velmi zamlouval a recenze na zahraničním webu měla vynikající. Ještě musím poznamenat, že má
scénách pozoruji v rozích a na spodní liště místy znatalné světlejší podsvícení. Mám prosbu.
Má někdo podobný problém. nebo spíše, zda mé pocity jsou opodstatnělé, vzhledem k tomu,
že předchozí televize měla VA panel a 100 Hz. Obávám se, že televizi bez udání důvodu a s poděkováním
vrátím

FoDa
25. ledna 2017 • 16:38

Vcera jsem chvili zkousel v Electroworldu klasicke HD 55J6282 a pro srovnani prave tento 49KU6452, coz jsem bral uz jako zastupce nejakych lepsich UHD TV. Nereknu nic objevneho, krome testovaciho obrazku a pomaleho demo 4K videa, ktere vypadaly uzasne, realna testovaci videa, ktera jsem si prinesl a nebyla samozrejme 4K, dopadla mnohem lepe na 55J6282. Co mne nejvic vadilo, pri upscalingu videa o mensim rozliseni vyrabi ta UHD TV chvilemi ruzne oku velice neprijemne a neprirozene fragmenty - napr. vyrazne moire, deformace svislych objektu, kosticky atd.. kolem casti obrazu, ktere se pohybuji, veci / kazy ktere v originalnim videu vubec nebyly. Pohyblivejsi sceny, bezici text atd.. celkove vice rozmazane jako u toho HD typu, ktery ma pravda 100Hz obrazovku. Celkove zklamanim, 55J6282 byl jasny vitez

Radek
11. ledna 2017 • 16:05

Zdravím,
mám problém při automatickém ladění naladit HD programy (CT1 HD, CT2 HD, CTSPORT HD, .....) prosím poradil by mi někdo jak to naladit, nebo kde je problém?

my name is nobody
10. listopadu 2016 • 11:26

Nejsem ani duchodce... ani zena na materske... i presto mi na teto tv cerna vyhovuje a nevidim v tom problem... kazdopadne dekuji za recenzi...

lubos
21. října 2016 • 16:14

mam tv samsung z roku2014 a pouzivam ovladac z roku2012 zajima me jestli bude fungovat
na vami recenzovanem tv

Alexandr Bray
22. října 2016 • 18:48 • externí redaktor AVmania.cz

Dobrý večer, to opravdu netuším a netušil bych, ač byste uvedl přesné označení staršího modelu, který máte zakoupen. Možná by se daly porovnat typové štítky obou ovladačů - zda se jedná o shodnou verzi. Pokud ne, je dost dobře možné, že část tlačítek a funkcí bude fungovat korektně, zbytek ale nemusí. U mnou testovaného Samsungu se jedná o verzi - TM1680A viz http://www.samsung.com/cz/consumer/tv-av/tv/uhd/... ... Domnívám se, že není problém si ovladač strčit do kapsy a jít ho vyzkoušet někam do prodejny, kde mají příslušný typ televizoru. Takový test je nad všechny spekulace a teoretizování.

Jirka
14. října 2016 • 9:56

Dobrý den,
chtěl bych se poradit, zdali je obraz u modelu KU66xx a KU64xx opravdu lepší? Jaké jsou vaše názory?
A jaká uhlopříčka je vhodnější na vzdálenost 3 - 3,5 m zvažuji 49 nebo 55 ??

Alexandr Bray
16. října 2016 • 19:34 • externí redaktor AVmania.cz

Dobrý den, lepší než co? A lepší pro koho? Na tři a půl metru bych klidně vzal 55" televizor. Jestliže máte chuť vybírat nový televizor, doporučuji naše diskuzní fórum. Jednak je tam již nyní mnoho zajímavých informací a dále pak Vám případné dotazy zcela jistě někdo zodpoví. Stačí se zaregistrovat, přihlásit a sepsat otázku do příslušné sekce. http://forum.avmania.e15.cz/forum-1703/TV-prijimace-a... ...

