jitka
22. května 2010 • 19:25

Je pravda, že má film prvky gladiátora ale mě se film líbil a role Russelovi Crowovi sedla a trochu romantiky snad mužské diváky nezabilo. Ač to byly reálie trochu nadsazené ta filmová pravda byla dobře vykreslená, a to- že tomu kdo má moc a je ve skutečnosti podvodník, se nedá věřit, byť slibuje jak "stará bába". Viz volby ale ty jsem tu zatáhnout nechtěla.

Plácačka na idioty
5. července 2010 • 15:50

Co to plácáte za hlouposti. To byl historický film. Jakou to má spojitost s českýámi volbami? Jaká filmová pravda, víte vůbec, o čem to bylo?
A BTW s těmi podvodníky - která parlamentní strana je nemá? To jste tak naivní nebo tak hloupá?

freeman
20. května 2010 • 8:37

Hm.... Ja viem malo to aj svoje chyby ale celkovo to bolo pre mňa dobrý film. A ľudia čo to videli si to len pochvaľovali. Prekvapenie roka. Hlavne po negatívnych recenziách filmových kritikov. Ja neviem čo čakali kritic ? Ak by Ridley Scott spravil kópiu ale Kevin Costner už by to bol OK ?
Hodnotenie 8/10.

cowgaR
17. května 2010 • 9:56

vyjadrit sa slusne nejde, kedze nabity emociami (zhliadol som to Piatok) by som tu hadzal pejorativne vyrazy...a hodnotenie 1/10ale kedze som urcite videl horsie filmy tak sa musim nadychnut a vziat trocha vlastnej objektivity a preskakat tie hodiny nudy a Frodo-filne idealizovanie Maxima, erm, pardon, Robina a dam tomu 3/10jeden zbytocny film ktory sa vyslovene toci vylucne o zidealizovanom zoldnierovi, ktory vsak nicim nevynika (z luku si vystreli 2x aj to prvykrat netrafi ;-) ) a kde 200 vylodenych francuzskych vojakov (na platne vsak len cca 50 ludi) vystrasi celu britaniu...uplny drist, nema zmysel ist do zaporov (bolo by ich nespocet ale filozofovat mozme len pri kvalitnych filmoch), siel som to zhliadnut len preto, ze tunajsia komercna tlact tomu dala 4 hviezdicky z 5...Ridleyho senilita a Rusellova demencia...

Mark
17. května 2010 • 13:45

Aj by som ti veril, keby si nemal taký hrozný vkus a nepísal nezmysly typu "200 vylodenych francuzskych vojakov vystrasi celu britaniu..."

Jiří Klobása
18. května 2010 • 7:29

bohužel je to přesně tak jak píše, včera jsem na tom byl v kině. Nic jsem od toho nečekal a víceméně na to šel s tím, že skouknu nějaké povedeně natočené střílení z luku a pár bitek. Ale on tam opravdu víceméně vystřelí z luku 2x tak nějak obyčejně a to je všechno... Nejhorší film za poslední půlrok až rok, na kterém jsem byl v kině.

cowgaR
20. května 2010 • 18:20

nebola myslena ta zaverecna mela (to uz ale zivalo cele kino a cakalo kedy sa to skonci) ale ten "dejovy zvrat" kedy si hlavny zapornak "scarface" zavola na pomoc 200 žabožrútov ktori akoze idu znicit cely Nottingham, teda jeden mensi statok a mlyn...nema vyznam polemizovat, ten film ma tolko chyb a ja svoju klavesnicu nebudem zbytocne osuchavat, ved sa tam pre istotu neobjavi ziadna krv aby to mohli zhliadnut aj deticky a temna doba brutalnych kryziackych vyprav je ta-tam...vidime sice liat sa smolu ale len aby sa nepovedalo....Costnerova verzia bola sice romanticka, ale zrovnat sa proste neda, tam John Little mal aspon charizmu a nebol vysoky vychrtly vysportovany ale nezapamatatelny atlet...

ustecak
17. května 2010 • 1:39

Michael Praed příliš blond v daném seriálu nebyl. Podle mého názoru to byla velmi podařená adaptace (seriál), zvláště pak edice speciálních dílů o satanismu (při repríze seriálu byly rukou cenzora vypreparované a již se bohužel neobjevily).Budoucí amerikanizovaná pojetí (velkofilmy) již nikdy podle mně nedosáhly atmosféry britského seriálu. Mimochodem, skladba Clannadu, použitá jako znělka seriálu, neměla chybu :-)

Lucka
17. května 2010 • 9:30

Naprosto souhlasím. Michael měl dlouhé tmavé vlasy a blond byl až jeho seriálový nástupce, syn Conneryho, který ale seriál poslal do háje. Na tohle do kina sice půjdu, ale raděj se moc netěším:-)