než koupíte, doporučuji ověřit toto: https://youtu.be/SgQqeg0tn4Q... 8-)
Uvedený problém som nezaznamenal, testovné cez NETFLIX a HBO GO.
Pls čo je treba doinštalovať pre funkčnosť HbbTV ? ďakujem.
... a co takova rada SK8500 od LG? Ma nekdo srovnani s QLED od Samsungu?
Hlavne se tady uz pul roku prodava q8fn s bocnim podsvicenim ktera se standartne dodavala do evropy a tu nikdo nerecenzoval protoze je to stejny jako q7fn nebo q6fn. Az zakaznici zjistily ze q8fn pro americky trh je prime podsviceni a q8fn pro evropu bocni podsviceni(nefunkcni local diming) tak zacaly prskat. Takze az po pul roce tady mame plnohodnotne q8fn (q8dn), coz kdyby zakaznici neprskaly tak tady nic takoveho nemame. Lituji toho cloveka co se mrkl na recenze (zahranicni) q8fn a sel koupit a ted zjistil ze ma doma misto q8dn(q8fn) prakticky to stejny co q6fn.
Tak kupovat tv,která stála ze začátku asi 60k(55"),bych se snažil zjistit o tv co nejvíc info a třeba tady na diskuzním fóru v sekci TV přijímače už v březnu bylo zmíněno a dány nějaké odkazy na stránky s informacemi,že Samsung Q8 pro evropu bude pěknější Q7(tak že edge led atd.) a za vodou Q8 s přímím zadním podsvícením.:-)
Můžete prosím uvést rozdíly mezi sérii 8 a 9 jsem zájemce a váhám mezi nimi, zajímá mě jen obrazová kvalita v poměru výkon/cena. Děkuji
Už se těším až někdo začne vyrábět OLED 4K 3D
Si na hlavu panduty... To sa nikdy nestane...
Dobrý večer uvažuji u koupy Panasonic TX-55FZ950Ebudete na ni dělat recenzi ?
Dobrý den, zatím netuším. Něco se mně plete, že se Jarda Puk o ní zmiňoval. Do testu by však měl přijít nižší model bez soundbaru. Alespoň jeden z letošních OLEDů od Panasonicu bych rád viděl.
Ja by som pridal ešte k mínusom dobre zakamuflované špehovanie užívatela. Mám QLED predchádzajúcej rady (a pochybujem že Samsung to teraz zmenil) a keď som v menu zašiel hlboko do nenápadných nastavení TV, zistil som že mám defaultne zaškrtnutý súhlas s odovzdávaním hlasových povelov Samsungu, s odosielaním sledovaných relácií za účelom skvalitňovania služieb a súhlas s používaním mojich osobných údajov v internetových reklamných službách.Ak to niekomu vadí, doporučujem si tieto vychytávky vyhladať a povypínať.
Jasne, ale to jste zaklikl proi prvni instalaci TV. Tak jste si mel precist, k cemu davate souhlas. Neni to vubec zakamuflovane, funguje to takhle dneska prakticky na vsech zarizenich.
Vy aj pri inštalácii softvéru na PC čítate EULA, alebo rovno odkliknete súhlas s tým, že veríte, že nainštalovaný softvér sa bude chovať slušne? Stavím sa, že 99,9% ludí volí druhú možnosť. Vy ste možno práve tá vrieskajúca menšina, ktorá chce ukázať ostatným aký sú i.dioti, že? Ja som presvedčený, že spomenutá väčšina ani netuší s čím pri oživení TV súhlasila. Rovnako je to so softvérom v PC, a ludia sa potom sťažujú, že ich osobné údaje lietajú po internete, bombardujú ich reklamy a pri tom pri používaní Windowsu, Androidu a pod. súhlasili aj s tým, o čom netušili.Svojim príspevkom som chcel len upozorniť ovce, aby si skontrolovali nastavenia v menu, ktoré im Samsung predpripravil.
Dobrý den...a já si myslím, že názor, který zde již zazněl, tedy, že jste při primární instalaci nedával pozor, je pravdivý. Uživatel velmi často při prvotním seznámení s TV je velmi nepozorný, hlavně aby to všechno už bylo nainstalované a spuštěné. Zabývat se přečtením podmínek, které odsouhlasuje, ho ani nenapadne.A pak je to ten „šmírák“ Samsung. Ale přiznejme si, že ten je v tom (konkrétně v tomto případě) asi nevině. Stává se.
A ja si naopak myslím, že Samsung v tom nevinne nie je, ale je zodpovedný za správanie svojich produktov.
Dobré sváteční ráno,jestliže výrobce při prvotní instalaci a odsouhlasování podmínek užívání věci, ochrany osobních údajů atd. atd. toto vyjmenuje, ale uživatel přehlédne, nebo podmínky nepřečte, je to problém uživatele, nikoliv výrobce TV. A to se Samsungu opravdu nemám důvod zastávat. Mimochodem, když se někde registrujete k diskuzi, ruku na srdce, přečtete si celé podmínky, a to důkladně? Valná většina lidí určitě ne.
