Samsung vede trh s televizory v USA

Stále většího podílu na trhu se daří dosahovat Samsung za oceánem. Podle tiskové zprávy více než jedna čtvrtina televizorů prodaných koncem minulého roku v USA je značky Samsung – přesněji 26,7 %. Další v pořadí jsou s poměrně slušným odstupem Sony (14,8 %), Panasonic (7,2 %), Toshiba (6,8 %) a LG Elecktronics (6,7 %).

Bitva mezi výrobci televizorů v USA je velmi tvrdá a tlak na minimální cenu je značný, v současné době probíhá v domácnostech výměna analogových setů za digitální. Minulý rok se z USA stáhl například Philips. Oproti minulým rokům podíl Samsung vzrostl a poprvé překročil 20% hranici. V jiné studii, kde jsou počítány LCD televizory s úhlopříčkou větší než 10 palců, jsou čísla trochu jiná, a to 25,6 procent Samsung, 16,9 % Sony a třetí LG má 6,8 %.

Sasung ilustrák.jpg

Zdroj: koreatimes

Speciál: Televizory

Nový televizor vybírejte pečlivě. Kolik do něj chcete investovat, na jaké ceně začínají kvalitní modely? Jaká bude nejvhodnější úhlopříčka, rozlišení a jaký typ zobrazovacího panelu? Určitě si přečtěte návod Jak dobře koupit televizor.

Doporučujeme také redakční výběry televizorů:

Určitě si přečtěte

Články odjinud