Počátkem lednu 2014 jsem zaplatil servisní poplatek na rok dopředu. Ten který jsem měl mi platil do 31.3. 2014, byl mi započítán za nákup karty za 2000 Kč, ale já jsem si řekl, ať na to nezapomenu .... Asi týden poté mi zavolali ze Skylinku, jestli nechci zvýhodněný balíček zlevněný z nějakých 1500 Kč na 900 Kč a že v ceně je servisní poplatek. Zároveň mne upozornila, že celý rozhovor se nahrává pro "zkvalitnění služeb". Já odpověděl, že ne, neboť jsem již zaplatil dopředu servisní poplatek. Milá paní mi nabídla, že mi poplatek odsunou o rok a budu ho moct potom využít a potvrdila mi platnost do 31.3. 2016. Souhlasil jsem a chtěl jsem, ať mi to pošlou na e-mail. To paní odmítla, se slovy. že toto nedělají, že se jedná jen o telefonní nabídku. Zaplatil jsem, podíval jsem se na svůj účet u Skylinku a nestačil jsem se divit. Platbu mi odložili, ale jen s platnosti k datu 23 ledna 2016. Napsal jsem na Skylink nesouhlas s takovýmto jednáním a domáhal se nápravy dle dohody a ať si přehrají tedy ten záznam, když se tím oháněli. Nejprve mi mou stížnost zamítli, poté přiznali, že mám pravdu, aby to vzápětí popřeli a zamítli. 23.1. 2016 u mne podvodníci ze Skylinku skončili.Dobrý den,
omlouváme se za vzniklou nepříjemnost . Původní kartu jste měnil 31.3.2012 po té jste byl osvobozen od platby servisního poplatku na 2 roky tedy do 31.3.2014. 2.1.2014 jste uhradil servisní poplatek 348,- Kč a tedy se prodloužil k 31.3.2015 , poté však byla ještě jedna platba a to na balíček Mini 998,- Kč i se servisním poplatek a tedy by účinnost měla být do 31.3.2016.
Máte pravdu že o dva měsíce se Vám servisní poplatek zkrátil . Tento problém jsem již předala na technické oddělení k dořešení.Ještě jednou se Vám velmi omlouváme za tuto technickou chybu . Doufám že v brzké době již aktivaci servisního poplatku budete mít na kartě v pořádku do 31.3.2016.Děkuji za Vaši trpělivost .S pozdravem
Pavla Veselá
Zákaznický servis SkylinkDobrý den,
servisní poplatek nelze prodloužit, protože jste tento poplatek měl tzv. zdarma - osvobozením na určitou dobu. Při zaplacení nějakého z programových balíčků se tento poplatek neprodlužuje tak, jako v případě že servisní poplatek byl hrazen zákazníkem.
Děkujeme že využíváte naše služby.S pozdravemIvo Jindrich
Zákaznický servis Skylink