Predpokladám, že tento QLED nevlastníte. Inak by ste vedeli, že pri spustení a nastavovaní tohoto TV vás žiaden oznam neupozorní na spomínané skutočnosti. Zbytočne sa Samsungu zastávate, v tomto ma nepresvedčíte. Samotný TV je výborný, proti tomu nič, ale to poskytovanie osobných údajov ma vytočilo.
Máte pravdu, doma ho nemám a k dispozici v této chvíli už také ne, jinak bych resetoval TV a podíval se znovu na prezentaci kompletních podmínek. Nicméně to neznamená, že se zastávám Samsungu. Já hlavně tvrdím, že řada lidí odsouhlasí kde co a je jim to úplně jedno. Tím, že s TV pracuji dlouhodobě, navíc s podobnou záležitostí běžně počítám, nepřijde mně nijak zvláštní, či překvapující. Dělá to valná většina SMART TV. Ale ano, musí to být ve výčtu upozornění pro uživatele. Mimochodem - Vy konkrétně tento televizor máte doma a víte, že tam ona zmínka není? Proč tedy neupozorníte české zastoupení značky?
Áno, mám ho doma, kúpil som ho v Alze, a opakujem, proti kvalite TV obrazu a zvuku nemám vôbec nič. Pozerať ten obraz je pre mňa zážitok, bez iróinie.
Vidím, že po tejto odpovedi už Alexandr Bray sklapol. ;-)Viete ale čo je na facku? Že výrobca tam tie kvačky má a vy len stlačením NEXT to odsúhlasíte. Pritom by tam tie kvačky nemali byť a až keď ich tam dáte, to znamená, vedome im to povolíte, tak potom s vedomím, že im chcete posielať nejaké údaje stlačíte NEXT. Často krát sa bez tých kvačiek ani ďalej nedá pokračovať, takže súhlas si výrobca vynúti. Či sa dá súhlas neskôr zrušiť, to je už iná pesnička.
Ten dovětek je dost arogantní a vypovídá o mnohém. Bohužel nemám čas celý den sedět u PC a reagovat na každého přispěvatele.Jak jsem napsal. TV nemám k dispozici, abych se s Vámi přel. Nechápu taky, proč informaci neposkytnete výrobci, jakožto formu stížnosti.No a další věc. Já podobné věci až tolik „nežeru“, protože jsou mně dlouhodobě známy ať už z testovací praxe, tak z internetu, kde si občas něco přečtu. Takže vím. Výrobce potřebuje hlasové příkazy, či vyhledávání vylepšit. A dělat to bez zpětné vazby tohoto typu je trochu víc náročnější. Dělat z komára velblouda, není až tak zajímavé. //navíc, pokud správně vidím a chápu příspěvky od Vás, máte sice Samsung, ale předcházející řady. Netvrdím, že tam musí být změna, ale může.
A preco by nemal sklapnut? Co ma recenzent s nejakymi podmienkami vyrobcu?
Slusnost je defaultne to nepovolit a kdyz nekdo chce, at si to zaskrtne. Spolehat na to, ze to clovek nezakaze je ubohost.
Ktoryze system uzivatela "nespehuje"? Mozem poprosit o vymenovanie?
"Rybi policie", vies, ten serial co chodil na CablePlus.... Ludia sa zdrziavaju na pevnine, a ryby nemaju vlastne ani zaujem ludi spehovat...
Ten, co není připojený k internetu. Jednoduché.
Neslibovali jste na září test té 8k s dopočítáváním obrazu?
Dobré páteční dopoledne, já určitě ne :-)
Proč Samsung nedává DVA CI SLOTY????KDY TO KONEČNĚ UDĚLÁ?
On je asi dělá. Ale ne pro našince. Zřejmě jsme bráni, jakožto národ jednoduchý, tedy jeden slot musí stačit.
To je opravdu paráda. Doufám že to změněj
... opet se ozyvam, ze by to chtelo recenzi tv pro bezne lidi. Co treba QE49Q6FN? Da se sehnat za polovic a tudiz je urcite pro mnohe dostupnejsi ;-).
Máš pravdu ale pozor QE49Q6fn ma len 50 Hz. 100 Hz je až od 55 palcov.
To by mě taky zajímalo, nějaké přímé srovnání 50 Hz vs. 100 Hz, jestli je to ve výsledku až takový rozdíl.
Dobrý den, pokud budeme hovořit o skutečné frekvenci panelu a jeho schopnostech, pak 100Hz je přínosem pro každého. To, že si konkrétní divák neumí vylepšený stav správně vyhodnotit...Přímé srovnání netřeba. To jsou věci, které se na diskuzních fórech, i na tom našem, probírají dnes a denně. Není tak třeba proti sobě postavit dva modely s odlišnou frekvencí panelu. Klady a zápory jsou známé. Stačí číst.
Dobré čtvrteční odpoledne, průběžně děláme různé recenze. Nicméně nové technologie, nápady, funkce - přicházejí povětšinou ve vyšších modelech. Člověk - kupující by měl vidět a vědět o co přichází, když bere nižší model.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.