Ta videa v té recenzi mi připomněla tu 4-dílnou hrůzu, kterou jsem kdysi dávno viděl, to byl odpad naprosto děsnej

aminux
10. února 2014 • 23:52

Mě ta 4dílná minisérie nepřišla až tak špatná. Ale nejsem asi moc náročný divák.

kenco
10. února 2014 • 9:59

Práve včera som si ho bol pozrieť v kine. Som "fanúšik" pekných efektov, a toto je jeden z filmov, na ktorý som šiel viac-menej práve kvôli efektom a nostalgii z trojice filmov z môjho detstva. Účel to splnilo, je to taký film na jedno pozretie, nič umelecké som neočakával, žiadnu hlbokú myšlienku to nemalo - proste film na jedno pozretie. A taktiež si myslím, že s vekom to nemá nič spoločného :-D

NOWOCAYN
10. února 2014 • 10:04

Chlapci, jasné, že si myslíte že s vekom to nemá nič spoločné..........Veď kto by si už priznal, že jeho mentálny vek je 10 rokov, ak má fyzický vek 18 či 25 ? ................ :-D
Za svojim si stojím, a toho názoru bude každý nepredpojatý psychológ (čiže psychológ, ktorý nie je sám pacientom v bielom plášti). O mudrcoch a mystikoch ani nehovorím (a tým dôverujem viac).
PEACE.

Radon
10. února 2014 • 11:58

tohle je teď častý jev vytahovat se, že jen já sám praktikuji ten jediný správný přístup k životu a ostatní jsou lumeni. Zajímalo by mne, kolik lidí třeba přitáhly ty brakové Verneovky k technice a díky tomu oni nebo jejich děti staví mosty nebo ponorky. Pravda kdyby četly Shakerpeara, také by se v životě neztratily ... a hlavně by jejich vrstevníci neměli blbé kecy ;-)

NOWOCAYN
10. února 2014 • 14:00

Radon, ja som nepovedal, že praktikujete nesprávny životný prístup. Povedal som len to, že dospeláci pozerajúci takéto filmy sú proste mentálne DETI, to je všetko. A môžu mať IQ aj 160.

jozka
11. února 2014 • 23:03

jj, a co teprve treba takovy sex, to je taky tak hloupe a fadni, porad jenom dokola tam a zpatky, tam a zpatky....nic pro intelektualy :)

Predator
10. února 2014 • 10:09

.. ten film sice měl budget 120mil, ale o efektech to není vůbec. Navíc s Verhoevenovou klasikou to nemá skoro nic společného, naopak tohle je PG13 drama o člověku v těle robota a dopadech na jeho psychiku a akce je tu naprosto podružná a překvapivě je to nejslabší část filmu, i z toho důvodu, že Padilha měl šíleně svázené ruce a 9/10 nápadů mu zamítli. (jestli se opakuji s recenzí, se omlouvám, nečetl jsem). Jestli chceš film "o efektech", tak si počkej až Cameron dopluje se svými modrásky (A 2,3,4), pokud ti teda vyhovují tyhle digifesty .. osobně mám rád efekty, které co nejvíce splynou s okolím a člověk je nevnímá. Dobrý efekt musí být součást celku a ne, když bije do očí a násilně nepřirozeně okupuje obraz.

NOWOCAYN
9. února 2014 • 22:37

Myslím, že ani nie je rozdiel medzi pozeraním takého filmu a hraním sa s postavičkou Robocopa z umelej hmoty........
Ja každého fanúšika takých filmov považujem za dieťa, či mám 10 rokov, alebo 50....
:-D

Predator
10. února 2014 • 7:26

Co máš z toho, já zase považuju každý takový jednoduchý názor za hloupý :) S věkem to nemá nic společného.

pica
10. února 2014 • 10:03

odpal do psej matere ty psychopat.

dagi1984
10. února 2014 • 11:36

skus to nejak rozviest B-]

Predator
10. února 2014 • 12:03

Proč chceš, aby zvracející jedl své zvratky?

NOWOCAYN
10. února 2014 • 13:57

Och, pozor, máme tú česť s Predátorom........ lepí si fixky na prsty lepiacou páskou........... Občas morfuje......DRAČÍ ZORD, TYRANOSAURUS (to si ešte pamätám z čias, keď som mal 8 ?....)....
Pozor naň, to nie je človek, to je Predátor ;-) Alebo by ním minimálne CHCEL BYŤ (znak dospelosti ako vyšitý).