.
4. října 2016 • 15:25

Dobrý den,děkuji za test, ale chybí mi dost podstatné informace. kolikati bitová je obrazovka? Na kolika Hz obrazovka pracuje? Jak se obraz chová při připojení k PC v UHD režimu?Děkuji

Jaromír Puk
4. října 2016 • 17:25 • šéfredaktor AVmania.cz

8 bit, 50 Hz, chování je korektní. Automaticky se detekuje PC.

Jjezevec
4. října 2016 • 9:39

Ačkoliv značku Samsung považuji za typickou podřadnou asijskou produkci, tak musím celkem souhlasit s rozumným hodnocením této TV.
Mělo by však být poměřováno i v souvislosti vzhledem k cenové hladině. Pokud by byla např. takováto podobná kvalita a její hodnocení vztaženo např. k TV za 100-200 tisíc by mi přišlo jako velké nadhodnocení kvality obrazu. Ale chápu, že vzhledem k cenové relaci je to jedno.Spíše by mne zajímalo DO a chybějící tlačítka? . Kolik asi musím zmáčknout tlačítek než se např. z předvolby 2 dostanu na předvolbu 9? U běžné TV je to jedno tlačítko, kolik tlačítek je to zde?

Alexandr Bray
4. října 2016 • 18:58 • externí redaktor AVmania.cz

Dobrý den, díky za reakci. Nemám už televizi a dálkový ovladač k dispozici, ale snad to nespletu. Stisknete sdružené tlačítko pro číselnou klávesnici, následně vyberete příslušnou číselnou kombinaci pro kanál (směrovými šipkami a potvrzovacím středovým tlačítkem). Nebo ještě můžete zvolit „OK“ pro potvrzení volby. Teď si nejsem jist, zda „OK“ stlačit musíte, či jen tímto způsobem urychlíte vyhledávání příslušné stanice. Určitě se nejedná o stisk jednoho tlačítka. Možná jste se mohl rozepsat, kam dotazem přesně míříte. Jestli se jedná o kritiku formy ovládání - je to na každém. Kdo je skutečně zvyklý na číselnou klaviaturu a přímou volbu, podobný styl mu vyhovovat nemusí. Hodně lidí využívá skokové přepínání programů, které postupně prochází. Další zase využívá EPG, nebo list programů s informacemi a přepíná po dosažení konkrétního pořadu.Opravdu nemám potřebu systém ovládání omlouvat a kohokoliv přesvědčovat o jeho dokonalosti. Já sám na sobě odzkoušel, že jsem po prvotním šoku nakonec byl překvapen, jak to funguje a jak mi to vyhovuje. Nicméně jsem tuším v jednom z článků psal, že by bylo vhodnější do balení k televizoru přidat i druhý ovladač klasického stylu. Jasně... cena by poskočila. Někdo zase bude tvrdit, jak svůj televizor ovládá mobilním telefonem a ovladač ani nepotřebuje - potřebuje minimálně.

Jjezevec
4. října 2016 • 20:26

Vím, že výrobci elektro přístrojů v posledních 20-30ti letech každých pár let mění za zkouší nové tvary DO. Bohužel mi to přijde tak nějak jako ode zdi ke zdi.Někdy mají v oblibě úzké štíhlé, ale plně funkční DO, pak přejdou na placaté široké a přeplácané DO, časem se opět vrátí k jednodušším, případně se objevily různé ty myšoidní DO,...
Vyrobit DO které ale nutí uživatele proklikávat se hromadou tlačítek, už jen když potřebuje přepnout program? Chápu, že někomu může tento způsob ovládání firmy Samsung vyhovovat, ale myslím, že většina lidí preferuje možnost přepínat programy tak jak jim vyhovuje. Takový uživatel pravděpodobně použije způsob přepínání podle toho co zrovna potřebuje - někdy hledáte a nevíte na co koukat, a potom zvolíte např. možnost přepínat program podle seznamu, podle EPG, .... Jindy naopak chcete přepnout odněkud někam, a na to právě jsou ta čísla!!!!!Jinak druhým problémem takovéhoto DO jsou starší lidi. Třeba někdo kdo má problém s očima a špatně vidí, jak by asi by někdo takový byl spokojen s tak bídným DO bez numerických tlačítek?Chápu, že tohle je věc na diskuzi a preferencích každého uživatele, a dokud firma dávala k TV dva ovladače bylo to OK.
Takhle mi to ale OK NEPŘIJDE!!!!

