Japonská společnost Cotodama se spojila se značkou Saint Laurent a připravila limitovanou edici celočerné verze reproduktoru Lyric Speaker Canvas, která bude dostupná pouze v obchodech Saint Laurent Rive Droite.
První verze reproduktoru byla představena v loňském roce v černo-stříbrné barvě, přičemž zadní část reproduktoru je ozvučnice s měniči, zatímco přední tmavá část je průhledné projekční plátno, kde se zobrazují texty právě přehrávané skladby. Celkově má reproduktor zajímavý design, jelikož vypadá jako obal LP desky opřený o zeď. Velikost reproduktoru je 18,7" na šířku a 14,7" na výško, což je přibližně 47,5 × 37 cm.
Reproduktor je po instalaci propojen s databází textů a při přehrávání pak zobrazuje na menší ploše text přehrávané skladby. Ten je navíc animovaný na základě celkového tempa a nálady skladby. Pokud se jedná o čistě instrumentální skladbu, pak reproduktor zobrazuje abstraktní animace v rytmu přehrávané skladby.
Konektivita reproduktoru je opravdu velká a zahrnuje: Wi-Fi Airplay, Google Cast, Spotify Connect, Amazon Music, Google Play Music, YouTube Music, Apple Music a další regionální služby.
Z pohledu společnosti Saint Laurent se nejedná o spolupráci s výrobcem hudebních zařízení, již dříve se společnost spojila s Bang & Olufsen a připravili celočernou edici reproduktorů A9 a A1. Ačkoli nebylo oznámeno celkové množství reproduktorů v limitované edici (na zadní straně je logo Saint Laurent, jinak jsou reproduktory shodné se sériově vyráběnými), byla oznámena cena ve výši necelých 2000 EUR (cca 2240 USD) a dostupnost v obchodech v Los Angeles a v Paříži.