Q
10. února 2014 • 11:53

Vies nowocayn, obcas su tie tvoje trapne prispevky usmevne. Hlavne vtedy, ked si vlastnymi hovnami plnis vlastnu hubu. Tento posledny je z rovnakej kategorie. Pre teba a podobne "vznesene yebnutych intelektualov", su priaznivci podobnych filmov (v realite filmov, ktore sa nepacia tebe), len deti, pripadne dospeli s mentalnou urovnou deti. Bolo by to celkom zabavne, keby si ty na tom nebol ovela horsie. Tie deti totiz nikomu neublizuju (ani verbalne, ako ty), nikoho nezhadzuju, nikomu nenutia svoj nazor..... Deti, ako ich nazyvas, sa mozu vyvyjat, dospievat, menit pohlad na vec, zriet.... Ale co s tebou, ty nepochopeny a priam nechceny genius? Nie si schopny pochopit ich nazor, nie si ochotny porozuniet ich zanieteniu, radosti, vidiet iny pohlad, vzit sa do ich pocitov..... Ale vznesene tu hlasas to, aky si ty nad vecou, ako su ti na smiech....no pan dokonaly! Ked nie si empaticky a nevies pochopit konanie, spravanie druhych, tak nemas ziadne pravo vynasat sudy nad druhymi. Si len zatrpknuty chudak, o ktoreho nema nikto zaujem. Preto si dokazuje svoju "pravdu" na anonymnych forach. Podobnych "geniov" je vsade vela. Je mi ta luto.
Mas nieco k filmu? Pochybujem, kedze si ho vobec nevidel. Ale otvarat si tu hubu, plnu vlastnych hovien, to si pripraveny okamzite. Nezda sa ti to trochu mimo logiku? Asi nie, vzhladom k tvojim predchadzajucim trapnym vylevom. Bud daj nieco k filmu, alebo zalez tak, kde ta maju radi. Ak take miesto vobec existuje?! PS: tiez nie som fanusik podobnych filmov. Ale!!!! Zijem a necham zit. To ale arogantne, egoisticke, sebestredne.... hovada, ako ty, nedokazu pochopit.

NOWOCAYN
10. února 2014 • 13:59

Keď si tie "inteligentné deti" nebudú brať nič osobne, tak kde je problém ? Ak sa niekto necíti dotknutý mojim príspevkom (lebo sa ho to netýka), tak ho môj príspevok nijak nerozhodí..... Lenže vás sa to dotklo množstva.... ;-)...lebo cítite, že "čo ak má pravdu ? Vylepím mu jednu aspoň písmenkami...".

NOWOCAYN
10. února 2014 • 14:03

Q, nazývaš ma tu intelektuálom, ale o čo sa snažíš ty ??? Intelektuálne obhajovať fakt, že dospelí fanúšikovia takých filmov nie sú mentálne deťmi. Ale to ti nepomôže, lebo zákon prírody je zákon, a názor je len názor.
Ja si priznám, že som decko, čo sa týka samostatného života. Ešte nie som na takej úrovni (finančnej), aby som si dovolil sám žiť v byte, aj keď mám už 26 rokov.
Ale nikto mi nezoberie, že nejaký napr. IT TECHNIK, alebo ja neviem, čo zarába 2000€ a býva sám NIE JE DECKO, keď rád pozerá také voloviny. A tých 2000€ mesačne z neho dospeláka neurobí.
Už som dodebatoval na túto tému.

Q
10. února 2014 • 15:18

Zbytocne sa snazis vymotat sa z vlastnych hovien, do ktorych si dobrovolne a sam skocil. Cim dalej, tym viac sa zamotavas a strapnujes. Nicim neobhajis fakt, ze nedokazes prijat nazor inych, vzit sa do ich pocitov. Bez zbytocnych kecov a dristov prijat ich nazor. Samozrejme im nezabudnes vnucovat ten tvoj, vratane tvojho nazoru a pohladu na vec, na ich mentalnu zrelost a pod. Hoci ty sam si neinteligentny, nezrely a v podstate ovela viac detinsky, ako ti, do ktorych sa navazas. Takze ako to je chlapcek? Kto je tu teraz dieta a kto ten uzasny dospelak s nadhladom a jedinym spravnym nazorom na vec? Ver tomu, ze ty to nie si a este pekne dlhonebudes.....ak vobec niekedy budes. Nabuduce sa drz temy. Rozobera sa tu film a jeho recenzia. Ked si ho nevidel, tak mozes akurat tak drzat zobak. Ked si ho pozries, potom sa prid podelit o zazitky a nazor NA FILM. Navazanie sa do ostatnych si nechaj doma na pisekovisko. Tam totiz, so svojou mentalnou nezrelostou patris. Som zvedavy, ci si naozaj dodiskutoval, alebo sa dokazes zdebilniet este viac, ako sa ti to podarilo doteraz?

Marc
11. února 2014 • 11:45

Jestli jsem te pochopil spravne, tak si mam pripadat dospele, kdyz pozeram len filmy typu :