Alexandr Bray
4. října 2016 • 21:05 • externí redaktor AVmania.cz

V zásadě máte pravdu. Zajímavý pokus by byl, kdyby Samsung prodával televizi, a každý kupující by si mohl zvolit jeden ze dvou ovladačů. Zajímalo by mě, jak by vše nakonec dopadlo. Co by zvítězilo.

Zdenek
4. října 2016 • 9:35

Ačkoliv to tak nevypadá tak já nemám zájem na konci tohoto webu, právě naopak. Pokud budeme upřimní tak je jasné že web v českém jazyce který je srozumitelný cca 15 000 000 lidí po odečtení skupin jako jsou důchodci a matky na mateřské dovolené + ten zbytek co se o audio a video také nezajímá tak výsledná skupina moc velká není. Velikost skupiny je přímo úměrná i velikosti financí. Opravdu ji můžete dále ořezávat "politickým" manévrováním mezi uražením výrobce a děláním blbců ze čtenářů? Tento "kompromis" totiž v dlouhodobém horizontu poškodí pouze tento web, výrobce totiž nasype peníze do reklamy a zákazníky si získá ale jakmile čtenáři přejdou na anglicky mluvící weby s mnohonásobnou čteností a tím i financemi tak už jim nemáte co nabídnout. Popravdě jste na rozcestí, buď budete pokračovat směrem "ani ryba ani rak" a postupně skončíte nebo budete muset radikálně přepracovat strategii aby tento web měl opravdu co nabídnout - možností je několik.

Dunar
4. října 2016 • 14:41

Ono je to celkom jednoduche. Miesto tych nezmyselnych dristov je rozumne si ten TV pozriet az potom robit zavery.

Alexandr Bray
4. října 2016 • 18:43 • externí redaktor AVmania.cz

Dobrý den, na rozdíl od Vás - já si cením každého čtenáře, byť to bude důchodce, matka na mateřské, nebo uživatel mající potřebu předat svým svérázným způsobem informace o nespokojenosti. Kritika je hybnou silou. Takže i z našeho hovoru, nemusíte tomu věřit, si zcela jistě něco odnesu. Pokud bych v kladech uvedl, že tento televizor má vynikající barvy a naopak v záporech nenapsal o šedivé černé, pak bych Vám musel napsat - ano, máte pravdu. Takto nikoliv. Popisuji něco jiného. Jestliže blbcem čtenářem myslíte sebe, věřte - já ho z Vás nedělám. Jsem lhář, protože jsem si dovolil něco napsat. Kdo si projde článek zjistí, že zmínka o špatném podání černé barvy, je tam více než třikrát zmíněna a opakovaně rozebrána. V subjektivní části i v části věnované měření. A to by mohlo stačit i velmi nepozornému čtenáři, aby pochopil situaci. A tak nějak nechápu, proč bych měl urážet výrobce. Já o Samsungu výrobci nic nepíši. Popisuji výrobek, který mně byl předán k testu. Jsme na rozcestí. Každý den, každou hodinu, minutu. Dle tohoto Vašeho názoru mám trochu pocit, že jsme spolu již diskutovali - ale mohu se mýlit. Jsem sice lhář, ale pořád s tváří člověka a tak na zmýlenou mám - tak trochu - právo. A máte pravdu, nejsem ani ryba ani rak.

