Podle mne je tento případ krásná ilustrace, jak lineární televize pomalu umírají.V principu totiž rozumím oběma stranám, lineární televize ztrácí diváky, hlavní diváckou skupinou se stává kategorie 60+, která není pro inzerenty moc lákavá, cena za reklamu tak letí dolů, takže je jí stále víc, což dále odrazuje mladší ročníky...a tento problém se přelévá rovněž na klasickou "kabelovou" televizi, která se snaží bojovat vychytávkami navíc (zpětné shlédnutí, přetáčení reklam), kterými ale podkopává byznys televizí, z jejichž distribuce žijí. takže požadavek Primy, aby jim tyto ztráty kompenzovali je z tohoto pohledu oprávněný.Nicméně problém je, že aby si kabelovky udržely klientelu, tak se doslova cenově podbízí (my máme rozšířenou nabídku programů doslova za pár korun k internetu, jinak bychom ji dávno neměli), takže chápu, že kabelovky to nemohou kompenzovat, jinak by začaly být ztrátové, takže jedinou cestou by bylo zdražení, které by ale znamenalo další odliv klientů. Takže jsem zvědavj, jak se to vyřeší, protože uspokojivé řešení mne moc nenapadá.