Víte, tohle je přesně ten druh oblbování, který se s oblibou používá. Já budu s dovolením reagovat tak nějak na všechny ty výkřiky, co tu padly od různých diskutérů.Jsem schopen a ochoten pochopit takovou tu nostalgii. Koukat se na VU metry, točící se kazetu, nebo točící se gramofon. Co ale nejsem schopen pochopit je, když se z toho dělá takové to "něco víc". Výrobní proces gramodesky je jasně daný, kmitočtové rozsahy také. Lisovací zařízení na gramodesky má typický rozsah někam k 17 kHz, některé speciální kusy výrobních zařízení jsou schopné mechanicky pracovat někam k 25 kHz. Pak je otázka, jak moc je to omezené elektricky. V realitě to, na co poukazujete na tom videu, na té gramodesce zaznamenané NENÍ. Jsou to parazitní produkty, vyrobené částečně v mechanice, a částečně v elektronice. To je ten svatý grál, to je to, co tu reálně všichni ti recenzenti srovnávají a to, co dělá ty rozdíly v gramofonech. Je to prakticky míra, s jakou to které zařízení signál "zmrví". A podle toho, jak to to které zařízení zmrví, tak to někomu hraje krásně, někomu hrozně, jsou na to poslechová studia kde se všichni předhánějí, jak je to které lepší, a kolik si připlatíte za nějaké lepší zmrvení. Je to prostě totálně subjektivní.Z gramodesky se prostě technicky nic víc vydojit nedá. Mělo by vás trknout, že dynamický rozsah gramofonu je zde uváděných 65 dB (ten Pioneer co má ve videu to pro jistotu nespecifikuje, ale ono to řádově bude sedět), a ten jeho spektrální analyzátor nad těch 20 kHz ukazuje pod hodnotou -65 dBFS, tak bude asi něco špatně s interpretací takového měření.Ve svém životě jsem používal jak páskové magnetofony, tak kazetové magnetofony i gramofony. Nic lepšího tehdy nebylo. A vždy to respektovalo přírodní zákony.