Zdenek
4. října 2016 • 19:57

Chápu, požádat o vysvětlení jak je možné mít v závěru kombinaci výborného obrazu a šedé černé je velice svérázný způsob vyjádření nespokojenosti. Jelikož mé IQ nestačí na jednodušší formulace mého dotazu nezbývá mi než předpokládat že problém je na mé straně. Tím že jsem poukázal na to že vámi uváděna skupina není v daném odvětví relevantni jsem se dopustil urážky dané skupiny ( předpokládám že pokud napíšu že muži nejsou cílová skupina pro vyšívané dečky na stoleček tak urážím muže?) a tedy je opět chyba na mojí straně.Naopak to ze vy napíšete v recenzi opakovaně ze černá není černá ale šedá a v závěru uvedete ze obraz je výborný tak to je naprosto normální a správné. Děkuji za vysvětlení.

Alexandr Bray
4. října 2016 • 20:12 • externí redaktor AVmania.cz

Domnívám se, že celou záležitost jsem opakovaně vysvětlil a nebyl jsem sám, kdo se o vysvětlení snažil.

Zdenek
3. října 2016 • 8:45

Opravdu nerozumím následujícímu zdělení.+ Výborný HD/UHD obraz s velkou prostorovostí- Šedivá černáZ mého pohledu platit může jen jedno a tedy buď je výborný obraz a to znamená minimálně i velice slušnou černou nebo černá dobrá není a potom nemůže být ani obraz výborný.Mohu tedy požádat o vysvětlení? Tedy například kvalita černé vlastně kvalitu obrazu, alespoň dle Vás, neovlivňuje - jinak si to totiž nedovedu vysvětlit.

indeshit
3. října 2016 • 9:43

UE49KU6452 stejně tak jako UE49KU6402 mají IPS displej. IPS je vždy s černou na tom dost bídně. Má pozorovací úhly širší, ale stejně při pozorování TV z boku má divák asi tolik komfortu jako v prdeli medu. Stejné modely v jiných úhlopříčkách mívají VA panely - černá = hluboká černá a kontrast lepší. Případně KU60 má VA panely ve všech variantách.viz - http://www.rtings.com/tv/reviews/samsung/ku7000... (ne, opravdu to není omyl - KU7000 v Severní Americe/Kanadě = KU64 v Evropě)http://www.rtings.com/tv/reviews/samsung/ku6300... - KU63 v Americe je zase to samé jako KU60 v Evropě.

indeshit
3. října 2016 • 10:08

Na světě je ale hodně milovníků šedivé černé - vždyť LG má v IPS skoro celé LCD portfolio a lidi to kupují sv přesvědčení, že je to kvalita - myslejí si, že holt, že IPS je kvalita. Samotný pojem "IPS" zná i kdejaký Pepa (nechci se nijak dotknout Pepků :) ) z Horní Dolní a myslí si, že je to špička, protože to firmy dost marketingově komunikují. O technologii VA však takový průměrný Pepa nikdy neslyšel. Kdyby znal obě technologie, tak by se ve většině případů přiklonil právě k VA. Obětoval by lepší pozorovací úhly, aby získal lepší černou a kontrast. Málo kdo by vědomě udělal opak.

Ev Lo
3. října 2016 • 13:13

sediva cerna mene odrazi nez cerna cerna

Zdenek
3. října 2016 • 14:21

Pokus o vtip?

Zdenek
3. října 2016 • 14:19

Opravdu si myslíš že tvoje odpověď, i když dobře míněna, odpovídá na moji otázku?

indeshit
3. října 2016 • 15:52

Ja na ni nechtěl vyloženě odpovídat, ale jen tím vyjádřit s tvým postojem souhlas. Mně taktéž připadá, že černá, která je skutečně černá, je jedna z nejdůležitějších složek kvality obrazu jako celku. Sám IPS právě za nečernou černou odsuzuju a za kvalitní ho právě nepovažuju.

Dunar
4. října 2016 • 14:31

Odpoveda. To ze nejaky TV ma ips panel s horsou ciernou, neznamena ze je obraz zly. To mas pomylene. Kvalita obrazu nie je len o ciernej.

