Snad to bude lepsie Ako JLo pred zelenym platnom.
Nebylo to špatný, ale ten uměle naroubovaný happyend byl docela rušivý a až trapně směšný.
Trailer vypadá dobře, to zase jo, ale nejspíš se na to kouknu jen při práci... poslední dobou mi tyhle efektový filmy na zeleným plátně lezou na nervy.
Videno a super. Je to uplne neco jineho. A na to kolik malo to stalo, je to vlastne perfektne udelane.
Nejlepší Godzilla film. Viděl jsem v kině a byl jsem z toho nadšený, v rámci žánru je to masterpiece.
Mě se film líbil. Samozřejmě když budu hledat ve fimu nesmysly jak se může godzilla, která neexistuje udržet na hladině vody, když má pod sebou stovky metrů vody, tak jo, ale to samo o sobě už nedává smysl. A když už to budeme brát takhle, tak by mě zajímalo jak je možný, že na konci ty lodě zapřáhly k té godzille tak rychle... to se jako ta spousta lodí dokázala za pár minut zapřáhnout? Takže tohle jsem prostě něřešil. Srovnejte to s godzillou vs king kong... tak jde pak o epické dílo... protože tamto je naprostá sračka
Tak to tedy bude kravina na kvadrát a velká prohra Netflixu.
Je to tak, Hollywood by si mal písať poznámky. A divák si zase raz spomenie na ten čas, keď film nestál rozpočet rozvojovej zeme a stále doručil viac zábavy než posledné Star Wars dohromady. Moja Óda tu https://youtu.be/P2SgJIPsyXg...
Je to hodně zvláštní film a jsem moc rád, že vznikl a že jsem jej viděl. Podle všeho ukazuje japonský pohled na daný žánr a na sebe sama.V závěrečných scénách si tvůrci nechali určité oslí můstky k případnému pokračování.
Triky i příběh mi připadali slabé. Celkově to na mě dělalo dojem béčkového filmu.
Podle mě to zase tak dobré nebylo. A pokud v určitých fázích ano, tak by mě tedy zajímalo, jak mohla stát Godzilla po pás ve vodě tam, kde ji těsně předtím stáhli ke dnu stovky metrů. To měla nějaký nafukovací kruh? Od té pasáže jsem film přestal brát vážně.
Z toho co jsem pochopila a četla v diskuzích tak Godzilla je skvělý plavec. Tudíž nemá problém se udržet ve vzpřímené poloze, zní to však komicky představit si jak pod vodou hýbe nohama :-D
Až od té chvíle, jo?
Všimol som si v hereckom obsadení iba japonské mená.Znamená to, že "rozmanitosť" (vo filme/seriály povinne biely herec aj čierny aj žltý) platí len pre HWood a krajiny EÚ?
Tak samozrejme, prece si na sebe nenalepi woke propagandu
Bože, bože.Ani v Hollywoodu ani v EU vám nikdo nenařizuje mít ve filmu povinné bílé černé či žluté herce.
V EU neviem kto, ale v usa je to americká filmová akadémia.
A videl jste vubec nekdy ta pravidla? Nebo jste si to jen cetl na serverech s “alternativni pravdou”? Americka filmova akademie ma pozadavek na diverzitu jako podminku pro moznost ziskat ji udelovanou cenu, tedy Oskara a to v kategorii nejlepsi film. Pro nic jineho. Pokud se bez takoveho Oskara obejdete, tak si klidne muzete natacet filmy o bilych nadlidech ve svete, ktery je jeste v poradku, takze v nem nejsou zadne mensiny rasove ani sexualni ani kdovijake jine a naprosto nic se vam nestane.A teoreticky i s takovym filmem mozna na Oskara dosahnete, protoze jedna z protezovanych “mensin” v ramci tech pravidel jsou zeny. To jsou veci, co?
Pane všemoudrý, všetko čo ste napísal mi je známe.Ale Oscar je tam pre každého Zlatý grál.
Takže to znáte, ale stejně vám to nebrání o tom psát blbosti.
Přečti si rozhovor Jákla, když točil v USA film Žižka.Potřeboval několik set bílých lidí do komparzu. Tak mu řekli, že ani náhodou. Musí tam vzít i nějaké procento černochů. Jeho argument, že tam černoši hrát nemůžou hrát je nezajímal. Tak horko těžko ukecal, že místo černochů tam místo nich budou bukvice.A žádný Oscar v tom roli nehraje. Mají tam silné herecké odborové organizace, které si tyto podmínky tvrdě podmiňují.
Tak jsem si to našel a je tam toto:Prý jestli použití homosexuálních vztahů pomohlo získat u Američanů body pro financování. Jestli jim nabídl homosexualitu za to, že ve filmu nejsou žádní černoši. „To ne,“ bránil se Jákl. „To by prý byla diskriminace. Ptali se, kolik procent postav jiné barvy pleti ve filmu je. Dalo mi dost práce vysvětlit, že žádná, protože v Čechách prostě tou dobou žádní takoví lidé nebyli. Ale s tou homosexualitou to tak nebylo, já jsem spíš pochopil, že tenkrát se to tak vážně nebralo, jestli máte rádi kluky nebo holky.Takže žádní povinní černoši ani povinní gayové.
Citace:A v této souvislosti zmínil, že Američané mu v rámci platných kvót stanovili některé nesplnitelné podmínky, například, že v jeho filmu musí hrát určitý počet černochůhttps://www.tvguru.cz/petr-jakl-narazil-na-kvot... ...
Tam to tak prostě funguje a hotovo.A jestli o tom ty nevíš, tak to je pouze tvůj problém...
A v tom odkazovaném článku ta vaše citace pokračuje:„Tak jsem říkal, tak to bude těžký, tady to.“ A tak taktiku: „A nešli by ti černoši vyměnit za gaye? Třeba… A oni říkali, to nejde, to je rasismus. Ale já jsem jim vysvětlil, že ve středověku, v patnáctým století, u nás nebyli. Tak jsme se nakonec dohodli, že to zvládnou a že tam propašuju nějaký ty….“. Zaskočený Šíp na to spontánně zareagoval: „Husiti byli teplí, to slyším prvně, to bude film, teda.“
Já si tedy nemyslím, že by "haha" citace z talkshow Karla Šípa byla dostatečně průkazným dokladem formalizovaných pravidel pro povinné zobrazování menšin v filmech, ale mě se svět nezhroutí, když někde uvidím černocha nebo gaye, nota bene v nepovedeném fikčním díle, jakým je Jáklův pseudostředověký Medieval, z nějakého nepochopitelného důvodu v ČR prodávaný jako historický film o Janu Žižkovi. A "representation and inclusion standards" od AMPAAS jsem koneckonců zmiňoval hned na začátku. Ale to pořád neznamená, že vám bude někdo bránit točit filmy bez menšin.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.