, jsou vždy buď otevřené anebo uzavřené (1 nebo 0), takže tam není žádnej lineární režim, tedy žádnej "analog," ale je tam místo toho PWM modulace (změna šířky impulzů, která má ale právě vždy jedině dva stavy, 0 nebo 1).
Celý je o založený na tom, že ten převodník je vlastně zároveň výkonová část zesilovače, je to v podstatě dva v jednom, není tam klasicky samostatnej DAC, ta vykonová část zesilovače sama zároveň funguje jako DAC. A k tomu ještě za takovýmhle zesilovačem musí ještě nakonec být LC člen, jinak by to vůbec nefungovalo.
Takže ano, je tam DA převodník, jen zkrátka funguje na jiným principu než jaký se běžně u DAC používají.
A proč to nepoužívají vyhlášený firmy? No rotože jak už jsem řekl, je to řešení který má taky svoje nevýhody a klasiká řešení se používají a vyvíjí celá desetiletí spoustou firema výrobců, takže jsou mnohem dál a mnohem pokročilejší. Je jendodušší, levnější, i praktičtější používat klasický DAC. Například ve sluchátkových zesilovačích, DAP a spoustě dalších zařízení kde není dostatek prostoru a nelze tak použít tuhle starou novou technologii jakože "bez DAC" a navíc by se v takových zařízeních naplno projevili všechny nedostatky a neduhy týhle nepřizpůsobivý a težkopádný technologie, která bez výkonový části zesilovače vůbec nefunguje a nemůže existovat.

martas38
18. ledna 2022 • 7:33

Děkuju za vysvětlení, tímhle jsem fakt nepolíben. I když to mám dost možná doma :) Mám Pioneer SX-S30 DAB, který pracuje ve třídě D. Umí cca to co ten Technics, asi i víc, ale patrně s horší kvalitou zvuku (zázrak to není, bez zatížení lehký šum, který při puštění hudby okamžitě zmizí), ale je to výhradně k TV (podpora Dolby Pro Logic), takže na kvalitě až tak nesejde.
Takže je možné, že tato technologie je v něm? Už je to koncepčně starší mašina. Každopádně má i analogové vstupy (čili jestli správně chápu potřeba AD převodníku) a pre Out na sub, kde by zas měl být třeba DA převodník. Říkám to správně?

Greeneye
18. ledna 2022 • 8:11

Netuším jestli zrovna tenhle Pioneer využívá tuhle technologii (to by sis musel někde dohledat), ale dost o tom pochybuju. Takovýhle běžní klasický výrobci používají klasický normální zažitý technologie, ale nevím, nezjišťuju jak je jeden každej přístroj zkonstruovanej, na to jich je na trhu moc a tohle je segment přístrojů, kterej mě vůbec nezajímá. Navíc mě zajímá v první řadě to jak to hraje a ne jaký technologe to využívá.

miandys
17. ledna 2022 • 7:49

Ne, nedokáže.Rozdíl v analogovém zesilovači a digitálním zesilovači je ale propastný a v digitálním řetězci není klasicky převod pomocí DAC. nevím proč se chceš nechat poučovat tady, když existují portály, kde jsou obě technologie dopodrobna rozepsané a vysvětlené .... pro slabší jedince i s obrázky.

Greeneye
14. ledna 2022 • 23:15

Ano Technicsu jsem se vždy vyhýbal a to zcela záměrně, protože o něm něco vím, například že jsou to šmuky a Já radši za svý prachy dostávám kvalitu. Slyšel jsem Technicsů bohužel až moc na to abych věděl, že výrobky do spousty dalších firem a výrobců hrajou za stejný, nebo dokonce i nižší ceny, znatelně líp.A že jsi něco "vyčetl" ze "specifikací" a ne z obrázků? No tak to tleskám :tleskani, takže hodnotíš a posuzuješ zvuk ne pohledem a očima z obrázků, ale pohledem a očima z písmenek a čísílek, jo? No bravo, takhle se sám vyfaulovat jen tak někdo nedovede. Tak jen tak pro pořádek, očima se zvuk neposlouchá, k poslechu zvuku slouží uši.
A pak kdo je tady argumentační blbounek. :lol:

miandys
15. ledna 2022 • 9:13

Už tři dny čekám, až navrhneš alternativu k tomuhle zařízení v dané ceně.Oba víme, že na to nemáš.Mlátíš tady Hubou do klaves, ale přitom myslíš jen na své přístroje za statisíce, Možná miliony. To ale můžeš napsat úpřímně, že kombajn za 25K nebude nikdy dobře hrát (v porovnání s několikrát dražší sestavou) a slovo Technics pak můžeš klidně vynechat, protože se to týká všech.Proto jsi blbounek, protože jsi do diskuse vytáhl úplně jiné téma.

miandys
15. ledna 2022 • 9:15

PS: Ale já tady nikde nehodnotím zvuk tohohle konkrétního pristroje, to tady totiž děláš ty, komiku.Ty už nevíš co píšeš a doslova LŽEŠ.Smutné, jak může dopadnout šílený "hifista".

Ludvik
12. ledna 2022 • 7:19

Dokáže systém streamovať aj iné internerové rádia-napr.Tuneln ? alebo iba uvedené služby ?

Martin
12. ledna 2022 • 22:32

Nějak nechápu "rozumbrady" co vám mínusují normální dotaz...
Patrně neumí, ve všech recenzích uvádějí totéž co zde a co uvádí výrobce, TuneIn tedy patrně neumí, ale jde to tam poslat např. z mobilu, nebo PC přes Airplay, či Chromecast.

Určitě si přečtěte

Články odjinud