Yco
3. října 2016 • 14:54

Zdravím.
Pokiaľ nechcem vyhadzovať peniaze za 4k, ktorý nepotrebujem, http://www.rtings.com/tv/reviews/by-type/led-lc... ... odporúča Samsung J6200 (http://www.rtings.com/tv/reviews/samsung/j6200).... Viete mi odporučiť nejaký zdroj, kde zistím, aký model je to v EU?Vďaka.

Dunar
3. října 2016 • 15:04

V Europe je to tiez J62xx. Konkretne najcastejsie J6272.

Alexandr Bray
3. října 2016 • 20:30 • externí redaktor AVmania.cz

Dobrý večer, víte, někdy si říkám, že je škoda, jak neexistuje určitý archiv mých vyjádření, abych se nemusel opakovat. 1. Výborný obraz HD/UHD ≠ dokonalý obraz HD/UHD.2. Obrazová část a její kvalita se skládá z vícero faktorů, které by se měly zohlednit. 2a. Černá je pouze jednou z barev spektra. 3. Mnoho lidí není citlivých na nečernou černou, ale kupříkladu na šedou bílou, přesycenou/nedotaženou pleťovou, či falešnou barvu nebe, nebo zářící trávu. To, že zrovna Vy a ve shodě s Vámi další čtenáři chtějí, potřebují, vyžadují totální čerň neznamená, že podobně na tom jsou ostatní. Samozřejmě pro dokonalý obraz, je nutné mít dokonalé barvy. V závěrečném hodnocení nezmiňuji dokonalý/bezchybný obraz. 4. Běžte se někam na televizor podívat a srovnejte si ho s dalšími... třeba s těmi, které mají výbornou černou. Bohužel na nich najdete při objektivním srovnání jiné nedostatky, které možná budou do očí bijící daleko více, než nečerná černá. 5. Ne všichni mají podobný televizor pro večerní sledování filmů. Je řada lidí, který ho sledují přes den. Těm bude opravdu záležet na jiných součástech obrazu, než kvalitě černé.
Někdy je potřeba se zamýšlet celkově, objektivně, nikoliv jedním, mnou požadovaným, směrem. Lidé mají různé nároky, různé požadavky.

Zdenek
3. října 2016 • 22:09

1) výborný je proste výborný, v opačném případě budeme pokračovat na galaktickou kvalitu?
2) obrazová kvalita se opravdu skládá z více částí ale obraz je celek a ten pokud má hodnocení výborné tak nemůže být složen ze špatných částí.
3) vraťte se na základní školu a zopakujte si biologii, lidské oko už ze své podstaty JE mnohem více citlivé na tmavě odstíny než na světlé, dále prosím nepleťte hrušky a jablka - technologický nedostatek a špatné nastavení / kalibraci.
4) opět platí že výborný znamená výborný a je jedno s čím se bude srovnávat, buď kvalita obrazu je výborná nebo není.
5) naprostá většina lidí pracuje přes den a na TV se divá nejdříve pozdě odpoledne a to v našich zeměpisných šířkách znamená i sledování po více než 1/2 roku za sníženého osvětlení a tedy podání černé opravdu je podstatné.Lidé opravdu mají různé požadavky ale to neznamená ze se jim bude lhát a tvrdit ze koule je krychle nebo že výborný obraz může mít šedou černou.

Alexandr Bray
3. října 2016 • 23:50 • externí redaktor AVmania.cz

Možná byste měl trochu zmírnit tón, kterým se mnou hovoříte. Já Vás neurážím a mám pro strach uděláno. Za svými výroky si stojím. Taktéž uvedu, že žiji mezi mnoha obyčejnými lidmi, jejichž názorům naslouchám. A to velmi bedlivě. Jak již bylo mnohokráte zmíněno... nemám rád závěrečné „hvězdičkování“, ani přehled kladů a záporů. Člověk ztrácí kontext, zvláště ten, který si v rychlosti přečte pouze toto. Kdybych chtěl lidem lhát, tak nepíšu o nečerné černé, resp. o šedivé černé a nedávám toto do záporů. Navíc Vám určitě někdo může napsat, že nejde o technologický nedostatek, ale vlastnost, která je typická pro panel určitého typu. A teď s ním diskutujte. Se mnou nemusíte. To byl pouze příklad. Pro jiný panel jsou zase typické jiné vlastnosti - anomálie. Velká část důchodců, matek na rodičovské dovolené, ale také lidí, kteří pracují na směny, se večer na televizi dívají méně, než přes den. Ano, dívají se také pozdě odpoledne a dívají se také za sníženého denního světla, tedy světla přirozeného. Jenže mnoho z nich, a to z mnoha důvodů, televizor nesleduje po tmě, ale při zapnutém osvětlení v místnosti. A opět se můžeme přetlačovat, jestli je jich sedm z deseti, nebo deset ze sta. Víte já nemám potřebu polemizovat s Vaším názorem. Respektuji ho. Jen nejdu cestou extremismu v podobě, kterou předvádíte. Možná až si pročtete článek znovu, pochopíte, že obsahuje také kritická slova týkající se nejen zmíněné černé barvy. Vážený pane Zdenku, článek nemá za úkol dělat produktu falešnou reklamu, ale vyhodnotit ho jednak z hlediska subjektivního vidění, jednak z hlediska objektivního měření. Obojí je přítomno. Nikomu nevnucuji své názory, ani nikoho neposílám si konkrétně tento televizor honem rychle koupit. Každý čtenář si, a to už jsem také psal, může sepsat mnou/námi viděné klady a zápory a sám vyhodnotit, co konkrétně jemu vadí a vyhovuje. No, a když už něco vybírám, a když už čtu nějaký článek, čtu ho celý a soustředím se na vše v něm obsažené. A o tom to celé je. Nenechat se vměstnat do vidění výrobku nějakým redaktorem, recenzentem, ani čtenářem pod článkem. Ale udělat si vlastní - nezávislý - názor.

xxx
6. října 2016 • 21:58

Mozna (aby se vlk nazral a koza zustala cela i pro ty co nectou celou recenzi, priznam se ze nekdy i ja) by stacilo v zaveru uvest v zaporech / kladech nasledujici.... '' .... pro danou produktovou a cenovou kategorii panel vyborny ....''. Snad bude po nejasnostech a nasledneho vyjasnovani a obhajovani vysledku a usili (ktere je ve vasem pripade vzdy enormni :-)).

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují.
Alexandr Bray
7. října 2016 • 19:49 • externí redaktor AVmania.cz

Možná by stačilo, možná by stačilo a možná by stačilo. Sto lidí, sto chutí. Pro mě je důležité jedno - lidem nelhat. Kdo má zájem a pročte článek a koukne na mnou zkoumaný televizor, měl by být schopen ho, nadneseně řečeno, poznat. To, že se recenze vždy vztahují ke konkrétní třídě a cenové kategorii, se tu probíralo mnohokrát. Do závěru už to nedáváme, protože se stejně najde někdo zpochybňující text i po této zmínce, tudíž se jen navyšuje objemnost textu. A tak po nejasnostech bohužel nebude. Mně diskuze slušnou formou nevadí, rád si vyslechnu názor, přestože je kritický a klidně přidám svoji odpověď. A moje úsilí bych nenazval enormním. Pouze mám snahu vysvětlit si věci tak, jak jsou myšleny. Kdo chce pochopit - pochopí... Píšu rychle, takže nemám problém reagovat rozměrněji, rychleji a opakovaně.

FB
22. října 2017 • 10:40

Všichni tady ťápete o detailech k dokonalosti a doma čumite na 50 hz plynovou 45ku mzourajici bez brýlí třepající se že bude potřeba zas novej settopbox.
Jak se říká,nic a nikdo není dokonalý.
Všechno se odráží v ceně a koupit si ještě dražší televizi tak asi celej den nebudu dělat nic jinýho než na ni čumět kde stejně nic není dělá to z lidí ještě větší blbce než sou

Jaromír Puk
4. října 2016 • 0:25 • šéfredaktor AVmania.cz

Tak tady se autora zastanu. Černou měříme sondou a děláme i subjektivní hodnocení. Pokud právě pro vás je absolutní černá přesně tím parametrem, který odlišuje kvalitní obraz od dobrého, je to vaše volba a právo. Nicméně naším úkolem je zhodnotit obraz jako celek a upozornit na případné nedostatky. Což jsme udělali. Osobně je pro mne kritičtější podání tmavých polotónů než černé samotné. Protože pak prostě v obraze chybí informace. Když černá není absolutní, není to ideální, ale o nic nepřicházím /vyjma té černé/. A opakuji to znovu a znovu. Dané hodnocení se vztahuje k dané cenové relaci (případně času). Nebudeme překopávat všechny testy, když někdo přijde s novou technologií a posune kvalitu kupředu. Pokud chcete vynikající kontrast a černou, jděte do OLEDu. Nebo modelů s přímým zadním posvícením. To jsou ale ceny v násobcích tohoto Samsungu. A ano, dají se za podobné peníze pořídit modely s lepší hodnotou černé, nicméně mají jiné zápory.

Zdenek
4. října 2016 • 8:48

Děkuji za odpovědi, bohužel vzhledem k jejich obsahu mohu už jen dodat následující.Nezbývá mi než se omluvit, vůbec jsem si neuvědomil že jsem na webu určeném pro důchodce a matky na mateřské dovolené (obchodní potenciál těchto skupin v oblasti audio a video je jistě dechberoucí).Pokud mohu, rád bych požádal ještě o jednu odpověď, kdy předpokládáte změnu zaměření webu na zrakově postižené? Nemohu se totiž dočkat recenze kdy hodnocení výborný obraz dostane i ta nej "ekonomičtější" TV.

indeshit
4. října 2016 • 9:11

Buďme rádi, že tu kluci dělají aspoň něco - ne každý umí cizí jazyk a může získat inspiraci v zahraničních webech. Čest jejich práci. Marketing umí čarovat - nikde není u žádné TV napsáno "Pokud řekneme o této televizi, že je to srágora, tak jí tím ještě hodně pochválíme." Všude píšou v superlativech o všem. Buďme rádi za to, že někdo se tu pravdu snaží odhalovat. To je přece na tomto webu to nejcenější. Stejně tak práce kluků ve fóru (Ryan, MgX,..) Jinak by nám přeci mohly stači weby výrobců, kde bychom si přečetli, jak všechno je super, že vlastně koupí čehokoliv nemůžeme udělat chybu.BTW...Nebude náhodou brzy nějaká recenze na RGBW televizi? O těch je psáno marketingově taky v superlativech a za poslední dobu je to asi jedna z největších leváren v TV oblasti.Je to napsáno objektivně - skutečně tomu tak je. Je to vidět i v obchodě, kde mají přímé porovnání například s UE49KU6652 / UE50KU6072 atd. Možná jen chtělo dodat, že v těch jiných úhlopříčkách je to zase zcela opačně - černá hluboká, kontrast lepší, ale užší pozorovací úhel. Pokud ale autor měl k dispozici jen tuto 49" velikost, tak to nemohl vědět. Není to veřejně známá informace, pouze poznatek odborné veřejnosti.Letos je to v té řadě 64 stejné jako v roce loňském. - Kromě jedné velikostní varianty jsou všechny VA a mají černou jako černou. Jedna je IPS a tu zrovna hodnotili zde:
"Contrast is really poor on the 55" UN55JU6400, and blacks will often appear gray. Those flaws won't be too apparent in a well-lit room. Other sizes of the JU6400 doesn't have this problem. "
[ http://www.rtings.com/tv/reviews/samsung/ju6400... ]Byť má Samsung 95% portfolia ve VA kategorii, tak to u nich neuvádí. Celkově značky bohužel neuvádějí, že mají VA panel. Dle mého by si VA zasloužilo,a by se o něm mluvilo, aby lid byl edukován, co VA oproti IPS přináší za výhody/nevýhody. Bohužel masa lidí zná IPS a myslí si, že je to TOP, i když to často bývá naprosto naopak.

Jaromír Puk
4. října 2016 • 17:32 • šéfredaktor AVmania.cz

Já nevím. Jsem letos překvapený, v kolika TV jsou IPS panely. K JU6400, pokud píšou, že 55 má IPS a v jiných velikostech to není, a my tady máme KU 49 s IPS, tak je něco špatně.

Dunar
4. října 2016 • 18:25

Rtings, z ktoreho je tato informacia je kanadsky web. A tam je mnoho modelov (hoci s rovnakym označenim) uplne inych ako su tie europske. Takže to sa neda brať ako relevantny zdroj informacii.

indeshit
4. října 2016 • 22:27

Letos jsem do Samsung 2016 vlákna postoval fotku z Alzy, kde je KU66 (VA) a KU64 (IPS) a rozdíl je zcela zřejmý. O rok před tím tam právě taky byly VA x IPS, ale přesně si ty modely už nepamatuju, tuším, že se jednalo právě o JU6472 x JU7502. Ano, RTINGS se může lišit - proto už tam bývají i tabulky s evropskými ekvivalenty k recenzovaným modelů. Nicméně jejich metodiku lze aplikovat v libovolném regionu.Taktéž mě překvapuje nasazování IPS, zvlášť když dostávají dost negativní recenze v mnoha zemích (hdtvtest.co.uk, rtings.com, flatpanelshd, hdtv.pl....) . Nejvíc mě překvapuje X85D Sony. Její loňská předchůdkyně (a předloňské taktéž, pokud se nepletu) byly VA a měly pevnou pozici ve vyšší třídě.

Dunar
5. října 2016 • 6:38

Ano, maju tam vymenovane aj europske ekvivalenty. Lenze to neznamena ze maju rovnake parametre, panely atd. Takze sotva o nich nieco mozu vediet ked nemaju skusenost. Ostatne prax ukazuje ze je to castokrat inak. Je X inych, europskych webov, nerozumiem preco furt narabas s rtings. Ano, maju tam asi najviac testov, lenze nie nasich TV.

indeshit
5. října 2016 • 7:32

Máš recht. Není to 100% totožné s našimi. Sympatičtí jsou mi právě v tom, že je to tam velmi srozumitelné a hodně se snaží - frekvence recenzí je tam tak 1 za týden, v čemž evropské weby jako např britský hdtvtest, flatpanelshd,hdtvpolska celkem zaostávají.

trent
4. října 2016 • 16:43

A teď si představte, že jsem v produktivním věku a televizi sleduji převážně přes den. Já vím, jsem výjimka.
Nicméně mi přijde, že jste měl špatný den a potřeboval jste si na někom zchladit žáhu, jinak si opravdu nedovedu vysvětlit ten tón, kterým píšete. Redakce jsou blbci, důchodci jsou blbci a ještě slepci a matky v domácnosti se v tom nevyznají. Že jste to nenapsal? Ani jsem jste nemusel, stačil ten projev despektu k této divácké skupině. A výrobci sou taky blbci, když nevyrábí televize jen pro diváky, kteří televizor sledují jen v noci, při zhasnutém světle. Protože těch je podle vás nejvíce.
Vyberete jednu vlastnost a na základě toho je televize špatná a hlavně redakce, která je určitě podplacená. Jinak to přeci není možné. Ale je, mnoho lidí rádo vidí černobíle, protože takto je to v životě snadnější. Buď je něco dobré, nebo zlé a nic mezi tím.

Michal
2. prosince 2017 • 16:14

Ty jsi prostě arogantní imbecil, co jiného na to říct.